2013-12-04, 22:42
Medlem
Bertil85s avatar
Någon som har prövat Sonata? Ska visst ge ett fint rus om man röker det.
Citera
2013-12-05, 00:25
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Någon som har prövat Sonata? Ska visst ge ett fint rus om man röker det.
Fungerade att sova på, blev överaskad då jag trodde det skulle vara dåligt.

Ni som har svårt att få det utskrivet, ligg bara på och tryck på hur sömnproblemen stör er vardag.
Är du ute efter något att berusa dig på så tycker jag du ska köpa det på gatan istället.
Har du inte konstanta sömnproblem så kommder underlätta utskrivandet.

Efter första förskrivningen så har jag aldrig haft några större problem att få nytt recept.
Säkert 5-6 olika läkare som förnyat receptet, ibland får man några fler uttag ibland blir det ynka 30st.
Citera
2013-12-05, 03:40
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neo-2010
Jag får utskrivet 1 kartong per månad- dvs 100 st á 7.5 mg. Det blir över ganska många varje månad- men för mig har det inte varit något problem att få dessa utskrivna - och jag har använt, (använder) Imovan i flera år, dock missbrukar jag inte dessa, utan tar dom till natten för att sova. De hjälper. Toleransökningen märkte jag snabbt av, men detta kan man nog reglera själv på olika sätt. Man behöver inte öka toleransen, vilket jag inte heller gjort.

Nu har jag kommit till slutsatsen att jag vill sluta med Imovane så jag undrar vad det är för utsättningssymptom? Tänk på att jag käkat dessa i många år, varje natt!

Jag har ätit Imovane under väldigt många år. Det enda jag märker av är att det omöjligt att somna utan dom. Men be din läkare om Flytande Theralen eller mitrazapin så bör du bli utknockad.
Citera
2013-12-05, 09:48
Medlem
art-creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Ni som äter medecinen hur stor dos tar ni? Och hur lång tid äter ni den i streck?

7.5mg/natt i en månad är en vanlig ordination för "nybörjare".
Citera
2013-12-05, 13:45
Medlem
Helt chockad att jack fått ganska kraftig abs av 4 dagars användande av imovane ca: 5 per kväll. Kanske inte är så konstigt vart utan typ 3 dygn tror ni man kan ta 2 stilnoct till natten eller kommer atn fortsätta då ?
Citera
2013-12-05, 14:17
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Ni som äter medecinen hur stor dos tar ni? Och hur lång tid äter ni den i streck?

Har Imovane utskrivet och äter 15-22.5mg till natten varje dag och har gjort det i 11år nånting.
Kombinerar alltid med 50mg Propavan och 40-60mg Theralen oxo varje dag och har gjort i 11år nånting.
Byter ibland till Flunitrazepam när Imovanen slutar fungera.

mvh
Citera
2013-12-05, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Så du menar att toleransen ökade när jag inte tog drogerna? Toleransen skall snarare minska.
Det jag menar är att det finns fler faktorer än piller när du menar tolerans i aktuella fråga, matintag och sömn m.mä t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Man är ju inte drogad om man använder dom som man skall.
Att en del missbrukar mediciner skall inte ligga oss vanliga användare i fatet.
Man kan ju missbruka Alvedon om man vill det, anser du att Alvedon också är droger?
Om En tar en drog blir den omtalade drogad, även om man brukar som man ordinerats.
jag vet inte, alvedon har en drog?
Citera
2013-12-05, 17:48
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Helt chockad att jack fått ganska kraftig abs av 4 dagars användande av imovane ca: 5 per kväll. Kanske inte är så konstigt vart utan typ 3 dygn tror ni man kan ta 2 stilnoct till natten eller kommer atn fortsätta då ?

Säker på att det inte är lyrican du absar på? Tror du nämnde det i lyrre tråden.
Citera
2013-12-05, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Säker på att det inte är lyrican du absar på? Tror du nämnde det i lyrre tråden.

Kan vara men tog bara lyrre i 3 dagar , men den atn kanske inte gått över på långa vägar?
Citera
2013-12-05, 19:10
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Kan vara men tog bara lyrre i 3 dagar , men den atn kanske inte gått över på långa vägar?

Lyrre i 3 dagar ger dig AT utan tvekan, den är lite starkare än folk tror. Och sen imo på det osv, allt är ju GABA, så jag tror att det förstärker din AT. Sen är ju Lyrica en sådan jävla mystisk medicin som botar både MDMA avtändningar och opiat avtändningar (vilket väl betyder att den måste röra lite i dessa receptorer?) samt att absen är ett jävla helvete.
Citera
2013-12-05, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Lyrre i 3 dagar ger dig AT utan tvekan, den är lite starkare än folk tror. Och sen imo på det osv, allt är ju GABA, så jag tror att det förstärker din AT. Sen är ju Lyrica en sådan jävla mystisk medicin som botar både MDMA avtändningar och opiat avtändningar (vilket väl betyder att den måste röra lite i dessa receptorer?) samt att absen är ett jävla helvete.

Ok blir lite små sugen på att ta stilnoct idag, tror du det är lugnt ?
Citera
2013-12-06, 13:01
Medlem
Citat:
Ok blir lite små sugen på att ta stilnoct idag, tror du det är lugnt ?
Ja, det skulle jag tro. Reserverar svaret efter Risplockarns åsikt dock.

Räknat dagarna och kom fram till att jag inte tagit sömnisar på snart ett halvår, ja må han leva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in