Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-17, 12:14
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Frågan har säkert ställts hundra gånger, men det är en livsviktig och helt individuell sådan. Det handlar om blandningen MDMA/SSRI (Sertralin).

Åt SSRI juni-oktober upp till 75 mg, för att sedan lägga ner cold turkey. Började med de igen för ca 3 veckor sen och äter 50 mg om dagen.

Nu till mina frågor: Hur lång tid innan jag testar MDMA:t behöver jag lägga ner pillrena? Behövs det alls (i.e är risken låg, och hur kraftig försämring av ruset) för serotonergt syndrom om jag äter 50 mg samma dag som jag testar 100-150 mg MDMA? Om inte, tillbaka till första frågan i den här spalten.

Ang. värre avtändning har jag benso att landa på.

Tack du kunnige.

Du ska ju INTE kasta MDMA samma dag som du tagit setralin. Då kan du lika gärna kasta MDMAt i toastolen, så mkt effekt kommer du få av det. Det är dessutom farligt o ökar risken för SS, precis som du redan verkar veta... Hur länge du ska vänta, ja de vet jag inte 100. Men minst 2 veckor. Tror de tar minst 14 dagar för setralinet att lämna kroppen helt efter sista intag. Så chilla med de där ett tag. Och mår du så dåligt så att du måste gå på SSRI så kanske du inte ska bråka extra mkt med hjärnans seretonin-"system"... Kör på dopaminerga droger istället.
Citera
2012-12-17, 12:27
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Du ska ju INTE kasta MDMA samma dag som du tagit setralin. Då kan du lika gärna kasta MDMAt i toastolen, så mkt effekt kommer du få av det. Det är dessutom farligt o ökar risken för SS, precis som du redan verkar veta... Hur länge du ska vänta, ja de vet jag inte 100. Men minst 2 veckor. Tror de tar minst 14 dagar för setralinet att lämna kroppen helt efter sista intag. Så chilla med de där ett tag. Och mår du så dåligt så att du måste gå på SSRI så kanske du inte ska bråka extra mkt med hjärnans seretonin-"system"... Kör på dopaminerga droger istället.

Senast jag gick av CT hade jag käkat flera månader, större dos. Nu 50 mg i tre veckor. Senast tog det ca 2 veckor för stötarna/svindelkänslan att försvinna (vilket beror på serotoninbrist) men käkar inget mer f.o.m idag, och hoppas dessa stötar ger med sig till juldagen åtminstone. Mycket bananer tills dess också (får be en kompis testa kvallen helt enkelt).
Citera
2012-12-19, 00:04
Medlem
AlexJohansens avatar
Tja allesammans, har en fråga.
Har tänkt testa en grejj på nyår, ni vet vad, men så undrar jag vart folket köper, inte specifikt men vilka typer av människor alltså. Anledningen är att jag ska köpa genom en kompis kompis och blir lite osäker på hur stor chans att det är riktigt farlig skit som hänger med.
Citera
2012-12-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexJohansen
Tja allesammans, har en fråga.
Har tänkt testa en grejj på nyår, ni vet vad, men så undrar jag vart folket köper, inte specifikt men vilka typer av människor alltså. Anledningen är att jag ska köpa genom en kompis kompis och blir lite osäker på hur stor chans att det är riktigt farlig skit som hänger med.

ta reda på batch
Senast redigerad av kingkosa 2012-12-19 kl. 00:37.
Citera
2012-12-19, 00:11
Medlem
AlexJohansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingkosa
ta reda på batch

Tänk inte så mycket de blir bara jobbigt då.

Tar du ett piller så kan ja inte tänka mig mera än att de värsta som händer är att du spyr!!

Är du idrottare och allment glad åt livet och inte upplever någon form av depprission så ta INTE E du får inte ut mera än du får idag!!! antingen är de de bästa du gjort o vill ha mera resten av livet eller så är pillret skit o de hade varit bättre o vara utan. LEV PÅ den RIKTIGA glädjen istället
Är väl relativt vältränad om det räknas men som sagt det är bara test en gång
Man vill ju "bocka av listan"
Citera
2012-12-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned

Dopaminerga??
Senast redigerad av kingkosa 2012-12-19 kl. 00:36.
Citera
2012-12-19, 00:21
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingkosa
ta reda på batch

Tänk inte så mycket de blir bara jobbigt då.

Tar du ett piller så kan ja inte tänka mig mera än att de värsta som händer är att du spyr!!

