2012-08-25, 02:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Det tror jag inte händer, för som många andra så vill jag bara spela som en person, blir mer personligt och man lär känna personen.
Vi säger att vi spelar en person och gillar personens stil osv sedan dör snubben man lär sig spela med och måste starta på en ny kula. Jag skulle tycka att var jobbigt.

Jag vill också verkligen bara spela som en karaktär, det är därför jag är lite smått oroligt över att man kanske kommer spela två personer som många spekulerar över

Dock så tänkte jag bara höra om någon har spekulerat över det jag skrivit då jag själv inte har läst att någon annan har tänkt på detta
2012-08-25, 03:01
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX

Men du har en poäng

-----------------------------------------------------

Satt och kollade igenom bilderna igen

Vattnet på den här bilden ser ju helt underbart ut

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/gta_v-187.jpg

Ser väldigt inbjudande ut att hoppa i och simma, stå vid kanten och njuta av landskapet eller att skjuta någon så att dom flyter iväg i vattnet
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-25 kl. 03:51.
2012-08-25, 04:05
Medlem
J-Traks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Menar inte den bron, menar den man ser konturerna av, man ser konturerna av den några meter framför personen med vapnet.

Ok ser vilken du menar, man skymtar en annan bro i rött. Dock är ju inte sannolikheten så stor att den leder till San Fierro då man kan se den från hamnen i Los Santos. Om så skulle vara fallet är det ju en extremt liten karta vi har att göra med.
2012-08-25, 04:14
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Trak
Ok ser vilken du menar, man skymtar en annan bro i rött. Dock är ju inte sannolikheten så stor att den leder till San Fierro då man kan se den från hamnen i Los Santos. Om så skulle vara fallet är det ju en extremt liten karta vi har att göra med.

NU såg jag vilken han menade!

Den var svår att se men eftersom det redan är sagt att enda storstaden kommer att vara Los Santos så är det ingen chans att den bron leder till San Fierro och en liten karta tror jag knappast eftersom det i princip är sagt att detta kommer vara den största Gta-karta som skapats
2012-08-25, 04:23
Medlem
NorthSNKRs avatar
Är det den här svaga konturen av en möjlig bro som avses?

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/gtavbro-802.jpg
Senast redigerad av NorthSNKR 2012-08-25 kl. 04:25.
2012-08-25, 04:49
Medlem
Schnauzers avatar
Bara för att ni tror att den äldre herren pratar i trailern betyder det inte att det är han som är huvudkaraktären. Bara för att det finns bilder på folk som liknar honom behöver det inte vara han som är huvudkaraktären. Bara för att nån syns i trailern behöver det inte vara huvudkaraktären.

Ville bara göra det klart för er...
2012-08-25, 09:03
Medlem
Kodanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Bara för att ni tror att den äldre herren pratar i trailern betyder det inte att det är han som är huvudkaraktären. Bara för att det finns bilder på folk som liknar honom behöver det inte vara han som är huvudkaraktären. Bara för att nån syns i trailern behöver det inte vara huvudkaraktären.

Ville bara göra det klart för er...

Nej men risken är ju större att det är han än någon annan.

Skit samma vem man är. Man lär sig att älska alla karaktärer oavsett.. Vissa tar bara lite längre tid att älska.
2012-08-25, 09:28
Medlem
DoctorEggmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Är det den här svaga konturen av en möjlig bro som avses?

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/gtavbro-802.jpg

Containerkranar?
2012-08-25, 11:06
Medlem
Har det kommit en ny trailer efter den första som kom ut för några månader sedan..?
2012-08-25, 11:30
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Har det kommit en ny trailer efter den första som kom ut för några månader sedan..?
Nej.
2012-08-25, 12:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Nej.

Varför kollar inte folk sånt på Rockstars hemsida innan man frågar här?
Jag bara undrar...
2012-08-25, 12:56
Medlem
Ombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorEggman
Containerkranar?

GTA Göteborg. FETT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto