Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Så jävla sköna de där pajasarna är. Tisdag morgon får jag veta att min order annullerats när de bytte adress - tekniker som fuckat upp - och blir omplacerad i kön - längst jävla bak såklart. Killen ska ringa mig under dagen, gör så och konstaterar "jag vet inget mer, sorry". Ringer idag vid 10, frågar vad fan det är frågan om och kräver att få telefonen den här veckan - då tycker kundtjänstfittan att det är relevant att säga att jag svär mycket. Vad fan tror han? Jag har väntat på den jävla luren i två jävla månader! Nå, han ska ringa innan fem, men det är "osannolikt" att jag får luren den här veckan, trots att jag beställde mitt i jävla oktober. Självklart har han inte ringt och nu är hoppet ute.
Jag är så jävla trött på det här företaget nu att jag har svårt att finna ord. Imorrn blir det till att ringa och kräva expressfrakt och ett jävla goodwill-headset, eller så skiter jag i hela grejen. Jävla idioter att bete sig.
+1 på den,
dom fuckade min beställning oxå eftersom det var något "fel" på mitt kort......
Men och beställa om var inte problem..... med samma uppgifter exakt...DÅ reserverade dom pengar på kortet... jävla nötter, hatar faktiskt nokia.....
Blev lovad att den skulle skickas i går eller senast idag...... Inget mail eller tracker id än i varje fall.......
Kommer aldrig handla utav nokia igen online, och avråder andra starkt att göra det samma..