Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Kan upplysa om att den faktiskt kör hela vägen till fängelset, in genom stora portarna och hela baletten. Men det tar tid, AI'n kör ju så jävla illa. Har dock aldrig följt efter in genom portarna då man får bängen efter sig direkt. Men det är ju faktiskt så att det är en av de få momenten i spelet som faktiskt fungerar och tjänar ett visst syfte. 99% av alla övriga NPC's irrar ju bara planlöst omkring. Kan tänka mig att folk i allmänhet inte tar sig tid att följa efter alla, så det finns säkert fler grejer som man inte tänker på fast de finns där. Sophämtarna under tidiga morgontimmar t.ex.
Jaså?
Det visste jag inte, då måste det ta en jäkla tid då jag följt efter en sån polisbil i över 20 minuter utan att den kom någonstans
----------------------------------
Ang olyckor på vägarna som jag har skrivit om innan så spelar jag Saint's Row 3 för tillfället för att få tiden att gå (helvete vad Februari månad går långsamt) och har märkt att i det spelet så ser man med jämna mellanrum mycket riktigt bilar som krockat, polisen som står och skriver rapport samt så har de spärrat av ena körfältet med "bockar", åtminstone en detalj de har lyckats med
----------------------------
Sen har det ju vart prat om att många personer i den här tråden vill ha tillbaka gängkrig/gäng-områden etc från Gta San Andreas och efter att ha spelat Saint's Row 3 så har jag blivit påmind om hur jävla jobbigt det är, så fort man visar sig i fel område så flyger det fram fem bilar med automatgevär som skjuter på en tills bilen exploderar, otroligt irriterande.
Förvisso känns det ju som att hela gängdelen mer eller mindre är bekräftad att det inte kommer att finnas med men man vet ju aldrig, hoppas verkligen inte att några såna grejer dyker upp i Gta V