Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-07, 22:47
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedpoppas
Okej tack för tipset! Ska testa med nära vänner så blir inte ensam men tackar inte nej till att konversera lite! kan skicka PM till dig när vi ska droppa
Gör gärna det! Eller berätta i alla fall hur det gick, jag är väldigt nyfiken!
Citera
2013-10-07, 23:45
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag kör alltid bensodiazepiner ihop med empatogena, enteogena och liknande substanser och riktigt varför vet jag inte. Personligen tycker jag att ruset blir mer behagligt med benso i kroppen men det jag har hört är att euforin skulle kunna komma att dämpas, annars vet jag inte. Det är inte ovanligt att det slutar uppåt tio Pyrazolam och några Diclazepam men rusen är alltid underbara ändå.

Om du bombar 100 milligram tror jag bara du får en väldigt svag stimulans. Men kör på bomb för säkerhetsskull när du kör. Jag tycker att du kan köra imorgon kväll eller onsdag kväll och börja kring 130-150 milligram. Sedan slänga i dig ytterligare lite om du känner att det är nödvändigt.

Nu har jag dock inte särskilt mycket kunskap om just MDMA, så låter mina funderingar galna i någons öron så rätta mig gärna då.

Men grejen är ju att jag har fått i mig 15 pyra på kort tid. Det är inte farligt då? VAd rekommenderar du för dos?Dock snortar jag hellre.

Ska jag skippa ikväll helt?
Citera
2013-10-07, 23:54
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Men grejen är ju att jag har fått i mig 15 pyra på kort tid. Det är inte farligt då? VAd rekommenderar du för dos?Dock snortar jag hellre.

Ska jag skippa ikväll helt?
Du, jag förstår att du ser fram emot det här. Men tro mig, du vill inte att din första upplevelse med MDMA ska förstöras av andra droger. Jag vet hur du känner, du vill prova så snabbt som möjligt, kanske har du en tråkig kväll, men tro mig, att vänta en eller två dagar är LÄTT värt det för att undvika risken att förstöra ruset.
Det är inte säkert att pyran kommer störa så mycket, men jag skulle inte ta risken! Men nej, det är inte farligt. Om du verkligen inte kan hålla dig, kör på. Du kommer inte dö. Men kanske blir du besviken, kanske inte.
Citera
2013-10-08, 00:00
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Du, jag förstår att du ser fram emot det här. Men tro mig, du vill inte att din första upplevelse med MDMA ska förstöras av andra droger. Jag vet hur du känner, du vill prova så snabbt som möjligt, kanske har du en tråkig kväll, men tro mig, att vänta en eller två dagar är LÄTT värt det för att undvika risken att förstöra ruset.
Det är inte säkert att pyran kommer störa så mycket, men jag skulle inte ta risken! Men nej, det är inte farligt. Om du verkligen inte kan hålla dig, kör på. Du kommer inte dö. Men kanske blir du besviken, kanske inte.

För mitt första E-rus sög, igår sög då jag var för full. Idag är jag påverkad av Pyra och en 6a grogg, så varför inte?

Förslagsvis. Ska jag klunka ett glas vatten innan, sen i med en 100-150 bmb? Kommer inte kunna vänta ett par dagar, tyvärr.

Edit: Bomben är i.
Senast redigerad av Brmc 2013-10-08 kl. 00:03.
Citera
2013-10-08, 00:06
Medlem
Citat:
För mitt första E-rus sög, igår sög då jag var för full. Idag är jag påverkad av Pyra och en 6a grogg, så varför inte?

Förslagsvis. Ska jag klunka ett glas vatten innan, sen i med en 100-150 bmb? Kommer inte kunna vänta ett par dagar, tyvärr.

Varför ignorerar du råden du får?
Citera
2013-10-08, 00:19
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:

Haha, du gör som du vill! Hoppas du får ett trevligt rus. Erbjudandet att snacka och bjuda in dig till Skype-chatten med mig och fyra andra (just nu bara två online) som provat och kan snacka med dig under tiden om du behöver socialt umgänge.

EDIT: Det är dock osannolikt att du kommer känna något. Pyra, sprit och du tog senast igår.
Senast redigerad av AngelusDiaboli 2013-10-08 kl. 00:28.
Citera
2013-10-08, 01:00
Medlem
Citat:

Nu har det gått 1h, känner du någonting ännu?
Citera
2013-10-08, 01:01
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Nu har det gått 1h, känner du någonting ännu?
Han somnade.
Citera
2013-10-08, 02:36
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Varför ignorerar du råden du får?

Tja du, vad ska man säga. Jag kan stå emot allt utom frestelser.
Citera
2013-10-08, 02:37
Medlem
Citat:
Tja du, vad ska man säga. Jag kan stå emot allt utom frestelser.

Har gått 2,5h timme nu, fått någon effekt alls?
Citera
2013-10-08, 02:38
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Haha, du gör som du vill! Hoppas du får ett trevligt rus. Erbjudandet att snacka och bjuda in dig till Skype-chatten med mig och fyra andra (just nu bara två online) som provat och kan snacka med dig under tiden om du behöver socialt umgänge.

EDIT: Det är dock osannolikt att du kommer känna något. Pyra, sprit och du tog senast igår.

Hahah! Ja, jag somnade. Snortade en 5a till och tänker ta resten nu. Så blir man av med skiten bara!

Var mysig ligga i sängen.drog, onekligen. vi hade kunnat chatta någonannasans, m en skype blir svårt.
Citera
2013-10-08, 02:39
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Har gått 2,5h ti mme nu, fått någon effekt alls?

Jovars! Lgger i sängen och myser samt är vid
Edi liv fjäderlätt och euforisk som bara den. Hehe

ESORn virej. skakoe pogåt plotls†M KR PÅ MINAA FIN
Senast redigerad av Brmc 2013-10-08 kl. 03:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in