Citat:
Ursprungligen postat av
f0cus
Ja, man har ju hört att man ska känna så mycket kärlek och att man älskar alla i sin omgivning, men det där har jag inte direkt vart med om. Jag var dock med om att jag connectade med folk jag pratade med, men inte så att jag skulle vilja kasta mig i famnen på dem och gulligulla. Då avskydde jag själva beröringen och ville inte heller röra mig.
Senast kunde jag dock handskas med beröring och jag kunde till och med dansa lite smått

Men effekten var ju långt ifrån som på min allra första E och dessutom kom ruset smygande konstigt nog.
Till någon kunnig -> Kan ruset ha kommit smygande för att jag hade en smula SSRI i kroppen? Sisådär 2,5-1,25 mg.
De gånger jag inte haft tillräckligt långt uppehåll mellan mdma sessioner (allt mellan 30-90dagar) för mig så kommer ruset smygande. Ett långt uppehåll och det smäller på som det ska, från 0-100.
Ang. kärlek, så håller jag med dig. Men nu tar jag bara det med fruntimmer där hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av
dokoalseled
ja det var dem, ljusblåa med paul frank-motiv
Det var väl skit knappar helt enkelt, mest troligt. Vänta någon månad och prova någonting annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumbaclot.
Låter ju som att det knappt var något MDMA i tabletterna, tyvärr säljs det även sådana som innehåller en massa annat skit (typ tjack, koffein osv), sen att du skriver om hallucinationer och religiös uppenbarelse tyder på att det var något hallucinogent ämne i tabletterna. Det som är synd med ecstasy, har man lite otur kan man få en knapp som istället för att ge en den där sjuka MDMA-euforin ger en lite speed samtidigt som man blir trippad. Har själv stoppat i mig någon sådan och blivit besviken när jag mest blev trippad istället för att få känna galen eufori.
MDMA=hallucinogent. Även i större doser blir MDMA till MDA vilket är ännu mer hallucinogent. Röker man under MDMA rus märker man de psykadeliska effekterna mer uppenbart....så hallucinationer är inte alls ovanligt. Jag brukar få trails m.m efter långt uppehåll och högre doseringar 250-350.
Men alla mdea, mde, mda m.m ger bra eufori, vilket han inte fick. det går inte att utesluta att han inte fick rätt. men det var förmodligen underdoserade....jag vet inte, märkligt detta..