Det tror jag inte händer, för som många andra så vill jag bara spela som en person, blir mer personligt och man lär känna personen.
Vi säger att vi spelar en person och gillar personens stil osv sedan dör snubben man lär sig spela med och måste starta på en ny kula. Jag skulle tycka att var jobbigt.
Jag vill också verkligen bara spela som en karaktär, det är därför jag är lite smått oroligt över att man kanske kommer spela två personer som många spekulerar över
Dock så tänkte jag bara höra om någon har spekulerat över det jag skrivit då jag själv inte har läst att någon annan har tänkt på detta
Så skulle det nog mycket väl kunna vara, med tanke på att dom lyckades riktigt bra med det i red dead redemption
Fast i RDR så händer ju inte detta förrän absolut i slutet av spelet därav sker det inget direkt uppdragsförändrande byte även om man blev rejält ledsen när John Marston dog
Menar inte den bron, menar den man ser konturerna av, man ser konturerna av den några meter framför personen med vapnet.
Ok ser vilken du menar, man skymtar en annan bro i rött. Dock är ju inte sannolikheten så stor att den leder till San Fierro då man kan se den från hamnen i Los Santos. Om så skulle vara fallet är det ju en extremt liten karta vi har att göra med.
Ok ser vilken du menar, man skymtar en annan bro i rött. Dock är ju inte sannolikheten så stor att den leder till San Fierro då man kan se den från hamnen i Los Santos. Om så skulle vara fallet är det ju en extremt liten karta vi har att göra med.
NU såg jag vilken han menade!
Den var svår att se men eftersom det redan är sagt att enda storstaden kommer att vara Los Santos så är det ingen chans att den bron leder till San Fierro och en liten karta tror jag knappast eftersom det i princip är sagt att detta kommer vara den största Gta-karta som skapats
Bara för att ni tror att den äldre herren pratar i trailern betyder det inte att det är han som är huvudkaraktären. Bara för att det finns bilder på folk som liknar honom behöver det inte vara han som är huvudkaraktären. Bara för att nån syns i trailern behöver det inte vara huvudkaraktären.
Bara för att ni tror att den äldre herren pratar i trailern betyder det inte att det är han som är huvudkaraktären. Bara för att det finns bilder på folk som liknar honom behöver det inte vara han som är huvudkaraktären. Bara för att nån syns i trailern behöver det inte vara huvudkaraktären.
Ville bara göra det klart för er...
Nej men risken är ju större att det är han än någon annan.
Skit samma vem man är. Man lär sig att älska alla karaktärer oavsett.. Vissa tar bara lite längre tid att älska.