Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Du har en point där, dock har det publicerat en del ögonbrynshöjande där genom åren.
Fast iofs är det mesta ponken tolkar till omvärlden konstigt.
Fast iofs är det mesta ponken tolkar till omvärlden konstigt.
Nu är ju dessa citat från den här tråden, och de har kommenterats tidigare när bloggen var i gång, så de är ju inte okända citat på något sätt.
Citat:
Detta kommer ju direkt från tråden och är något daddys skrev på den tiden han tyckte att tråden och flashback var okej:Ja skälen var att mamman genom att kidnappa ungen och vägra mig umgänge i två år knytit an närmare till barnet, och därför såg man det som barnets bästa att få stanna i den invanda miljön ÄVEN om jag ansågs som den mest lämpliga vårdnadshavaren.
Eftersdom egenmäktighet med barn är ett brott så blir ju realiteten sådan att man genom denna s k "anknytningsprincip" inte bara belönar mammor som begår brott, man sätter också barn i riskzonen genom att tvinga dom att växa upp med en förälder som uppenbart inte känner varken empati eller kärlek. Gör man det så gör man nämligen inte så mot en man och hans barn.
Eftersdom egenmäktighet med barn är ett brott så blir ju realiteten sådan att man genom denna s k "anknytningsprincip" inte bara belönar mammor som begår brott, man sätter också barn i riskzonen genom att tvinga dom att växa upp med en förälder som uppenbart inte känner varken empati eller kärlek. Gör man det så gör man nämligen inte så mot en man och hans barn.
https://www.flashback.org/sp17542105
De här andra två finns ju tidigare citerade i den här tråden;
Citat:
...som vanligt när det gäller flickor, ersätta kärleken med självhat och offermentalitet tills hon växt upp till ännu en kall, hård, kvinna som lydigt påtar sig den offer roll som hon kommer att bli matad med. Denna offer roll som är kvinnornas förbannelse.
Min dotter kommer att bli som sin mamma som är som sin mamma som är som sin mamma som är.....ja ni fattar.
Min dotter kommer att bli som sin mamma som är som sin mamma som är som sin mamma som är.....ja ni fattar.
Citat:
I dagsläget då min dotters ömma moder sett till att inte bara brännmärka mig som misstänkt pedofil för resten av mitt liv, utan även sätta mig på fattighuset, så är det tänkt att varenda krona jag får att leva på. Dvs till mat, kläder, hygienartiklar etc skall gå oavkortat till barnens mödrar. Rubb och stubb. Dotter har jag dock inte fått ha normalt umgänge med på 18 månader?
Förmodligen har man också lyckats förstöra henne för livet efter detta.
Förmodligen har man också lyckats förstöra henne för livet efter detta.