Är du idrottare och allment glad åt livet och inte upplever någon form av depprission så ta INTE E du får inte ut mera än du får idag!!! antingen är de de bästa du gjort o vill ha mera resten av livet eller så är pillret skit o de hade varit bättre o vara utan. LEV PÅ den RIKTIGA glädjen istället

Skojar du eller uttalar du dig utan att ha en aning? Snarare tvärt om att man kanske bör undvika det om man är väldigt deprimerad pga den ökande deppigheten efteråt en del upplever. Att han inte skulle få ut mer än vad han får idag av att vara nykter är fel. Har han inte testat det innan och inte använt mycket serotonergiska droger kommer han med största sannolikhet få en SJUKT grym kväll.

AlexJohansen: Om dina polare vet vem dom köper av och det inte är av någon random, så brukar det vara lugnt. Tänk på att inte dricka för mycket (min åsikt), och att du mycket möjligt kommer uppleva bland den grymmaste kvällen du någonsin gjort. Psykiskt beroende kommer du bli direkt, av att bara veta hur bra man kan må. Men har du ett starkt psyke är det bara att motstå, eventuellt göra det någon gång om året som jag vet många klarar av utan problem.

Glöm inte att vänta mellan gångerna du använder serotonerga droger! Helst 3 månader eller mer mellan gångerna.
Citera
2012-12-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Skojar du eller uttalar du dig utan att ha en aning? Snarare tvärt om att man kanske bör undvika det om man är väldigt deprimerad pga den ökande deppigheten efteråt en del upplever. Att han inte skulle få ut mer än vad han får idag av att vara nykter är fel. Har han inte testat det innan och inte använt mycket serotonergiska droger kommer han med största sannolikhet få en SJUKT grym kväll.

AlexJohansen: Om dina polare vet vem dom köper av och det inte är av någon random, så brukar det vara lugnt. Tänk på att inte dricka för mycket (min åsikt), och att du mycket möjligt kommer uppleva bland den grymmaste kvällen du någonsin gjort. Psykiskt beroende kommer du bli direkt, av att bara veta hur bra man kan må. Men har du ett starkt psyke är det bara att motstå, eventuellt göra det någon gång om året som jag vet många klarar av utan problem.

Glöm inte att vänta mellan gångerna du använder serotonerga droger! Helst 3 månader eller mer mellan gångerna.

De är därför
Senast redigerad av kingkosa 2012-12-19 kl. 00:36.
Citera
2012-12-19, 00:28
Medlem
AlexJohansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20

Aaa, tack för ett mer utvecklat svar
Låter fint och jag ska nog eventuellt inte dricka något alls mer än lite vanlig "dricka" kanske dvs cider och liknande så det låter väl som att det inte kommer att va några problem?
Citera
2012-12-19, 17:41
Medlem
POMJUP53s avatar
Köpte precis 10g MDMA, lite osäker dock på om det är just MDMA då lukten mer påminner om ättika än saffaras(laktritsaktigt).

Här är iaf 2 bilder på grejerna. Rätt stora kristaller som mer ser ut som stenar då dom inte glittrar speciellt mkt. Ser dock ut som att dom glittrar under "sandlagret" som ligger på ytan på dom.

http://i48.tinypic.com/n483cz.jpg
http://i50.tinypic.com/dzhzyo.jpg

Vad tror panelen. Och kan nån tipsa om vart man köper marquis-test?
Citera
2012-12-19, 18:36
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Köpte precis 10g MDMA, lite osäker dock på om det är just MDMA då lukten mer påminner om ättika än saffaras(laktritsaktigt).

Här är iaf 2 bilder på grejerna. Rätt stora kristaller som mer ser ut som stenar då dom inte glittrar speciellt mkt. Ser dock ut som att dom glittrar under "sandlagret" som ligger på ytan på dom.

http://i48.tinypic.com/n483cz.jpg
http://i50.tinypic.com/dzhzyo.jpg

Vad tror panelen. Och kan nån tipsa om vart man köper marquis-test?
Jag har då aldrig sett så pass bruna kristaller
Beställ ett EZ-test?
Citera
2012-12-19, 21:22
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Jag har då aldrig sett så pass bruna kristaller
Beställ ett EZ-test?
Har inte tid att beställa ez-test, blev att droppa 150mg så får vi se vad som händer....läst riktigt mycket bra om denna säljares mdma så. Jag testade att krossa en stor "sten" och det var kristall under, alltså är det bara som ett sand-damm soml ligger över kristallerna.

Kan uppdatera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in