Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
......
Är det någon som känner till om Tomtom eller Garmin planerar gps-program till n900? Jag måste ha offline-läge, då jag i princip bara använder gps:en i bushen, där ju uppkopplingen kan vara så så.
De skall vara något på gång, vågar inte svara på när. Har hört de skall vara ett som är färdigt i februari, vet inte vems då.
Citat:
Visst finns det stöd för bluetoothstereo?
Borde funka men tycker de är onödigt, fm sändaren funkar så sjukt bra så går fint att använda den
Citat:
Säkert en uttjatat fråga, men jag har inte lyckats hitta något bra svar: Finns det stöd för att föra över kontakter och kalender från e71:an?
Jag förde över mina från n91 så e71 måste funka då också, förde över mellan telefonerna bara.
Citat:
Iochmed att jag aldrig använd touchscreen i någon större utsträckning- hur är skyddsfilmerna man kan ha? Blir skärmen mindre skitig? Förstör de upplevelsen?
Undrar jag också.
Citat:
Finns det någon motsvarighet till Joikuspot till n900? Alternativt stöd för att använda den som modem?
De skall funka med att bara ansluta usb kabeln, vet dock inte och tänker inte prova innan jag fått min andra anslutning
Citat:
Jag har läst en del som klagat på att pilarna inte fungerar i spel med svenskt tangentbord. På E71 kan man dubbelklicka på funktionsknappen för att alla knappar ska ha sin sekundära uppgift till man klickar på funktionsknappen igen. Finns motsvarande på n900? Kan man använda långt tryck för att få fram de sekundära symbolerna?
Enklast då man spelar spel är att byta i inställningar till engelskt tangentbord
Men yes, dubbel klick låser FN
Citat:
Jag lyssnar sjukt mycket på ljudböcker, och undrar om någon använt de program som finns till det? Framförallt är det ju så att de oftast har väldigt låg kvalitet, vilket gör att man inte behöver all kräm mediaspelarna använder, varför en bra ljudboksklient inte borde behöva dra så mycket ström. Stämmer detta på programmen som finns tillgängliga?
Jag hoppas verkligen att någon vänlig själ kan svara på mina frågor, då jag säkert kommer komma på fler!
PS- det finns ingen fysisk butik man kan klämma på provex än, va? Jag bor i Sthlm.
Vet inte