2013-02-17, 23:37
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast det händer ju med jämna mellanrum i Gta IV, rätt så ofta ser man ju folk som krockar, börjar bråka och sedan kommer en polisbil och tvingar in en av personerna i baksätet och kör iväg.

Dock så händer det ju inget mer efter det med polisbilen om man följer efter då den bara kör runt runt utan mål

Det har jag aldrig sett, jag är nog ouppmärksam
2013-02-18, 00:44
Medlem
ikeross avatar
Bara jag som tappade suget totalt för det här spelet? Har faktist slutat läsa helt om det. Är jag ensammen?
2013-02-18, 01:54
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Bara jag som tappade suget totalt för det här spelet? Har faktist slutat läsa helt om det. Är jag ensammen?
Nej verkligen inte vi sitter i samma båt kan man säga.

Mvh
2013-02-18, 02:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Haha näe, det känns som att den här tråden mer eller mindre dog när man fick reda på releasedatumet men jag är nästan likadan, läser dock den här tråden när jag ser att nån har skrivit något nytt men Rockstars hemsida har jag inte besökt sen de släppte releasedatumet

Btw, kollade Rockstars hemsida nu bara för det (), enligt den så släppte de releasedatumet för två veckor och tre dagar sen, känns ju bra mycket längre sen
Senast redigerad av Reggaeman 2013-02-18 kl. 02:52.
2013-02-18, 04:01
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Haha näe, det känns som att den här tråden mer eller mindre dog när man fick reda på releasedatumet men jag är nästan likadan, läser dock den här tråden när jag ser att nån har skrivit något nytt men Rockstars hemsida har jag inte besökt sen de släppte releasedatumet

Btw, kollade Rockstars hemsida nu bara för det (), enligt den så släppte de releasedatumet för två veckor och tre dagar sen, känns ju bra mycket längre sen
Driver du? Är det så förbannat kort tid sen de gick ut med releasdatumet?

Mvh
2013-02-18, 05:13
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Fast det händer ju med jämna mellanrum i Gta IV, rätt så ofta ser man ju folk som krockar, börjar bråka och sedan kommer en polisbil och tvingar in en av personerna i baksätet och kör iväg.

Dock så händer det ju inget mer efter det med polisbilen om man följer efter då den bara kör runt runt utan mål

Kan upplysa om att den faktiskt kör hela vägen till fängelset, in genom stora portarna och hela baletten. Men det tar tid, AI'n kör ju så jävla illa. Har dock aldrig följt efter in genom portarna då man får bängen efter sig direkt. Men det är ju faktiskt så att det är en av de få momenten i spelet som faktiskt fungerar och tjänar ett visst syfte. 99% av alla övriga NPC's irrar ju bara planlöst omkring. Kan tänka mig att folk i allmänhet inte tar sig tid att följa efter alla, så det finns säkert fler grejer som man inte tänker på fast de finns där. Sophämtarna under tidiga morgontimmar t.ex.
2013-02-18, 06:16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Du har inte slutat att skriva om det åtminstone.

De tjänar på att vi får vänta på det och enkel psykologi säger att folk kommer kasta sig över det när det väl dyker upp. Ju mer folk talar om det innan ju fler köper det.

Och förmodligen är det hursomhelst ett jävligt bra spel.
2013-02-18, 12:06
Medlem
Kickexs avatar
Jag undrar om bilisterna kommer ha på sig bältet i femman...
2013-02-18, 13:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Kan upplysa om att den faktiskt kör hela vägen till fängelset, in genom stora portarna och hela baletten. Men det tar tid, AI'n kör ju så jävla illa. Har dock aldrig följt efter in genom portarna då man får bängen efter sig direkt. Men det är ju faktiskt så att det är en av de få momenten i spelet som faktiskt fungerar och tjänar ett visst syfte. 99% av alla övriga NPC's irrar ju bara planlöst omkring. Kan tänka mig att folk i allmänhet inte tar sig tid att följa efter alla, så det finns säkert fler grejer som man inte tänker på fast de finns där. Sophämtarna under tidiga morgontimmar t.ex.

