Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-06-02, 15:37
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
MDMA=hallucinogent. Även i större doser blir MDMA till MDA vilket är ännu mer hallucinogent. Röker man under MDMA rus märker man de psykadeliska effekterna mer uppenbart....så hallucinationer är inte alls ovanligt. Jag brukar få trails m.m efter långt uppehåll och högre doseringar 250-350.

Men alla mdea, mde, mda m.m ger bra eufori, vilket han inte fick. det går inte att utesluta att han inte fick rätt. men det var förmodligen underdoserade....jag vet inte, märkligt detta..

Jo det vet jag mycket väl. Men tar man knappar och mdma euforin saknas samtidigt som man blir trippig så är det ju troligt inte särskilt mycket MDMA där i.
Citera
2013-06-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Jo det vet jag mycket väl. Men tar man knappar och mdma euforin saknas samtidigt som man blir trippig så är det ju troligt inte särskilt mycket MDMA där i.

Jag rättade bara ditt påstående.

Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
sen att du skriver om hallucinationer och religiös uppenbarelse tyder på att det var något hallucinogent ämne i tabletterna.
Citera
2013-06-02, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker

De tar ju ca. 14 dagar för "seratoninspridarn" att hitta sin naturliga balans. Trodde själv de var typ 5 dagar men fick höra häromdagen av en vän som plugga människokroppen att de var två veckor..
Vad är en seratoninspridare?

Edit: Och vad är det för balans dessa spridare hittar?
Senast redigerad av Fjollasse 2013-06-02 kl. 16:52.
Citera
2013-06-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag tog pillrena själv. Ok detta är ju lite hoppingivande. Jag ska nog testa någon annan batch senare. Kanske kristaller istället för piller.
Varför ansåg du då det mer sannolikt att du inte kunde producera serotonin än att dina piller var dåliga?
Citera
2013-06-02, 17:25
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Vad är en seratoninspridare?

Edit: Och vad är det för balans dessa spridare hittar?

Du vet nog vad jag menar även om jag är yr
Citera
2013-06-02, 18:21
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Varför ansåg du då det mer sannolikt att du inte kunde producera serotonin än att dina piller var dåliga?
Det fanns en rapport på pillreports som sa att det var 80 mg mdma i pillrena, och en person i batchtråden skrev att pillrena var bra. Plus att jag har haft depression och dystymi i många år.
Citera
2013-06-02, 18:25
Medlem
Citat:
Det fanns en rapport på pillreports som sa att det var 80 mg mdma i pillrena, och en person i batchtråden skrev att pillrena var bra. Plus att jag har haft depression och dystymi i många år.

om fallet var att de så var 160mg i dessa så är det märkligt.
Citera
2013-06-02, 18:36
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
om fallet var att de så var 160mg i dessa så är det märkligt.
kan ju vara rahad jackson själv som skrev rapporten
Citera
2013-06-02, 20:41
Medlem
Smerdyakovs avatar
Citat:
kan ju vara rahad jackson själv som skrev rapporten
Om du tagit SSRI kan du få serotnergt syndrom om du tar MDMA samtidigt, så låt bli!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

EDIT: Det kan vara så att medicinen blockerade effekten, men det betyder inte att det inte är farligt.
Citera
2013-06-02, 21:01
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerdyakov
Om du tagit SSRI kan du få serotnergt syndrom om du tar MDMA samtidigt, så låt bli!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

EDIT: Det kan vara så att medicinen blockerade effekten, men det betyder inte att det inte är farligt.
ok. tack för varningen. jag har aldrig tagit ssri dock
Citera
2013-06-02, 21:10
Medlem
Citat:
Tyvärr finns det många piller som ser lika dana ut, men innehåller helt olika ämnen. Det mest troliga är att dina inte innehöll MDMA.
Citera
2013-06-02, 21:22
Medlem
Smerdyakovs avatar
Citat:
ok. tack för varningen. jag har aldrig tagit ssri dock
Ah sorry, det var f0cus som hade gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in