2010-10-29, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stenbock32
Men det är ju precis sånt som du skriver som blir så fel och äckligt ur barnets perspektiv. Förstår du inte det? Har du eller HenrikJ bevis så är det er förbannande skyldighet att gå till polisen.

Sluta upp med detta nu.

Det är inte så det funkar. Jag förstår att det skulle smaka gott om Joakim fick sprida skit om dotterns mamma i lugn och ro, och om dottern med. Men nix, så funkar det inte.

Joakim kan ta bort allt om dottern och hennes mamma, sonen och hans mamma och aldrig nämna dem igen så minskar nog skrivandet. Men så länge det förekommer så kommer åtminstone jag att säga min åsikt om det. Så oemotsagt kommer han nog aldrig att stå. Så det kan du fetglömma.
Citera
2010-10-29, 21:24
Bannlyst
Moderator!

Älskar tryckfrihetsförordningen men när människor går ner sig i skitighet, låt vara Joakim eller HenrikJ och hans polare, på ett litet barns bekostnad, är det inte då läge att stänga igen tråden? Jag ber dig i all ödmjukhet att överväga detta då barnet som exponeras av dessa vargar inte
i dagsläget har någonting att säga till om.

.

Citat:
Ja det är sunt att kritisera sånt men det är inte sunt att göra det på FLASHBACK
Citera
2010-10-29, 21:37
Bannlyst
Ja, det skulle han göra, finns inget annat alternativ för honom, barnet. Men förstår du inte din egen del i det här? Du gör ingenting av godo på för henne på FB. Fattar du inte det?

Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Det är inte så det funkar. Jag förstår att det skulle smaka gott om Joakim fick sprida skit om dotterns mamma i lugn och ro, och om dottern med. Men nix, så funkar det inte.

Joakim kan ta bort allt om dottern och hennes mamma, sonen och hans mamma och aldrig nämna dem igen så minskar nog skrivandet. Men så länge det förekommer så kommer åtminstone jag att säga min åsikt om det. Så oemotsagt kommer han nog aldrig att stå. Så det kan du fetglömma.
Citera
2010-10-29, 21:58
Medlem
angelintheskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Det fetstilta, är i mina ögon ett förtäckt hot, och ska ske i skenet av vad de publiceringar som daddy ponken orsakat.
Fast inom det parti du röstar på sjunger man nidvisor om palmes död och majoriteten är gamla nasar osv. fast det är off topic. men du efterfrågade vart ditt förtäckta hot fanns och där är det.
Då ser du ett hot som inte finns, eller är det så att du vill få mig avstängd genom att försöka få andra att tro det som inte finns.
Jag röstade på moderaterna, för din info.
Nu tycker jag du går för långt.
Citera
2010-10-29, 22:00
Medlem
angelintheskys avatar
JanHemming:
Det förhöret du lade ut här är inte samma som jag läst innan, inte ens det som är utlagt i denna tråd.
Jag valde att skärmdumpa det du lade ut.
Citera
2010-10-29, 22:02
Medlem
angelintheskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Ursprungligen postat av angelinthesky]
Precis som HenrikJ är så noga med sin identitet bla för att han är rädd för Jocke och vad Jocke kan göra.
Till saken hör att jag inte är dum, varför skulle jag lägga upp mig själv och de mina, frugan, barnen, vänner och barnens kompisar, på stupstocken för Joakim??
Varför skulle jag inte vara noga med min identitet?
Jag är inget stolpskott som inte bryr sig om min familj, jag vet ju vad pappskallarna ansätter de närstående till kritiker.
Men jag är inte rädd för Joakim, han är bara dum nog att omge sig med mindre nogräknade personer som gör vad som helst i oeftertänksamhet, än så länge.
Det obehaget tänker jag inte drabba min närmsta omgivning med genom att outa mig.
Jag fattar inte hur AITS kan kräva det, stollan är just stollig där, det borde ju varenda sund kotte förstå.

Joakim däremot tycks inte förstå att allt detta ligger honom om fatet, det är inte för inte som han anses som ett arbetsmiljöproblem på soc. Gissa hur det har kommit sig?

Bra, då förstår även du varför de som ingår i siten inte heller tänker visa upp sin identitet, det beror just på sådana som du, JanHemming, darkmore + några till. Då kan nu alla sluta spekulera kring det.
Citera
2010-10-29, 22:13
Bannlyst
Joakim, jag vet att du läser här. Gör som föregående talare föreslog - radera din blogg! För vad är priset? Vad är det värt? Man kan driva frågor av denna karaktär på ett bättre sätt. Desperation är en förklaring men ingen ursäkt. Förstod du inte att i samma ögonblick som du startade den här tråden så skulle den finnas kvar, även för din dotter att läsa. Hur kul på en skala tror du det är att läsa dina, HenrikJ och andras uttalanden för henne?

