Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
En ingående analys.
Till att börja med: Hur kunde LP ha en sådan detaljerad uppfattning om just området under näsan?! (Öppen retorik.) Det där förhöret: Är det omfattande?
En välrakad muslim med PKK-bakgrund – är ditt initierade stalltips således!
Holmérs förehavanden över huvud taget under tiden han var kapellmästare – ser i dagens ljus ändå mer eller mindre vanvettiga ut. Han kanske likväl prickade in
någonting ...
Oklart varför, men hon hade tydligen det, dock utan att hon eller någon annan tycks ha dragit någon slutsats av det hon noterat. Har under de veckor jag varit i tråden (sedan 28 februari) noterat detta några gånger, dvs detta om påfallande ljust område under näsan, och dragit slutsatsen att området var nyrakat och då kan antas varit mycket ljust, det kan ju i det här fallet vara fråga om ett område på en rättrogen muslim där pigmentet inte aktiverats på kanske tjugo-tjugofem år.
Mitt stalltips är en medlem ur en utländsk PKK-cell, förmodligen Västtyskland. Det är en enkelrad till skillnad från andra som verkar ha lämnat in system av HarryBoy-format + ..
Nej, förhöret med LP är inte särdeles omfattande, det finns säkert mycket mer att tillfråga henne om.
Beträffande Hans Holmér. Ja, jag tror det, medvetet eller omedvetet. Han kan ha varit involverad. Kanske inte. Vad tror du i den saken ?