2013-01-24, 22:29
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mounz
Engelska Amazon har det for 60-70 kr billigare

Eller så skiter man i det, köper det på webhallen på release så man vet att man får spelet.
2013-01-24, 23:00
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Eller så skiter man i det, köper det på webhallen på release så man vet att man får spelet.

Man vet att man får det om man förhandsbokar, det är väl lite det som är själva grejen med att förhandsboka.
2013-01-24, 23:44
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
"Nightride fm" kommer en av kanalerna heta. Kavisnky kommer att vara med på ett hörn där. Han har förövrigt medverkat i nån radiostation i GTA IV och han har gjort en del ganska sköna låtar min personliga favorit är nog http://open.spotify.com/track/2GIfOOa8hAywfzZptFz3xK Jaja men det är inte bekräftat av Rockstar men det är mycket som tyder på att han kommer med.

http://www.thegamersdrop.com/2012/12/31/new-gta-5-radio-appearance-confirmed-by-artist/

Kavinsky!
2013-01-25, 08:12
Medlem
MaQens avatar
Någon som vet hur många förhandsbokningar spelet har ? Skulle vara intressant att veta, eller hur många spel de väntas sälja :O

Skulle inte Rockstar släppa mer information om spelet denna månad:O? (inga säkra källor, har bara för mig att jag har läst det)
2013-01-25, 08:51
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaQen
Någon som vet hur många förhandsbokningar spelet har ? Skulle vara intressant att veta, eller hur många spel de väntas sälja :O

Skulle inte Rockstar släppa mer information om spelet denna månad:O? (inga säkra källor, har bara för mig att jag har läst det)

Vet inte om man kan få reda på det.
Däremot kommer spelet sälja slut i de flesta affärer relativt snabbt.
Så det gäller nog att boka om man vill vara helt säker på att ha det när det släpps.

Minns när SA släpptes, jag och en polare stod och köade utanför spelbutiken då dom släppte det klockan 00.00
Har nog aldrig gått så snabbt hem efter att jag betalat spelet.
Vilken känsla när man satte i det i ps2:an, tider det.
2013-01-25, 11:19
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Det det vi alla redan.
Ja, jag har ju nämnt det två gånger nu.
2013-01-25, 11:25
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Vet inte om man kan få reda på det.
Däremot kommer spelet sälja slut i de flesta affärer relativt snabbt.
Så det gäller nog att boka om man vill vara helt säker på att ha det när det släpps.

Minns när SA släpptes, jag och en polare stod och köade utanför spelbutiken då dom släppte det klockan 00.00
Har nog aldrig gått så snabbt hem efter att jag betalat spelet.
Vilken känsla när man satte i det i ps2:an, tider det.

Jag hade tänkt att gå till butiken dagen då det släpps och köpa det efter jobbet eller så men börjar bli osäker på om spelet inte kommer att bli slutsålt innan dess haha, lär väl förhandsboka det jag med så fort ett releasedatum är släppt
2013-01-25, 12:14
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Man vet att man får det om man förhandsbokar, det är väl lite det som är själva grejen med att förhandsboka.

Men ja, för det var ju inte det jag menade...

Varför ska ni sitta och hålla på med amazon och grejer? Beställ skiten från webhallen och köp det där så vet ni ju att ni får spelet.

Posten brukar alltid fucka upp när det gäller sånt här.
2013-01-25, 12:17
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Varför ska ni sitta och hålla på med amazon och grejer? Beställ skiten från webhallen och köp det där så vet ni ju att ni får spelet.

Beror på hur snål man är, spara 50 kr och kanske få vänta lite längre.
2013-01-25, 12:19
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Beror på hur snål man är, spara 50 kr och kanske få vänta lite längre.

Det är det ju verkligen inte värt.
2013-01-25, 13:35
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mounz
Engelska Amazon har det for 60-70 kr billigare
Jag bryr mig egentligen inte om priset skiftar mellan 100-200 kr jag ville bara ha det sagt, alltså att komplett är en mer pålitlig sida än spelbutiken som har sämst omdöme.

Citat:
Men ja, för det var ju inte det jag menade...

Posten brukar alltid fucka upp när det gäller sånt här.

Jag har aldrig hållit på Amazon och "grejer"? jag gav bara ett tips om att komplett var mer pålitligt än spelbutiken.

OT: hoppas på information om V idag.. :-D
Senast redigerad av MortalDisease 2013-01-25 kl. 14:34.
2013-01-25, 14:10
Medlem
pluto-s avatar
Lite väl mycket OT om komplett, spelbutiken och liknande. Tråden handlar om GTA V, inget annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in