Citat:
Ja, det skulle han göra, finns inget annat alternativ för honom, barnet. Men förstår du inte din egen del i det här? Du gör ingenting av godo på för henne på FB. Fattar du inte det?
Citera
2010-10-29, 22:15
Medlem
Så jag tolkar ditt inlägg so mdu tror jag skulle skada de som ingår i daddy sverige?
Tål de inte granskningen? för det är enbart det jag vill åt?
jag vill veta deras kompetens, ev domar osv.

Jag skiter högaktningsfullt i övrigt. Jag harinte behov av att fläka ut individer på nätet osv.

Fast daddy sverige är ingen förening som tål granskning har ju med all tydlighet visats i kväll.

Dessutom så hotas meningsfränder med reprisarier.

Suck.
Citera
2010-10-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Bra, då förstår även du varför de som ingår i siten inte heller tänker visa upp sin identitet, det beror just på sådana som du, JanHemming, darkmore + några till. Då kan nu alla sluta spekulera kring det.

Jag ifrågasätter varför du involverar mig med HJ?

Är jag eran fiende för jag ifrågasätter eran kompetens?
Eran agenda?
eran sektledare?
Varför ska daddy hänge ut offentliga personer och själv inte tåla grnskas?
Svara på dessa frågor istället för gömma dig bakom martyrskapet.

Jag lutar mer och mer att VI inte existerar. Och de 100 år av erfarenhet är bluff och båg.

Och jag tackar min stjärna att daddy sverige är under granskning av myndigheterna.
Citera
2010-10-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Då ser du ett hot som inte finns, eller är det så att du vill få mig avstängd genom att försöka få andra att tro det som inte finns.
Jag röstade på moderaterna, för din info.
Nu tycker jag du går för långt.
Jag säger bara att det upplevdes som ett förtäckt hot. Sedan får HJ stå för sin del, liksom daddy får. Daddy gav sig in flashback där anonymiteten är a och o.

I skenet av vad daddy vill om identiteter röjs så tolkar jag det som du hotade.

Jag utgår från att du inte vill hotas men formuleringen var olycklig.

Sedan måste du inse att så länge gruppen bakom daddy är anonym(om de finns) så utgår folk från att det är lika mycket sanning som de stora scoop han utlovat osv.

Jag anser att skriver man VI på en sida som utlovar hjälp bör mn kunna stå för vilka man är?
Frågor måste resas hur det finansieras då det flyter rykten om vart pengarna kommer ifrån osv.
Vill man granska och är kritisk och löjliggör landets justitieminister måste man tåla en granskning av sig själv. Med vilja ha makt kommer granskning och även folk som vill en illa.
Senast redigerad av darkmore 2010-10-29 kl. 23:47.
Citera
2010-10-30, 00:42
Bannlyst
Det blir så jobbigt att du är så "bluddrig" - varför inte sluta skriva här?

Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Jag säger bara att det upplevdes som ett förtäckt hot. Sedan får HJ stå för sin del, liksom daddy får. Daddy gav sig in flashback där anonymiteten är a och o.

I skenet av vad daddy vill om identiteter röjs så tolkar jag det som du hotade.

Jag utgår från att du inte vill hotas men formuleringen var olycklig.

Sedan måste du inse att så länge gruppen bakom daddy är anonym(om de finns) så utgår folk från att det är lika mycket sanning som de stora scoop han utlovat osv.

Jag anser att skriver man VI på en sida som utlovar hjälp bör mn kunna stå för vilka man är?
Frågor måste resas hur det finansieras då det flyter rykten om vart pengarna kommer ifrån osv.
Vill man granska och är kritisk och löjliggör landets justitieminister måste man tåla en granskning av sig själv. Med vilja ha makt kommer granskning och även folk som vill en illa.
Citera
2010-10-30, 01:13
Medlem
Tack för din konstruktiva kritik.
Och jag avser att ha den friheten att själv avgöra mitt sista inlägg här.

Det är såvitt jag vet inget tvång läsa mina blurrigheter utan det är ditt eget väl, och om du vill kan jag VIA pm förenkla texten om den är över din nivå.
Du har själv på ett exemplariskt sätt gjort entré i tråden men meningsfulla och givande inlägg. Ser fram emot dessa med stor längtan.

Ibland går budskap över huvudet på mottagaren, så för enkelhetens skull.
Finns det någon slags kunskapsbank av värde i daddy Sverige?
Hur finansieras daddy fight mot väderkvarnarna och 99 procent av det som kallas mannskligheten?
Varför ökar fienderna lavinartart?
Och framförallt eftersom ponken aldrig begått ett misstag varför har inte påven helgonforklarat honom?

Så bocken läs inte MIG om du tycker jag blurrar, annars önskar jag dig en trevlig helg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in