Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-06-19, 12:51
Medlem
Midsommar till ära så funderar jag på att ta mdma, men nu i kombination med alkohol. Skulle helst skippat alkoholen, men jag kan inte pga att det kommer vara folk på festen jag inte känner alls, därför måste jag "maskera" mitt intag av mdma.

Det blir nog 5 bärs och kanske två nubbe under hela kvällen, i kombination med MAX 100mg mdma. Det borde la gå bra, och inte märkas så mycket när de andra är dyngfulla? Jag har aldrig tagit mdma tillsammans med alkohol, förutom att man kanske druckit två bärs nån gång.
Citera
2020-06-19, 18:41
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rittalinna
Midsommar till ära så funderar jag på att ta mdma, men nu i kombination med alkohol. Skulle helst skippat alkoholen, men jag kan inte pga att det kommer vara folk på festen jag inte känner alls, därför måste jag "maskera" mitt intag av mdma.

Det blir nog 5 bärs och kanske två nubbe under hela kvällen, i kombination med MAX 100mg mdma. Det borde la gå bra, och inte märkas så mycket när de andra är dyngfulla? Jag har aldrig tagit mdma tillsammans med alkohol, förutom att man kanske druckit två bärs nån gång.

Hur brukar du reagera på mdma? Vissa får ju tefatsögon då får man gå med glajjer hela kvällen kan ju funk om man är ute. Annars så brukar ju 100 vara rätt okej jag själv har inga problem att vara bland folk, speciellt som dricker, vid den mängden. Samt den mängden alkohol är ju ingen jätte mängd så borde inte vara någon fara.
Citera
2020-06-23, 19:33
Medlem
apocalyptos avatar
Någon som vet om man kan få "mdma magic loss" av att använda amfetamin? mdma är typ det bästa jag vet i livet och tar det väldigt sporadiskt för att inte förlora dess magi. Däremot har jag några helger i rad nu använt tjack och det är väl kul och så men påverkar det hur hjärnan påverkas av Mdma senare? tack på förhand
Citera
2020-06-24, 09:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apocalypto
Någon som vet om man kan få "mdma magic loss" av att använda amfetamin? mdma är typ det bästa jag vet i livet och tar det väldigt sporadiskt för att inte förlora dess magi. Däremot har jag några helger i rad nu använt tjack och det är väl kul och så men påverkar det hur hjärnan påverkas av Mdma senare? tack på förhand
Det ska inte påverka den magiska känslan som MDMA ger.

Med det sagt - se upp så att du inte skaffar dig svårbrutna ovanor med tjacket. Att det "är väl kul och så" är inte nödvändigtvis en fullgod motivering till att bruka någon substans varje helg överhuvudtaget.
Citera
2020-06-24, 11:16
Medlem
apocalyptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det ska inte påverka den magiska känslan som MDMA ger.

Med det sagt - se upp så att du inte skaffar dig svårbrutna ovanor med tjacket. Att det "är väl kul och så" är inte nödvändigtvis en fullgod motivering till att bruka någon substans varje helg överhuvudtaget.
Tack för svar. Håller med, blev några veckor nu i början på sommaren bara. Men ska sköta mig nu hehe
Citera
2020-06-29, 16:47
Medlem
E första gången, tips?

jag och min bästa kompis ska prova E för första gången nu under sommarlovet. jag är 18 och min kompis är nästan 18. vi har båda druckit och rökt weed innan men inget annat. har läst på en del men ville fråga om lite tips för att inte få en dålig kväll? har depression och autism så vill inte ”spåra ur” eller något, läst att de kan hända att man mår skit. hur mycket borde vi ta för att bara bli lite påverkade? och vad borde vi göra? och vart borde vi vara? tack för svar!
Citera
2020-06-29, 17:00
Medlem
Tripportreats avatar
Det ska mycket till för att spåra ur på ecstasy, den största boven är om man tar för mycket eller befinner sig på en opassande plats.

