2009-07-29, 12:40
Medlem
Sitter och grubblar på om jag kan ta en 7.5 zopiklon. Känner mig speedad och behöver komma ner i varv. Ska dock träffa en gammal polare senare och är rädd för att jag ska bli mosig, funderar på om 7.5 får ner mig ett par snäpp till normal nivå?

åsikt ngn?

/Björne
Citera
2009-07-29, 13:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-15
Hur slår det bäst på?
Åta tabletterna som dom är(på fastande mage)?
Krossa dom o skölja ner med nåt?
Snorta dom?
Lägga under tungan?
Finns det fler alternativ?Efter så mycket intag som medlemmarna här gjort
borde ju bästa sättet kommit fram!
Själv skiter jag i smaken

Ta dom bara oralt på fastande mage o boosta med några bira, done.
Citera
2009-07-29, 13:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne71
Sitter och grubblar på om jag kan ta en 7.5 zopiklon. Känner mig speedad och behöver komma ner i varv. Ska dock träffa en gammal polare senare och är rädd för att jag ska bli mosig, funderar på om 7.5 får ner mig ett par snäpp till normal nivå?

åsikt ngn?

/Björne

Zopiklon är ju ångestdämpande så visst testa att ta en.
Citera
2009-07-29, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Zopiklon är ju ångestdämpande så visst testa att ta en.

Tryckte i mig en, för 30 minuter sen. Detta blir nog bra.
Citera
2009-07-29, 13:51
Bannlyst
är total torsk på zolpidem just ,som många anser inte går att flöddra på! Det kanske så i början har hållt på ca 8 år ,i början var det svart som fan att hitta rätt dos osv. men nu går jag på det dagligen ,på jobbet ja överallt.
Inte längre för att sova på för ett eufori uppfinner sig efter ca 8 st då jag e lycklig o kreativ. men detta pga av att jag hållt på länge med detta.

fanns perioder då man gjorde knäppa saker som i en drömvärld som många upplever. Och såklart alkohol boostar ju på o e inte att rekommendera även om jag nästan alltid kör det själv....men detta också för att jag hålllt på så länge så min kropp reagerar inte samma som om någon som bara testat 1-2 till natten skulle reagera!

men som sagt älskar zolpidem ,kan ej sluta ,ett helvete kan jag säga ,pga den korta halverings tiden så man behöver fylla på ofta....känns i plånboken.

Men väldigt underskattad flumm drog om man behärkar den ,sen e vi alla olika såklart.
Citera
2009-08-01, 16:46
Medlem
Zolpidemos avatar
Jag tänkte också ansluta mig till klubben, men framför allt för att jag sover så bra på zolpidemtartrat.

För ett par veckor sedan provade jag att flöddra på Stilnoct, och det är ingenting jag kan rekommendera. Jag hade tänkt ta 30 mg, men Stilnocttomten såg till att det gick åt 100 mg i stället. Enligt bipacksedeln bör en vuxen människa inte ta mer än en tiondel av den mängden.

Jag har ett vagt minne av att jag hallucinerade, men minnesluckan som jag fick på köpet är ingenting jag vill vara med om igen. Slutsats: Ge fan i att flöddra på insomningstabletter!
Senast redigerad av Zolpidemo 2009-08-01 kl. 17:01.
Citera
2009-08-01, 22:43
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
jag kan ta 3 st stilnoct.. sen tappar jag total kontroll över tid.. vad jag gör ( men är endå medveten vad jag gör)

ska jag trippa på det får jag gömma en massa saker innan ... typ rakblad och sånt mys..

fast jag är en jävel på att städa och laga mat under ruset.
+1 på det. Av någon anledning så gillar jag att skära på lite allt möjligt när jag käkat Stilnoct. Det har resulterat i ett par ärr på vänsterarmen, trasiga madrasser, söndertäljt skrivbord och en jävla massa annat. Tyvärr. Vetefan vad det beror på, men Stilnoct tar verkligen fram min emosida. Även jag blir en jävla städmaskin, enda som är bra med att ta för mycket Stilnoct, ibland vaknar man med en jävligt städad lägenhet.
Citera
2009-08-03, 05:01
Medlem
VONKANs avatar
Nu fick jag veta att nitroglycerin och varan (blodförtunnande) boostar som faan.
Citera
2009-08-03, 05:20
Medlem
Kan någon förklara exakt varför blodförtunnande boostar?
Citera
2009-08-03, 14:28
Medlem
chutles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Nu fick jag veta att nitroglycerin och varan (blodförtunnande) boostar som faan.
Waran?, menar du warfarin, råttgiftet som används som blodförtunnande. Källa?
Citat:
Ursprungligen postat av Fass.se
Zolpidem interagerar ej med warfarin, haloperidol, cimetidin, ranitidin, klorpromazin, itrakonazol och digoxin.
Citat:
Ursprungligen postat av Saxat från Fass
Vid samtidig administrering av zolpidem och ketokonazol (200 mg två gånger dagligen), som är en potent CYP3A4 hämmare, ökade AUC med 83%.

Substanser som hämmar leverenzymer (speciellt CYP3A4) kan öka plasmakoncentrationen och förstärka effekten av zolpidem.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2
Receptfritt om man vågar äta schampo

Sen borde de i mitten fungera.
http://en.wikipedia.org/wiki/CYP3A4#CYP3A4_ligands
Citera
2009-08-04, 03:32
Medlem
Ahmedssons avatar
Yo!

Tjenna mina Zolpidem brushor!

Jo, jag har en liten fråga till er tänker sova snart och har 60 mg stillisar i min ficka och 3 folk öl i min kyl. Men jag vill inte göra slut på all min noct iom att jag kan inte haffa mera på ett tag efter dessa 60 mg. Så jag tänkte om jag knapprar 10 mg hur mycket öl ska jag haffa för att bli lite lagom fakked så att jag kan göra en film roligare och typ däcka genom halvvägs.

PEACE!
Citera
2009-08-04, 03:46
Medlem
pletis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedsson
Yo!

Tjenna mina Zolpidem brushor!

Jo, jag har en liten fråga till er tänker sova snart och har 60 mg stillisar i min ficka och 3 folk öl i min kyl. Men jag vill inte göra slut på all min noct iom att jag kan inte haffa mera på ett tag efter dessa 60 mg. Så jag tänkte om jag knapprar 10 mg hur mycket öl ska jag haffa för att bli lite lagom fakked så att jag kan göra en film roligare och typ däcka genom halvvägs.

PEACE!

Två sexpack kan väl vara lagom, men det beror ju på hur glad du har varit i noctarna innan. Ta två stillisar istället tänker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in