2013-02-15, 09:10
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomten92
Tror ni detta funkar?
Den är en 136 mb fil......folk ha kommentera att det är ett "full game" såå.....
Jag tror det bara är trailern, eller?
http://www.youtube.com/watch?v=ADHsq_DViJw
Ja det där är spelet. Läckte 7mån innan Redan klarat det. Lite tråkigt att Trevor dog i slutet.
2013-02-15, 11:19
Medlem
roki0322s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
ogillar hur muskelbilar låter i IV, jag hoppas verkligen rockstar ändrar detta till ett mer kraftigare och verkligare ljud, samma gäller med många vapen.

Håller med till 100%, muskelbilarna måste ha ett mer kraftigare ljud i de nya gta V
2013-02-15, 11:51
Medlem
BRZMs avatar
Även ljuden på motorcyklarna måste fan skärpas till. I GTA IV låter det som motorljudet i gamla bilspel från 80-talet.
2013-02-15, 11:57
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Även ljuden på motorcyklarna måste fan skärpas till. I GTA IV låter det som motorljudet i gamla bilspel från 80-talet.

Om man har ordentliga högtalare med bas vill man inte sitta i rummet medans man kör dem
2013-02-15, 12:01
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Om man har ordentliga högtalare med bas vill man inte sitta i rummet medans man kör dem
Vet inte hur du menar men ljudet från en Freeway, Zombie elr Hexer låter bra kraftigt om man har bra högtalare
2013-02-15, 12:05
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Vet inte hur du menar men ljudet från en Freeway, Zombie elr Hexer låter bra kraftigt om man har bra högtalare
Jo precis.
Fy fan vad störande de är att köra dock, man ramlar ju av bara man nuddar i nånting, i SA kunde man ju åtminstone träna, hoppas det finns nåt liknande i femman..
2013-02-15, 12:20
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
ogillar hur muskelbilar låter i IV, jag hoppas verkligen rockstar ändrar detta till ett mer kraftigare och verkligare ljud, samma gäller med många vapen.

Det är något ( det enda? ) som är bra i saints row 3, att vissa bilar o mc låter galet skönt.
Hoppas dom satsar mer på ljudet!.
2013-02-15, 16:19
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorEggman
Det va ett tag sedan jag spelade nu men kommer ihåg att jag satt och vinklade upp kameran lite hela tiden när jag körde bil för att se mer åvanifrån. Det är en sak jag hoppas att dom fixar till feman, att inte kameravinkeln ändrar tillbaka så fort man släpper spaken.
Håller med, extremt jobbigt!
2013-02-17, 03:13
Medlem
madderfackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Jo precis.
Fy fan vad störande de är att köra dock, man ramlar ju av bara man nuddar i nånting, i SA kunde man ju åtminstone träna, hoppas det finns nåt liknande i femman..

Fast det där problemet med motorcyklarna fixade ju dom till litegrann i expansionerna The Lost and Damned och Gay Tony. Fast då tyckte jag att det nästan blev för lätt för att inte ramla av.
2013-02-17, 11:45
Medlem
LannibalHecters avatar
De måste ha räknat jävla fel när de släppte första trailern nästan två år innan spelet slutligen skulle komma att släppas...
2013-02-17, 20:30
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Att det tex kommer att finnas folk med motorstopp som står vid sidan av vägen och vill ha hjälp är bekräftat i Gta V men vad jag vet så har det inte stått något om att det kommer att kunna ske olyckor på vägarna (som en själv inte har skapat dvs).

Jag skulle vilja se att då och då så möter man på en bil som krockat med en annan (kraftiga krockar då som gjort fordonen okörbara)och att det kanske står två polisbilar vid platsen samt att ena körfältet är avstängt, eller att en lastbil har vält, bil som kört i diket eller att tex en last med träd har fallit ut över körfälten.

Random olyckor skulle jag vilja se att det finns i Gta V helt enkelt, vet inte riktigt hur mycket detta har diskuterats, om det ens går att diskutera så mycket runt detta men det är ju en kul tanke då det skulle föra åtminstone lite mer spänning till bilkörandet längst landsvägarna

Det här kanske är ett uttjatat ämne men jag har inte sett så mycket snack om det så ger det en chans

Håller med dig, hoppas även R* fixar att bilister inte krockar med varandra så ofta. Dom kör ju också bara vidare, skulle vara kul om dom gick ut och bråka
2013-02-17, 21:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Håller med dig, hoppas även R* fixar att bilister inte krockar med varandra så ofta. Dom kör ju också bara vidare, skulle vara kul om dom gick ut och bråka

Fast det händer ju med jämna mellanrum i Gta IV, rätt så ofta ser man ju folk som krockar, börjar bråka och sedan kommer en polisbil och tvingar in en av personerna i baksätet och kör iväg.

Dock så händer det ju inget mer efter det med polisbilen om man följer efter då den bara kör runt runt utan mål
Senast redigerad av Reggaeman 2013-02-17 kl. 21:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in