Flashback bygger pepparkakshus!
2012-11-04, 22:17
Medlem
Jappchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exu
Att bara "inte kunna" sova brukar inte räcka som argument. Om du däremot säger att du på grund av sömnbrist varken kan sköta jobb, skola eller en sån enkel grej som matlagning så blir det nog däremot fart på läkaren. Fråga hur fan du ska kunna försörja dig när du inte ens kan sova om nätterna. Är du däremot arbetslös och har sagt att det inte gör något att du inte kan sova så lär han aldrig någonsin skriva ut.

Jag har berättat hur mycket det påverkar mitt liv..
Citera
2012-11-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exu
Att bara "inte kunna" sova brukar inte räcka som argument. Om du däremot säger att du på grund av sömnbrist varken kan sköta jobb, skola eller en sån enkel grej som matlagning så blir det nog däremot fart på läkaren. Fråga hur fan du ska kunna försörja dig när du inte ens kan sova om nätterna. Är du däremot arbetslös och har sagt att det inte gör något att du inte kan sova så lär han aldrig någonsin skriva ut.
det är så himla olika från läkare till läkare. har träffat allt från sådana som vägrat skriva ut och närmast beskrivit stlnoct som satan på jorden och farligare än något annat, till doktorer som skrivit ut 3x30 stycken direkt utan tid mellan.
Citera
2012-11-04, 22:56
Medlem
Rabbitspirits avatar
Tog 4 zopilklon 7,5 mg för att jag ville slappna av vilken jag kunde ytters lite men nu vill jag sova eftersom jag har en jävla ångest och panikatacker. Ska jag ta 4 zopiklon till då?
Har provat över 15 st olika benson men inget som riktigt funkat för mig.
Har Mirtazapin, Propavan och Fluoxetin hemma men inget där funkar alls.

Har zopiklon en maxgräns eller får jag ta mina fyra till nu ivkäll?

Jag orkar verkligen inte åka till akutpsykmotagningen där allt man får är en frukt och piller man redan har utskrivet hemma eller har haft förut men inte hjälpt.
Citera
2012-11-05, 01:08
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Jag somnar inte på 5mg imovane. Kan jag prova 10-15mg utan att det blir riskabelt?

mvh

Ja det kan du definitivt göra! Jag har ätit doser från 7,5mg-100mg hundratals gånger, och här sitter jag än idag.
Det du dock riskerar att göra är att få en högre tolerans. Prova på med 7,5-10mg om du vill få bra sömn.

Annars kan du ta uppehåll på ett par veckor för att sänka toleransen.
Citera
2012-11-05, 01:35
Medlem
Har testat imovane och stilnoct.

Imovane fungerar dom 2 första nätterna sen förvandlas dom till sockertabletter.
Stilnoct fungerar upp till 4 nätter sen ligger man bara och tänker hela natten på vad man ska hitta på imorgon när man har sovit och när man slutar ta dom får man ett sjujäääkla illamående på kvällen när man brukade ta dom.

Tacka vet jag en hemodlad indica, jag förstår varför läkemedels lobbyister föredrar att inte prata om cannabis, dom skulle inte kunna pusha på oss med så många olika piller när en planta överträffar alla deras produkter.

Peace out lagliga dödsknarkare.

"Dö långsamt och köp mer tabletter. Vi älskar era pengar!"
Citera
2012-11-05, 02:41
Medlem
Hysteri90s avatar
37,5 mg imovane och någon öl gjorde inga underverk, men lite lugn blev jag allt.
Dock var tanken att jag skulle sova, men jag blev snarare pigg><
Citera
2012-11-05, 12:49
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jappchoklad
Hur får ni tag på alla era stillisar och imovane? Det verkar som att alla här sitter på ett apotekslager i deras rum.

Jag får inte ut imovane/stilnoct (vilket jag behöver) av min läkare. Har enorma problem i livet då en familjemedlem gick bort för någon månad sedan och jag kan inte sova. Min läkare tycker inte att stilnoct/imovane är något alternativ då jag blir tolerant väldigt fort på dem. Istället får jag ut theralen och allt annat som inte hjälper särskilt.

Vad ska man göra? Har inte möjlighet att gå till fler läkare.

Finns många olika sätt att få tag i benzo.
Skulle rekommendera olika webshoppar alternativt skaffa dig en postkran.
Citera
2012-11-05, 13:53
Medlem
hur kommer det sig att man inte kan fylla på på zopiklon?? tog fem igår vid ca 13.00 o tog sen fem till vid 2 när jag skulle gå o lägga mig? är det någon som har förklaring på detta? jätte tacksam i så fall!
Citera
2012-11-05, 14:50
Medlem
Jappchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Finns många olika sätt att få tag i benzo.
Skulle rekommendera olika webshoppar alternativt skaffa dig en postkran.

Har absolut ingen aning hur jag ska hitta en webshopp eller en postkran som säljer det. Försöker inte fiska efter någon langare nu, men hur brukar man gå tillväga för att hitta en "återförsäljare"? Finns informationen här på flashback?

Som sagt, frågar inte om en kran. Frågar hur man generellt får tag på en kran.
Citera
2012-11-05, 16:59
Medlem
Har tagit 5 x 5mg zolpidem. Har 5 st 5mg kvar men har även 10 st 5mg Imovane.

Hur ska jag göra för att få det bästa ruset? Bara för dagen?
Citera
2012-11-05, 17:19
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
37,5 mg imovane och någon öl gjorde inga underverk, men lite lugn blev jag allt.
Dock var tanken att jag skulle sova, men jag blev snarare pigg><
Jag blir alltid uppåt och piggare när jag tar Imovane och inte går och lägger mig.
Citera
2012-11-05, 23:04
Medlem
Har tagit under tagen 100mg IMO + 50mg zolpidem. Kan man peta i sig några Lexilium 3mg för att dömpa ångesten, tog för övrigt 30mg IMO nyss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in