2013-09-15, 13:47
Medlem
HuliMans avatar
Någon som vet om velnafaxin + utskrivet benso kan ta bort rus effekten jag tidigare fick av stillnoct. jag har visserligen ätit en del xanor och iktriovril dom senaste månaderna, men efter att inte ha ätit stillnoct på 3 månader så tog jag 10 st 10mg stillnoct och drack 6 starköl men kom aldrig in i den sköna stilnoct känslan där livet bara flyter på som jag försökte uppnå. har inga minnes luckor och hittade inte på något tokigt. satt o spela lite dator och kom i säng i tid. någon som har någon liknande upplevelse? dom känns som socker piller.
Citera
2013-09-15, 14:46
Medlem
Ballaurigens avatar
någon som vet om jag kan ta mina två 5mg imovane som vanligt innan
jag går och lägger mig trots att jag käkar oxikodon?
vill inte ha nån snetripp.
Citera
2013-09-15, 15:47
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuliMan
Någon som vet om velnafaxin + utskrivet benso kan ta bort rus effekten jag tidigare fick av stillnoct. jag har visserligen ätit en del xanor och iktriovril dom senaste månaderna, men efter att inte ha ätit stillnoct på 3 månader så tog jag 10 st 10mg stillnoct och drack 6 starköl men kom aldrig in i den sköna stilnoct känslan där livet bara flyter på som jag försökte uppnå. har inga minnes luckor och hittade inte på något tokigt. satt o spela lite dator och kom i säng i tid. någon som har någon liknande upplevelse? dom känns som socker piller.

Zolpidem är korstolerant med alla bensodiazepiner, så går toleransen upp på Xanor och Ikto så går den upp även på Stilnoct.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
någon som vet om jag kan ta mina två 5mg imovane som vanligt innan
jag går och lägger mig trots att jag käkar oxikodon?
vill inte ha nån snetripp.

Det skall inte vara några problem.
Citera
2013-09-15, 15:54
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuliMan

Äter man benso så har varken stilnoct eller imovane någon effekt alls, visst man får ett välbefinnande men själva ruset får man inte.
Citera
2013-09-15, 17:08
Medlem
HuliMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Äter man benso så har varken stilnoct eller imovane någon effekt alls, visst man får ett välbefinnande men själva ruset får man inte.

det förklarar saken
Citera
2013-09-16, 21:30
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
På vilket sätt? Om du menar att det inte tar ner toleransen så kan jag inte se hur mer z-analoger skulle göra det.

Om det är på grund av ett beroende är det att äta högre och högre doser eller bita i det sura äpplet som gäller.

Haha, det märks.

Klart det tar ner toleransen om jag minskar/pausar.
Men det går inte på grund av att jag inte kan ta smällen just nu.
Citera
2013-09-16, 21:58
Medlem
T-L-Ks avatar
Imovane biter inte lika bra på mig längre tyvärr.

15mg på tom mage ger mig kännbara medicinska effekter, ångestlindring och lättare att sova.
Det brukade ge mig ett väldigt behagligt "rus" med välmående, förvirring och lightheadness.

Ska nog ta 15mg ikväll ovanpå min lyrica jag tagit idag, hoppas på nån skön känsla.
Citera
2013-09-17, 16:11
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Imovane biter inte lika bra på mig längre tyvärr.

15mg på tom mage ger mig kännbara medicinska effekter, ångestlindring och lättare att sova.
Det brukade ge mig ett väldigt behagligt "rus" med välmående, förvirring och lightheadness.

Ska nog ta 15mg ikväll ovanpå min lyrica jag tagit idag, hoppas på nån skön känsla.

Toleransen går ju tyvärr upp ganska fort, och vissa har den oturen att ruset försvinner för alltid.
Helst skall man inte gå över 7,5 mg, det kan man klara sig ganska länge på.
Citera
2013-09-17, 17:33
Medlem
thisisnothappenings avatar
Älskar Zopiklon, dock var läkarna inte så happy över min överkonsumtion av dem så får det inte längre blev sådär härligt lullig, glad och nöjd. Dock helt rubbad i huvudet, gjorde helt sjuka saker. En gång sydde jag ihop mig själv efter att ha skurit mig djupt, sydde med vanlig nål och tråd inte det smartaste jag gjort. Men ärret blev snyggt! Snyggare än de som sjukhuset har sytt.
Citera
2013-09-17, 17:39
Bannlyst
Helvete vad irriterande det är att stilnoct har tollerans med xanax, legat på ca 2-3mg dagligen i 2-3 månader bak och dom är ju i princip verkningslösa. Har 10mgare stilnoct.
Citera
2013-09-17, 22:42
Medlem
Någon som beställer från nätshop eller får ni alla av husläkaren? Om det är någon shop får ni jättegärna tipsa!
Citera
2013-09-17, 23:40
Medlem
konstigkille93as avatar
Hej!

Jag brukar ta stilnoct väldigt sällan, kanske tagit 6-7 gånger totalt. Jag poppade 10 mg igår och gick och la mig. Jag hade jätte svårt att sova och varje gång jag blundade så drömde jag direkt och det kändes som att jag åkte berg o dalbana, när jag öppnade ögonen så hallucinerade jag lite (typ att rummet började röra sig eller att det fanns människor i rummet men jag kunde varken höra eller se de).

Jag kände mig helt enkelt väldigt yr och ville spy men jag spydde aldrig. Ringde 112 (vet inte varför) och började snacka om vad som hade hänt. De kopplade mig till sjukvårdsupplysningen, kommer inte på vad jag sa till de men han sa att det var lugnt och att jag skulle gå och lägga mig.

Min fråga är: varför hände detta? Jag har aldrig känt så av stilnoct. Var jätte yr samtidigt som jag var jätte trött, minns ganska mycket men inte till 100.

Kan också nämna att jag inte hade ätit något på 5-6 timmar och att jag redan var jätte trött innan jag tog stilnocten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in