Citat:
Ursprungligen postat av nalleboen
Intressant inlägg,
Detta och flera av dina tidigare inlägg tyder på att du känner TS.
Känner du även TS ex? Hennes historia saknas ju i mångt och mycket.
Det enda vi egentligen har är ju TS syn på saker och ting, att få hennes version skulle jag tro många vore intresserade av.
Mammans version kommer ju i vissa delar fram i dokumentationen - det är dock mycket begränsat.
I övrigt håller jag med dig, hennes version vore verkligen intressant att få i sin helhet - att få skärskåda alla detaljer från båda håll, det borde ju ge den bästa bilden.
Det kunde ge balans åt alla som läst bloggen och alla som läser den här tråden. Vi är överens där.
Det är beklagligt att det bara är TS version som får komma fram och bedömas, bara hans "sanning" som får bli hörd - att hon skall dömas, stötas och blötas helt ohörd, helt utan att försvara och förklara sig själv och sina beslut.
Samtidigt måste jag säga att jag högaktar henne för att hon inte har låtit sig dras med i denna soppa - för att hon ställt sig vid sidan av och satt sin dotter främst i detta.
Självklart har mamman gjort rätt som avstått striden nätet.
Edit
Hon vill uppenbarligen inte ha sin version på nätet, det har hon visat - den kommentar som låg en stund är borttagen - det hoppas jag att alla vänner och icke vänner respekterar - tills hon själv väljer något annat.