2013-06-30, 15:57
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Har bara rökt/sniffat heroin några gånger, så jag har ingen stor erfarenhet. Desto större av morfin.

Minns inte var eller när jag läste det men jag läste iaf att heroin till en början kom till i syfte "att avvänja morfinister". Som metadon eller sub idag är till för att avvänja heroinister.

Tyckte det lät konstigt. Nån som vet om det stämmer??

Ja det stämmer, men detta var nog runt 30-40 talet.
Citera
2013-06-30, 16:03
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Har bara rökt/sniffat heroin några gånger, så jag har ingen stor erfarenhet. Desto större av morfin.

Minns inte var eller när jag läste det men jag läste iaf att heroin till en början kom till i syfte "att avvänja morfinister". Som metadon eller sub idag är till för att avvänja heroinister.

Tyckte det lät konstigt. Nån som vet om det stämmer??
Ja det tillverkades från början av 1900-talet som ett ofarligt medel för de som var beroende av morfin som inte skulle vara beroendeframkallande.
Citera
2013-06-30, 16:09
Medlem
Messiahs avatar
Fått tag i ett halvt gram heroin från Silkesvägen och enligt rapporter så ska kvalitén vara otroligt bra men & halt vet jag inte men de ska vara bra.

Det är brunt pulverr heroin så jag undrar om det går att röka detta? eftersom jag slutat injectera så hade rökandet varit nice som substitut
Citera
2013-06-30, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Det är brunt pulverr heroin så jag undrar om det går att röka detta? eftersom jag slutat injectera så hade rökandet varit nice som substitut

Ja, det bruna heroinet (fribas av heroin) kallas tom "rökheroin".
Citera
2013-06-30, 16:40
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixin
Ja, det bruna heroinet (fribas av heroin) kallas tom "rökheroin".

Ok tack så mycket för det snabba svaret uppskattar det som fan och kommer testa mig fram försiktigt då jag inte är någon mästare på att röka Heroin. Har rökt en del Fentanyl i mina dagar via folie och antar att det är lite samma stuk att röka heroinet, att lyckas och inte bränna eller slösa så mycket är förmodligen en konst i sig.

Ser fram emot att testa i alla fall och se om jag noddar lika jävligt som jag gjort tidigare gånger för många år sedan
Citera
2013-06-30, 16:45
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ok tack så mycket för det snabba svaret uppskattar det som fan och kommer testa mig fram försiktigt då jag inte är någon mästare på att röka Heroin. Har rökt en del Fentanyl i mina dagar via folie och antar att det är lite samma stuk att röka heroinet, att lyckas och inte bränna eller slösa så mycket är förmodligen en konst i sig.

Ser fram emot att testa i alla fall och se om jag noddar lika jävligt som jag gjort tidigare gånger för många år sedan
Heroinet kommer vara mycket mer euforiskt än fentanylet. Jag har varken rökt heroin eller fentanyl men testat båda IV och heroinet är otroligt mycket kraftigare.
Citera
2013-06-30, 16:48
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Heroinet kommer vara mycket mer euforiskt än fentanylet. Jag har varken rökt heroin eller fentanyl men testat båda IV och heroinet är otroligt mycket kraftigare.

ah jo de är jag medveten om. får inte något direkt välmående på Fentanyl utan mer en stirrig känsla med typiska inslag av opiat klåda och irritation haha

Ska bli kul att köra en test runda på detta heroin till veckan ser fram en hel dag av njutning
Citera
2013-06-30, 17:08
Medlem
leanfxs avatar
Hejsan, rekommenderar ni denna drog om man vill överdosera och göra suicide ?
Tack!
Citera
2013-06-30, 17:11
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leanfx
Hejsan, rekommenderar ni denna drog om man vill överdosera och göra suicide ?
Tack!

Skulle inte rekommendera denna drogen till självmord. Finns förövrigt en tråd redan där dom ger tips på vilka droger du ska ta för att ta ditt eget liv.

Jag hänvisar dig till den tråden

https://www.flashback.org/t117048
Citera
2013-06-30, 17:13
Medlem
Denoms avatar
Citat:
ah jo de är jag medveten om. får inte något direkt välmående på Fentanyl utan mer en stirrig känsla med typiska inslag av opiat klåda och irritation haha

Ska bli kul att köra en test runda på detta heroin till veckan ser fram en hel dag av njutning
Ja för mig ger fentanyl mest ett stillsamt lugn som i och för sig är ganska skönt men inte direkt någonting jag längtar efter. Ta det lugnt bara.
Citera
2013-07-03, 15:50
Medlem
Slingshots avatar
OT raderat, lägg ner tjafset.

//Slingan
Citera
2013-07-04, 16:15
Medlem
f0cuss avatar
Dagens fråga! Hur känns suget efter en dos IV? Kan man motstå eller hur har ni känt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in