2009-02-26, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixiePrick
Kan hända att detta tagits upp tidigare i tråden men jag kommer ihåg detta ställe som låg på Avenyn innan Harley´s och Avenyn 10 på 80-talet! Stället var känt för att ha en vaktstyrka som inte alltid spottade i glaset eller körde med tvättmedel på strykbrädan!

Det finns några namn jag kommer ihåg men har glömt de flesta! Peter! Oliver! Chaki! Dabrin!

Jobbade inte Alex där??
Citera
2009-02-26, 13:06
Medlem
Alex!

Menar du Alex som har en brorsa som heter Daniel?

Citat:
Ursprungligen postat av BULTA
Jobbade inte Alex där??
Citera
2009-02-26, 19:59
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Voice
R**f E****son Han e pappa och bor i Angered nu.
Var enligt uppgift en av killarna som var med och anlade Backa branden
som var med och slog med plankan
.

Jo jag vet, det var när jag skrev i tråden om branden som jag kom att tänka på familjen Magnusson. Mycket brutal misshandel om jag kommer ihåg rätt.
Citera
2009-02-27, 01:37
Medlem
Plankstek i Bergsjön!

Var inte detta nångång på 90-talet! Trodde att några av dessa GM var från Kap Verde men är inte säker!

Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Jo jag vet, det var när jag skrev i tråden om branden som jag kom att tänka på familjen Magnusson. Mycket brutal misshandel om jag kommer ihåg rätt.
Citera
2009-02-27, 06:17
Medlem
eskims avatar
Citat:
Var inte detta nångång på 90-talet! Trodde att några av dessa GM var från Kap Verde men är inte säker!

Jodå det hände någonstans 96-97 har jag för mig. Jag vet vilka de inblandade var och ingen var från Kap Verde. Tyvärr var dessa gossar oxo fraån Iran.
Citera
2009-02-27, 06:21
Bannlyst
Citat:
Jobbade inte Alex där??

Ja det var härliga gossar som jobbade då och senare. på flera ställen på avenyn, lite gobbe satt aldrig fel
Citera
2009-02-27, 09:34
Medlem
Citat:
Menar du Alex som har en brorsa som heter Daniel?

Tänkte på bulgaren.....som jag nämde tidigare.
Han som bjöd hem yngre damer och bjöd på groggar med både det ena å andra i (sent-90tal)
En tjej anmälde han sen dök det upp ett antal andra också plötsligt....
Åkte väll för 9 våldtäkter om jag inte minns fel..stor i grej i massmedia.....han blev dömd till sluten psykvård i nått år.
Har en bekant som va å hälsa på han där.....han satt då och limma bords-flaggstänger i trä.....
en bottenplatta med ett hål i där flaggstången skulle limmas fast och sen en flagga på toppen...
Ett jätte fint pyssel som säkert får en dömd sexbrottsling på andra tankar
Han är nog strax över 50 nu..har för mej att han hade garderoben+vakten på Casa och Terassen i Mölndal+några andra ställen på 80-talet.
Citera
2009-02-27, 12:52
Medlem
Flaggor!

Undrar vad det var för nationaltillhörighet på flaggorna?

Citat:
Tänkte på bulgaren.....som jag nämde tidigare.
Han som bjöd hem yngre damer och bjöd på groggar med både det ena å andra i (sent-90tal)
En tjej anmälde han sen dök det upp ett antal andra också plötsligt....
Åkte väll för 9 våldtäkter om jag inte minns fel..stor i grej i massmedia.....han blev dömd till sluten psykvård i nått år.
Har en bekant som va å hälsa på han där.....han satt då och limma bords-flaggstänger i trä.....
en bottenplatta med ett hål i där flaggstången skulle limmas fast och sen en flagga på toppen...
Ett jätte fint pyssel som säkert får en dömd sexbrottsling på andra tankar
Han är nog strax över 50 nu..har för mej att han hade garderoben+vakten på Casa och Terassen i Mölndal+några andra ställen på 80-talet.
Citera
2009-02-27, 14:54
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
När Västnytt presentatör Jacop wenerberg rapporterade från Den Mördade Natalis rättegång mot Niklas! Så helt plötsligt brakade det till i inboxarna hos skribenter att kolla vilka som är där och stöder, presenterades som av jacop
"icke kriminella" ja spydde direkt. Han vågade väl inte säga något annat

Haha, ja jag fick mig ett garv när de presenterades som icke kriminella
Fan Dennis farsa har pundat för mycket, han snackar ju som en trasig bandspelare

Roligt när han uttrycker sig att Sverige har alldeles för låga straff på dråp/mord! Ska vi tolka det som att han tycker att Dennis borde haft ett mycket högre straff då eller
Citera
2009-02-27, 15:59
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Haha, ja jag fick mig ett garv när de presenterades som icke kriminella
Fan Dennis farsa har pundat för mycket, han snackar ju som en trasig bandspelare

Roligt när han uttrycker sig att Sverige har alldeles för låga straff på dråp/mord! Ska vi tolka det som att han tycker att Dennis borde haft ett mycket högre straff då eller

Ja snacka om självmål . Eller varför inte "han sköt sig själv i foten" .
Citera
2009-02-27, 17:49
Bannlyst
Vill bara nämna några namn och undrar vart dom är nu: Stefan och Tomas Beckstedt, Krister Kamp, Dennis Mod, Peter Swärd(Keegan), Mikael Ramirez(Raggan), Tomas Nilsson, Orhan(Hulken). Maria Karlsson(Knullträ), Susanne Eriksson(Knullträs syster), Tina Svensson. Peter Claesson , betydligt äldre än de andra borde närma sig sextio nu.
Ok Persa Dimblad också, halv filippinare.
Senast redigerad av jonno41 2009-02-27 kl. 17:55.
Citera
2009-02-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Vill bara nämna några namn och undrar vart dom är nu: Stefan och Tomas Beckstedt, Krister Kamp, Dennis Mod, Peter Swärd(Keegan), Mikael Ramirez(Raggan), Tomas Nilsson, Orhan(Hulken). Maria Karlsson(Knullträ), Susanne Eriksson(Knullträs syster), Tina Svensson. Peter Claesson , betydligt äldre än de andra borde närma sig sextio nu.

T beckstedt är död sen 2008 (står tidigare i tråden) vad brorsan hans gör nu vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in