2012-04-15, 20:19
Medlem
tinytinys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Du var inne i det tidigare inlägget på att det kan ha varit så att Leon medvetet spred uppgifter till DA för att skapa villospår och du har ju hävdat att VG stod nära Anders och hade kontakter med Wacl för denne. Korrekt uppfattat?
Tror inte att någon medvetet spred uppgifter för att skapa villospår i förväg, snarare sökte man kanske efter en "fall guy" när det gällde VG. Han var lite speciell och ville agera som en James Bond, vi skrattade om hans historia från krogen där han bar en 45a i byxlinningen och inte upptäckte att jackan hade glidit upp så alla såg pistolen, ingen vågade säga något eller ringa polisen.
Citera
2012-04-15, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Vem som helst kan läsa i tråden att du citerar ett inlägg om dessa två grupper från mig och genast nämner dessa två herrar och skäller som en galen mot mig för att jag förföljer dem. Antingen är du dum på riktigt eller så försa du dig. Kanske bättre att knipa igen och tänka först ibland.

Det finns intressanta personer med saker att tillföra i tråden nu som det verkar.

Att skälla på Jallai från osakliga grunder hjälper förga. Han har lovat mer om Barbro inatt. Vänta åtminstone till efteråt med skällandet!

Du kan ju inte veta vad som kommer men kanske frukta det?

Ursäkta mig, men du verkar inte riktig i huvet du. Jag fruktar absolut ingenting för egen del. Jag försöker bara begripa denna ilska mot svensk, militär underrättelsetjänst. Och jag är ledsen men jag kan bara inte ta Jallais böcker på allvar. Han verkar alltför personligt engagerad och alltför mån om att svärta ner svensk underrättelsetjänst. Det kanske han gör rätt i men så länge vi läsare inte vet något annat som kommer från ett mer objektivt håll kan man ju bara läsa hans böcker som...ja, jag vet inte vad.
Citera
2012-04-15, 20:25
Medlem
tinytinys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxx08
Hej Tinytiny!

Hittade ett gammalt inlägg från dig och undrar: Varför satt "ni" på baltiska institutet och vilken Åke skrattade ni åt? Och varför?

Därför att DA hyrde lokaler där och AL arbetade som sekreterare på Baltiska Institutet.
Åke J Ek
Citera
2012-04-15, 20:26
Bannlyst
And here we go again. Nu är det dags för Jallai Fan Club att göra reklam härinne igen och Boboslacke agerar 1:e sidekick i vanlig ordning. Tröttsamt.
Senast redigerad av Flaxx08 2012-04-15 kl. 20:30.
Citera
2012-04-15, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tinytiny
Därför att DA hyrde lokaler där och AL arbetade som sekreterare på Baltiska Institutet.
Åke J Ek

Jaha, var du då där i egenskap av fascistoid medlem eller var du där som infiltratör från IB eller SÄPO?

Åke J. Ek - Kan det vara samme Åke J. Ek som ger uttryck för att "kapa något" med en yxa så att "något nytt" kan växa upp på sin vapensköld tro?

http://joomla.heraldik.se/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=41:va penrulla-e&catid=32:medlemsrullan&Itemid=15
Senast redigerad av Flaxx08 2012-04-15 kl. 20:39.
Citera
2012-04-15, 20:35
Medlem
tinytinys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Nytt avslöjande från Jallai ikväll!

Hoppas nästa bok blir lika bra som Landsförrädaren, slår GW och Guilo.
www.jallai.se ser ut att ligga nere i kväll, FRA, SKRÄPO, MUST?

Väldigt trög, mycket trafik eller ddos attack.
Senast redigerad av tinytiny 2012-04-15 kl. 21:18.
Citera
2012-04-15, 20:52
Medlem
tinytinys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxx08
Jaha, var du då där i egenskap av fascistoid medlem eller var du där som infiltratör från IB eller SÄPO?

Imperialistisk infiltratör :-)
Citera
2012-04-15, 21:33
Medlem
hehehos avatar
Citat:
Utvecka gärna...
Citera
2012-04-15, 21:53
Medlem
Citat:

Den var bra men trollen förstår inte.....

Skämt åsido så ser jag detaljer och i det du berättar som man inte kan googla sig till och som oinsatta kanske inte ser. Helt andra saker än Utredaren Iehso, Boudine mfl lanserar. Jag är säker på att du och några uppgiftslämnare till är på riktigt och att vi kan se varandra i bruset av oväsentligheter där bara onda ock goda finns utan nyanser.

När det gäller VG tror du alltså som insider i kretsarna kring Wallinsgatan att VG kan ha varit avsedd som fallguy. Betyder det att du tror att han kan ha fått betala för vad han eventuellt visste. Kunde han t ex peka ut vem Morgan var i ett obevakat ögonblick? Eller peka mot Åkes gubbar?
Citera
2012-04-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Nytt avslöjande från Jallai ikväll!
Låt höra! Är det något nytt av värde gällandes mordet på Sveriges statsminister Olof Palme 1986?
Jag sitter på eldheta nålar här: lägg ut texten NU!
Citera
2012-04-15, 23:30
Medlem
Var var Mårten Palme och Ingrid när mordet skedde?

Citat:
Olof Palmes söner och Holmér i samma bil?
I Lars Krantz text härförleden (okej, det var ett par år sedan) skrivs ovan meningar ut.

Visste förresten Mårten Palme och Ingrid Klering (eller någondera) när de inte efter bion gick till flickvännens lägenhet norrut på Vanadisvägen utan tvärsom (planerat?) till föräldrarnas lägenhet på Västerlånggatan – att polisen inte hade någon bevakning där? ...
Varför gick de dit de gick?
Citera
2012-04-15, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sovvandring
Är det någon som är bra på arabiska-kurdiska i den här tråden, det vore faktiskt kul att höra vad Hans Holmér & Co byggde sina misstankar på, angående PKK och bröllopssamtalet.
http://www.youtube.com/watch?v=8TK-tRBw1lA
Inte så dåligt initiativ av Remstam?

Lilla Sovvandring/Remstam vad i hela friden håller du på med människa?

Det slog mig just att bröllopssamtalen i videon du länkade, som jag och en polare var vänliga att översätta, är från andra delen av Satans Mördare, där de finns översatta och klara. Med andra ord har du alltså klippt endast ljudet ur en redan befintlig Youtube-video så att översättningen försvunnit, lagt upp det i en egen video komplett med arabisk text översatt i Google Translate och därefter, igen, efterfrågat en översättning.

http://www.youtube.com/watch?v=yfg6f9B0Mkc

Har du roligt eller försöker du slösa min tid?
Senast redigerad av Acech 2012-04-16 kl. 00:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in