Citat:
I dagsläget då min dotters ömma moder sett till att inte bara brännmärka mig som misstänkt pedofil för resten av mitt liv, utan även sätta mig på fattighuset, så är det tänkt att varenda krona jag får att leva på. Dvs till mat, kläder, hygienartiklar etc skall gå oavkortat till barnens mödrar. Rubb och stubb. Dotter har jag dock inte fått ha normalt umgänge med på 18 månader? Förmodligen har man också lyckats förstöra henne för livet efter detta.
För det första, lyckats förstöra henne för livet. Vad är det för något att skriva. De flesta föräldrar brukar se att deras barn är fullt perfekta. De flesta föräldrar sitter inte och skriver att deras barn är förstörda för livet på internet när barnet är fem år gammalt. Vad fan liknar det?
För det andra så är det ju han själv som brännmärker sig som pedofil. Och i vilket syfte vet vi ju.
Att göra filmer om sig själv och skriva om sig själv som pedofil på internet måste ju anses att brännmärka sig själv. Det är ju inte mamman som har fört ut detta på internet. Att han begär att en mamma inte ska reagera på att dottern berättar att han lekt med pappas snopp och får göra det men att det är en hemlighet mellan pappa och henne gör ju att Joakim ytterliga gnuggar in att han är pedofil.
Och hur kan han utan skämmas inte vill försörja sina barn är ju otroligt.
Hur kan man anse att det är hemskt att betala och bidra till försörjningen av sina egna barn. Att han inte skäms ihjäl.