Citat:
Ursprungligen postat av kingkosa
ta reda på batch
Tänk inte så mycket de blir bara jobbigt då.
Tar du ett piller så kan ja inte tänka mig mera än att de värsta som händer är att du spyr!!
Är du idrottare och allment glad åt livet och inte upplever någon form av depprission så ta INTE E du får inte ut mera än du får idag!!! antingen är de de bästa du gjort o vill ha mera resten av livet eller så är pillret skit o de hade varit bättre o vara utan. LEV PÅ den RIKTIGA glädjen istället
Skojar du eller uttalar du dig utan att ha en aning? Snarare tvärt om att man kanske bör undvika det om man är väldigt deprimerad pga den ökande deppigheten efteråt en del upplever. Att han inte skulle få ut mer än vad han får idag av att vara nykter är fel. Har han inte testat det innan och inte använt mycket serotonergiska droger kommer han med största sannolikhet få en SJUKT grym kväll.
AlexJohansen: Om dina polare vet vem dom köper av och det inte är av någon random, så brukar det vara lugnt. Tänk på att inte dricka för mycket (min åsikt), och att du mycket möjligt kommer uppleva bland den grymmaste kvällen du någonsin gjort. Psykiskt beroende kommer du bli direkt, av att bara veta hur bra man kan må. Men har du ett starkt psyke är det bara att motstå, eventuellt göra det någon gång om året som jag vet många klarar av utan problem.
Glöm inte att vänta mellan gångerna du använder serotonerga droger! Helst 3 månader eller mer mellan gångerna.