Citat:
Ursprungligen postat av pappi
Frank har jag hört talas om en del och träffat ett par gånger men aldrig fått nån riktigt konkret historia om honom, e det något du kan berätta om ?
missanpassad som resten utav högarna här är i tråden!
blandmissbrukare och alkoholist. försöker sig på lite diverse stötar ibland som misslyckas totalt!
jobbade som bilmekaniker sist jag träffa han...
Jim T, Severyn P (var med o kapade massa bilar för ett tag sedan, dödades även då) och Frank skulle göra inbrott på socialkontoret och sno datorer, väl inne så får Frank o Jim för sig att krossa glasrutor. det är glassplitter överallt och dem börjar bära ut datorer men ingen tänker på att det är 2 decimeter snö ute och att alla kommer därifrån blodiga...
dem springer raka vägen hem till Severyn som bodde närmast och dumpar skiten, 3 minuter senare så stormar polisen. inte svårt att följa helt färska blodspår!
En annan gång så kom Frank körandes över en parkeringsplats när det kommer en bil mot han som enbart skulle hitta en ledig p-plats. men frank tar det säkra före det osäkra och drar ut föraren och slår han blodig med ett fälgkors, innan han beger sig av en bit innan alla vittnen har ringt polisen som stoppar han en bit bort. men där drog dem faktiskt körkortet på han! drograttfylla osv.
han hade kommit över ett hemmagjort hagelgevär när han bodde på ett knarkboende (Exit). den sprang han runt med och rånade skitungar och pensionärer med.
Festade även med han vid 3-4 tillfällen då jag umgicks med en utav hans f.d kompisar. och det var alltid samma veva...
fanns det en tjej där på samma fest så fick hon antingen stryk eller nära att bli våldtagen.
minns speciellt en gång när jag kom in i vardagsrummet så ser jag Frank står och håller strypgrepp på en brud samtidigt som han örfilar henne! alla franks polare stod bara o kollade på. slutade med att han fick en stol svingad i ansiktet som gick i 10 bitar, alla kastade såklart ut han till slut. men då står idioten utanför dörren halva natten och skriker tills grannarna ringer polisen.
en annan och annan knivskärning på småkillar har han även varit med om. han och Jim T gick helt oprovocerat fram till en kille på en fest och högg en kille rakt genom handen för att se hans reaktion.