Citat:
Ursprungligen postat av
Gul-groda
”Gudarna”? ”Satanisten”? Vilken religion tillhör du egentligen?
Jag tillhör inga religioner alls då jag inte kan ha mänskliga ledare när jag vet att universum och jag själv har designats av gudar. Religioner är fejk, men gudar är på riktigt.. även satan som också var en gud en gång i tiden.
Man kan inte tjäna olika gudar så det borde vara uppenbart vilka som tjänar satan och vilka som bryr sig om de högre skaparna som skapade människans växtätande kropp och platta tänder gjorda för att mala plantor till skillnad från allätande djurs tänder som alltid är vassa.
Vad är du för allätande apa då försten, är du vanlig ateistapa med sylvassa tänder för att kunna dela kött med precis som alla andra allätare på Jorden??
Hur fungerar dina köttätar-tänder egentligen, när slutade du använda kniv för att dina sylvassa tänder fungerar för att dela kött med precis som alla andra allätare på Jorden gör?
Ett bra argument för att gudar inte finns är väl att peka på att människan är en annorlunda allätare som bara inte har några allätares designade kroppsdelar och funktioner. Att människan som är en växtätare.. evolutionerade sig själv till ett djur genom att bete sig som ett djur genom att äta djur tills framtänderna blev vassa och kunde dela kött precis som alla andra allätare på Jorden.. det händer väl snart.
Ateisterna har evolutionerat sina två vassa framtänder under många år nu, snart blir dom köttätande djur som inte kan känna empti för djur eller människor.