2013-02-18, 22:31
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ingen aning, konstaterade bara att det var många som har haft det som önskemål men att det känns högst osannolikt i dagläget precis som du påpekar det
Finns ju dock inget som säger att det inte kommer att finnas med inslag av uppdrag där man måste sätta konkurrenterna på plats genom hot etc vilket i sig är lite som gängkrig
Vill inte ha konkurrenter i den undre bankrånar världen + den humor man fått se fran trailers.
Kan likväl bara göra ett spel av Oceans filmerna isf.
Citat:
1Haha tro mig, jag dreglar inte efter det här spelet bara för att jag gillar att diskutera i ett forum, peppad på det ja men knappast så jag sitter och runkar till bilderna som många andra i den här tråden "skämtsamt" säger att de gör
Hmm. Jag uppfattade det som att du var nymfomanen av alla runkglada i denna tråd och gta 5 skulle vara din önskvärde trofé fru Nåväl. Jag känner att jag själv några år yngre kunde ha varit en av dom men dessvärre så känns spelet bara kanske på något undermedvetet sätt för bra för att vara sant...
2013-02-19, 01:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Hmm. Jag uppfattade det som att du var nymfomanen av alla runkglada i denna tråd och gta 5 skulle vara din önskvärde trofé fru Nåväl. Jag känner att jag själv några år yngre kunde ha varit en av dom men dessvärre så känns spelet bara kanske på något undermedvetet sätt för bra för att vara sant...

Haha
2013-02-19, 02:46
Medlem
Fan vad taggad man blir när man ser den här videon..

http://www.youtube.com/watch?v=CZSmX62L-3E
2013-02-19, 03:01
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Fan vad taggad man blir när man ser den här videon..

http://www.youtube.com/watch?v=CZSmX62L-3E

Tyckte dock att den där var rätt löjlig då den tog fram extremt uppenbara saker "a train!!"
Tog inte direkt fram något som man inte själv har sett, dock är väl de flesta analyseringsvideos rätt likadana på den punkten...
Senast redigerad av Reggaeman 2013-02-19 kl. 03:03.
2013-02-19, 11:31
Medlem
Kommer GTA V släppas till Playstation 3 eller blir det till nästa generation PS?
2013-02-19, 11:46
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Kommer GTA V släppas till Playstation 3 eller blir det till nästa generation PS?
Är bekräftat att det kommer till ps3 och xbox 360. Vi vet i nuläget inget mer.
2013-02-19, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Är bekräftat att det kommer till ps3 och xbox 360. Vi vet i nuläget inget mer.
Härligt. Då sitter man säkert med sin PS3:a.
Blir intressant att se hur de kan utveckla spelet med så gammal hårdvara.
Senast redigerad av Kaymano 2013-02-19 kl. 18:24.
2013-02-19, 19:29
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Det ska det verkligen bli.
2013-02-19, 20:47
Medlem
Citat:
Tyckte dock att den där var rätt löjlig då den tog fram extremt uppenbara saker "a train!!"
Tog inte direkt fram något som man inte själv har sett, dock är väl de flesta analyseringsvideos rätt likadana på den punkten...

Ungefär så kände man när man såg videon. Kan tänkas att den gjordes i tanke på skillnad mellan IV och V.

Tåg kommer man mest ihåg från SA, pga. det där uppdraget man skulle skjuta ner alla mexikaner från tågtaket.
2013-02-19, 20:57
Medlem
PUSClFERs avatar
Jag läste just ett intressant förslag på Reddit: När Red Dead Redemption släpptes blev många besvikna över att det inte fanns något cirkulerande tåg i multiplayer-delen. Hur kul hade det inte kunnat vara att kämpa för kontroll över tåget?

Tänk kom man kunde ha ett liknande spelläge i GTA V där man ska kontrollera exempelvis det tåg man ser i trailer #2. Kanske att ena laget ska råna tåget på något värdefullt, medan motståndarlaget ska försvara tåget. Dessutom skulle det ju kunna vara kul att bara leka runt med tåget i free-roam: Fist fights på tågtaket, Pang-pang i kupéerna, knuffa in fotgängare framför tåget eller bygga en barrikad av bilar på tågrälsen.

EDIT: Jag insåg precis på att de även uteslöt tåg från multiplayerdelen i GTA IV Då bör man nog inte hoppas på något tåg i GTA V heller.
Senast redigerad av PUSClFER 2013-02-19 kl. 20:59.
2013-02-19, 23:13
Medlem
brevlunds avatar
Citat:

Det kommer antagligen se ut som skit. Tur att det finns PC med lite tryck i bitarna så man kan spela det som det var tänkt att se ut.
2013-02-19, 23:36
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brevlund
Det kommer antagligen se ut som skit. Tur att det finns PC med lite tryck i bitarna så man kan spela det som det var tänkt att se ut.

Då var det dags igen...

Spelet är inte bekräftat till PC. Jag säger inte att det inte kommer att komma, men det släpps iaf inte samtidigt som konsolversionerna. Så du och din PC med lite tryck i får vackert vänta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in