2013-05-29, 09:59
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag upplever det till och från med dumheten och det, men det varierar från dag till dag. Smaken i munnen sitter dock i väldigt länge oavsett dos av Zopiklon.

Jag själv brukar aldrig ha metallsmak dagen efter. Ibland lite svagt en kort period. Jag verkar vara en av dem lyckligt lottade som inte får lida så mycket av smaken.
Citera
2013-05-29, 12:05
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag själv brukar aldrig ha metallsmak dagen efter. Ibland lite svagt en kort period. Jag verkar vara en av dem lyckligt lottade som inte får lida så mycket av smaken.

Var glad för det!

I början är det dock värst, men man vänjer sig efter ett tag. Numera har jag inga enorma problem med det, men när man började med zopiklon var det inte speciellt trevligt.
Citera
2013-05-29, 13:17
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Var glad för det!

I början är det dock värst, men man vänjer sig efter ett tag. Numera har jag inga enorma problem med det, men när man började med zopiklon var det inte speciellt trevligt.

Vill tillbaks till dom gamla tiderna när en 7.5mg gjorde så att hela munnen smakade metall i tolv timmar.
Har lärt mig att upskatta och till och med älska den smaken då man vet att dom har slagit.

Nu för tiden får jag knappt några problem med smaken, tog 25mg igår natt och åt fil till frukost och inte ens filet smakade metall
Citera
2013-05-29, 13:24
Medlem
Novemberaftons avatar
Tjo!

Har zolpidem, zopiklon, xanor, tjack och subb här, hur ska jag blanda för att kicka igång paradoxaleffekter och bli pigg och partykung?
Citera
2013-05-29, 13:29
Medlem
Novemberaftons avatar
Tjo!

Har zolpidem, zopiklon, xanor, tjack och subb här, hur ska jag blanda för att kicka igång paradoxaleffekter och bli pigg och partykung?
Citera
2013-05-29, 13:45
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Tjo!

du kan ju börja med tjacket och sen landa med subben och xanoren, och när du ska sova så tar du zopiklon eller zolpidem.
Citera
2013-05-29, 13:51
Medlem
Novemberaftons avatar
Jo, men det jag vill komma åt är paradoxaleffekterna av z-drogerna och hur man kan förstärka dem...
Citera
2013-05-29, 14:44
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Jo, men det jag vill komma åt är paradoxaleffekterna av z-drogerna och hur man kan förstärka dem...
Vad menar du? vill du bli en benzombie med minnesluckor?

du har ju tjack och z-analoger så vad är problemet?
Citera
2013-05-29, 14:52
Medlem
narutos avatar
Jag skulle tagit nån xanor tillsammans med tjacket, underbar combo!

Sen landa på resten
Citera
2013-05-29, 15:25
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Uttagsintervall är hur ofta du kan plocka ut paketen. 0 innebär att du kan ta ut alltihop med en gång.

Hur kollar man upp sitt recept?

Jag var inne hos läkaren och fick Stilnoct första gången, sedan ringde jag till den tjänsten för att förnya recepten när de var slut och fick då 30 Imovane. Nu har jag bara två tabletter kvar och jag hämtade ut de senaste precis i början av maj månad.

Så vitt jag vet får jag bara ett recept per gång, men kan man kolla upp hur ens recept ser ut någonstans eller är det endast att ringa till sin läkare som gäller?
Citera
2013-05-29, 15:36
Medlem
Citat:
Hur kollar man upp sitt recept?

Jag var inne hos läkaren och fick Stilnoct första gången, sedan ringde jag till den tjänsten för att förnya recepten när de var slut och fick då 30 Imovane. Nu har jag bara två tabletter kvar och jag hämtade ut de senaste precis i början av maj månad.

Så vitt jag vet får jag bara ett recept per gång, men kan man kolla upp hur ens recept ser ut någonstans eller är det endast att ringa till sin läkare som gäller?
Gå till apoteket o fråga efter "efter mina sparade recept"eller om du har bank.id kan du logga in på apoteket.se o kolla
Citera
2013-05-29, 15:39
Medlem
nonameds avatar
Bara jag som får ett annat synsätt på livet efter att stilnocen kickar in. Filmer, musik, tankar,socialt och typ känner kärleken. Låter det konstigt? Hör en röst som säger att det fixar sig med. Kan räcka med 10mg och det är ju inget.
Bästa tiden kvällen när man ska gå och lägga sig och stilnocen kickar bra.
Senast redigerad av nonamed 2013-05-29 kl. 15:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in