Jaså?
Det visste jag inte, då måste det ta en jäkla tid då jag följt efter en sån polisbil i över 20 minuter utan att den kom någonstans

----------------------------------

Ang olyckor på vägarna som jag har skrivit om innan så spelar jag Saint's Row 3 för tillfället för att få tiden att gå (helvete vad Februari månad går långsamt) och har märkt att i det spelet så ser man med jämna mellanrum mycket riktigt bilar som krockat, polisen som står och skriver rapport samt så har de spärrat av ena körfältet med "bockar", åtminstone en detalj de har lyckats med

----------------------------

Sen har det ju vart prat om att många personer i den här tråden vill ha tillbaka gängkrig/gäng-områden etc från Gta San Andreas och efter att ha spelat Saint's Row 3 så har jag blivit påmind om hur jävla jobbigt det är, så fort man visar sig i fel område så flyger det fram fem bilar med automatgevär som skjuter på en tills bilen exploderar, otroligt irriterande.

Förvisso känns det ju som att hela gängdelen mer eller mindre är bekräftad att det inte kommer att finnas med men man vet ju aldrig, hoppas verkligen inte att några såna grejer dyker upp i Gta V
Senast redigerad av Reggaeman 2013-02-18 kl. 13:33.
2013-02-18, 14:50
Medlem
kdhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Nej verkligen inte vi sitter i samma båt kan man säga.

Mvh

Agreed. Bokade det via GameStop och har bitchat in 699 spänn på det redan, så det var fullbetalt. Blev dyngbesviken över datumet så har redan nallat av bokningen för att köpa andra spel.
2013-02-18, 20:38
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Jaså?
Det visste jag inte, då måste det ta en jäkla tid då jag följt efter en sån polisbil i över 20 minuter utan att den kom någonstans
No life säger jag men visst, man kan drömma iväg i dom tankarna ibland
Citat:
Sen har det ju vart prat om att många personer i den här tråden vill ha tillbaka gängkrig/gäng-områden etc från Gta San Andreas och efter att ha spelat Saint's Row 3 så har jag blivit påmind om hur jävla jobbigt det är, så fort man visar sig i fel område så flyger det fram fem bilar med automatgevär som skjuter på en tills bilen exploderar, otroligt irriterande.

Förvisso känns det ju som att hela gängdelen mer eller mindre är bekräftad att det inte kommer att finnas med men man vet ju aldrig, hoppas verkligen inte att några såna grejer dyker upp i Gta V
Varför skulle det finnas? Känns ytterst underligt baserat på storyn.
Det var nästan ett måste i SA just för allt grundades i ghetto. Det var liksom temat.
Men 3 äldre herrar som gör drive by på konkurrenter? Bitch please
Citat:
Haha näe, det känns som att den här tråden mer eller mindre dog när man fick reda på releasedatumet men jag är nästan likadan, läser dock den här tråden när jag ser att nån har skrivit något nytt
Eller hur... Denna tråd som hade sådan potential..
Och jag som inte ens dreglar efter detta spel läser även lika ofta som "självaste reggaeman" gör det extra ironiskt.
2013-02-18, 21:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
1. No life säger jag men visst, man kan drömma iväg i dom tankarna ibland

2. Varför skulle det finnas? Känns ytterst underligt baserat på storyn.
Det var nästan ett måste i SA just för allt grundades i ghetto. Det var liksom temat.
Men 3 äldre herrar som gör drive by på konkurrenter? Bitch please

3. Eller hur... Denna tråd som hade sådan potential..
Och jag som inte ens dreglar efter detta spel läser även lika ofta som "självaste reggaeman" gör det extra ironiskt.

1. Äh, ibland när man spelade för att man inte hade något att göra så gjorde jag såna grejer för att fördriva tiden, dock så var det enda gången jag spenderade mer än fem minuter på en sån sak

2. Ingen aning, konstaterade bara att det var många som har haft det som önskemål men att det känns högst osannolikt i dagläget precis som du påpekar det
Finns ju dock inget som säger att det inte kommer att finnas med inslag av uppdrag där man måste sätta konkurrenterna på plats genom hot etc vilket i sig är lite som gängkrig

3. Haha tro mig, jag dreglar inte efter det här spelet bara för att jag gillar att diskutera i ett forum, peppad på det ja men knappast så jag sitter och runkar till bilderna som många andra i den här tråden "skämtsamt" säger att de gör
Senast redigerad av Reggaeman 2013-02-18 kl. 21:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in