Vad ni bör tänka på:

Befinn er på en trygg och ensam plats, antingen inomhus eller en rejält avskild plats utomhus där ni inte behöver oroa er för oväntat besök.

Håll koll på vätskeintaget, framförallt i den här värmen. Resorb kan också vara en bra idé

Gör det mysigt för er, är ni inne så städa och mys till det ordentligt. Är ni ute så ta med er filtar, snacks vätska, nån bärbar högtalare och annat som ni kan tänkas vilja ha.

Börja med en halv e, fyll på efter tre timmar om ni känner att det dalar.

Se till att ni inte har några måsten inom minst 24h.

Ät något lätt men näringsrikt och vänta några timmar innan ni droppar för att minska risk för illamående.

När effekten kommer så kan det snurra till lite, ta det bara lugnt och flyt med. När det väl är igång så kommer ni må kanon.

Fyll inte på mer än en gång, det är nästan aldrig värt det.

//Tripportreat
Citera
2020-06-29, 18:03
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapeguden
jag och min bästa kompis ska prova E för första gången nu under sommarlovet. jag är 18 och min kompis är nästan 18. vi har båda druckit och rökt weed innan men inget annat. har läst på en del men ville fråga om lite tips för att inte få en dålig kväll? har depression och autism så vill inte ”spåra ur” eller något, läst att de kan hända att man mår skit. hur mycket borde vi ta för att bara bli lite påverkade? och vad borde vi göra? och vart borde vi vara? tack för svar!
Det är normalt att känna sig lite nere nån dag efter intag men det går över, se till påminna er att det bara är kemisk obalans och går över. Ät, drick och vila ordentligt efter så är ni snabbt på banan igen.

Att du har autism och depression är inget du behöver vara jätteorolig för. Mycket pekar på att e(mdma) har terapeutiska egenskaper så det kan till och med hjälpa dig att öppna upp dig och bearbeta saker i ditt liv.

Slappna av och flyt med i ruset så kommer det bli kanon.

Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-06-29 kl. 18:08.
Citera
2020-06-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Det ska mycket till för att spåra ur på ecstasy, den största boven är om man tar för mycket eller befinner sig på en opassande plats.

Vad ni bör tänka på:

Befinn er på en trygg och ensam plats, antingen inomhus eller en rejält avskild plats utomhus där ni inte behöver oroa er för oväntat besök.

Håll koll på vätskeintaget, framförallt i den här värmen. Resorb kan också vara en bra idé

Gör det mysigt för er, är ni inne så städa och mys till det ordentligt. Är ni ute så ta med er filtar, snacks vätska, nån bärbar högtalare och annat som ni kan tänkas vilja ha.

Börja med en halv e, fyll på efter tre timmar om ni känner att det dalar.

Se till att ni inte har några måsten inom minst 24h.

Ät något lätt men näringsrikt och vänta några timmar innan ni droppar för att minska risk för illamående.

När effekten kommer så kan det snurra till lite, ta det bara lugnt och flyt med. När det väl är igång så kommer ni må kanon.

Fyll inte på mer än en gång, det är nästan aldrig värt det.

//Tripportreat

wow tack så jättemycket för tipsen och hjälpen!
Citera
2020-06-29, 18:18
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapeguden
wow tack så jättemycket för tipsen och hjälpen!
Så lite så...

Angående snacks så är frukt, melon, vindruvor etc bättre. Ecstasy dämpar hungern rejält, juice och dylikt är också trevligt. Saker som känns fräscht och lätt.

//Tripportreat
Citera
2020-06-30, 14:17
Medlem
Tog en halv fc barcelona (260mg) för 1.5 timme sedan och känner mig nu bara halvskön konstigt nog. Tog andra halvan nu också.

Kan att jag har använt tramadol dagarna innan ha något med saken att göra?
Citera
2020-06-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Tog en halv fc barcelona (260mg) för 1.5 timme sedan och känner mig nu bara halvskön konstigt nog. Tog andra halvan nu också.

Kan att jag har använt tramadol dagarna innan ha något med saken att göra?

Hur går det nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in