Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-20, 18:46
Medlem
Felpost
Senast redigerad av kruzzidullmannen 2013-03-20 kl. 19:06.
Citera
2013-03-20, 18:55
Medlem
Felpost
Senast redigerad av kruzzidullmannen 2013-03-20 kl. 19:00.
Citera
2013-03-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Öh what? Ladd tar ju bort MDMA's effekter.

Om du har mdma i systemet, tar koks så inte fasen försvinner mdman. Du kanske just då känner dig lite mer koksad än e:ad men du är både och.
Citera
2013-03-21, 14:15
Medlem
glasbords avatar
Hej, har tagit mdma många gånger men undrar om det är lugnt när man tar ssri medicin? Äter cipralex för tillfället men tänkte ta nån helg framöver och gå igenom sakerr med mig själv så att säg.
Citera
2013-03-21, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasbord
Hej, har tagit mdma många gånger men undrar om det är lugnt när man tar ssri medicin? Äter cipralex för tillfället men tänkte ta nån helg framöver och gå igenom sakerr med mig själv så att säg.
Förstör ruset, ingen idé.
Citera
2013-03-21, 14:29
Medlem
glasbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
fan då. på vilket sätt förstör det ruset? Om jag håller mig ifrån cipralex säg två-tre dagar. skulle det hjälpa isf
Citera
2013-03-21, 14:39
Medlem
Citat:
fan då. på vilket sätt förstör det ruset?
Blockerar transportproteinet som MDMA använder sig av för att knarka ner dig, typ.

Citat:
Om jag håller mig ifrån cipralex säg två-tre dagar. skulle det hjälpa isf
Beror väl på hur skit du mår när du "tänder av" ifrån SSRI och om du kan "pausa" behandlingen utan problem eller inte.

Har du inte gjort det innan (pausat alltså) så skulle jag inte säga att det är värt in- och utsättningssymtom i dagar eller veckor bara för ett E rus, som förmodligen ändå kommer vara sämre än normalt.
Citera
2013-03-21, 16:08
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Håller med dig på alla plan! förstår inte folk som tycker man ska dra till på minst 200mg första gången

En 200mg dos gör mig sådär lagom fuckad med ögonwobbel, grym eufori och lagom mycket speed har aldrig tagit en startdos under 200 tror jag.
Citera
2013-03-21, 16:50
Medlem
Citat:

felpost
Senast redigerad av kruzzidullmannen 2013-03-21 kl. 16:54.
Citera
2013-03-21, 17:58
Medlem
glasbords avatar
Citat:
Blockerar transportproteinet som MDMA använder sig av för att knarka ner dig, typ.

Beror väl på hur skit du mår när du "tänder av" ifrån SSRI och om du kan "pausa" behandlingen utan problem eller inte.

Har du inte gjort det innan (pausat alltså) så skulle jag inte säga att det är värt in- och utsättningssymtom i dagar eller veckor bara för ett E rus, som förmodligen ändå kommer vara sämre än normalt.
Jag åt sertralin förut men märkte ingen skillnad så jag la av. Nu har jag ätit cipralex i en månad och ska göra så två måmnader till men funderar på att skita i det om en månad. Skit samma, men när jag slutar hur länge bör jag vänta innan jag kan börja leva livet igen
Citera
2013-03-21, 18:07
Medlem
Citat:
Jag åt sertralin förut men märkte ingen skillnad så jag la av. Nu har jag ätit cipralex i en månad och ska göra så två måmnader till men funderar på att skita i det om en månad. Skit samma, men när jag slutar hur länge bör jag vänta innan jag kan börja leva livet igen

Sorry OT: Jag har provat massor med preparat och är nu på mirtazapin. Och jag måste säga att det är den första medicinen som hjälper mig. Tar jag en 22:00 så sover jag 23:00 och är social på jobbet.

Står mycket på engelska wiki: Mirtazapine
Citera
2013-03-21, 18:11
Medlem
Min värsta kombo:

Först öl som grund (kanske 2.5 liter), sen affe (ett par linor) Sen kanske 5-6 bra E under ett dygn (minst), sen ett LSD märke samt lite svamp och därefter Roppar som landning.

Fy gudarnas vad bra man mådde. Men rekommenderas inte
Edit: 2-CB var med där också, det kändes som om man flöt fram då man gick på sommarängarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in