Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nope, det verkar vara bekräftat.
http://www.imdb.com/title/tt2103188/?ref_=fn_al_tt_1
Fast vad spelar det för roll om du hatar Jonah Hill, du behöver ju inte se honom...
Men behöver höra hans röst.
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Så mycket som du lipar över spelet Så tycker jag du borde skita i spelet..
Okej.
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Försök gnälla lite mer du. Kända namn funkar om man gör det rätt. Funkade bra med Samuel L Jackson i San Andreas. Sen vafan, klaga på att man kan ändra utseende på sina karaktärer. Vad fan är det fjanterier? Spelet kommer ju inte förvandlas till GTA:Sims direkt. Du har MÖJLIGHET att ändra vissa saker om du VILL. Är bara att skita i det då fattar du väl?
Sen hur det kommer funka med skillsystemet är bara att se. Men har all förtroende för Rockstar.
Ja det funkade, men Samuel L. Jackson e en skådis jag gillar. Det har med att styla frisyrer har redan diskuterats ett antal gånger orkar inte göra det igen.
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Gå och gråt i en annan tråd då.
Gosse lille, jag har surfat på flashback i säkert 10 år... syftet med det här forumet e att diskutera olika saker... i den här tråden diskuterar vi GTA V.
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vafan är meningen med Gta om jag bara ska göra uppdrag och inte kan njuta av världen utanför uppdragen? Varför råna banker och få massa pengar om jag inte kan spendera skiten på nånting? Fantasilösa jävla kids som inte kan leva sig in i saker utan att nån håller dem i handen hela tiden
Du borde förbjudas från att köpa GTA V när det släpps, såna som du ska hålla sig till GTA IV lr Call of Duty
Jag har ingenting emot att man kan göra en del grejer vid sidan av uppdragen, men vissa funktioner i spelet e överflödiga och den tiden som lagts ner på dessa hade man kunnat spendera på att förbättra andra saker istället.
Citat:
Ursprungligen postat av Skandalf
+1 på den brother. Gideon verkar ju helt ha missat poängen med GTA. Ja, San Andreas var olikt de andra spelen i serien, men då det fokuserade mycket på frihet och andra aktiviteter utöver uppdragen, vilket faktiskt är det folk uppskattat mest med de tidigare spelen, så tycker jag i högsta grad att SA representerade själen i GTA.
Du kanske bör hålla dig till COD och NFS istället så att du inte riskerar att hamna i några roliga och oväntade situationer. Ett bra exempel på hur styrd du är i ditt spelande är att du inte förstår att om "tuggumituggande" inte passar dig så kan du faktiskt låta bli att göra det

.
Men att ta med funktioner av det slaget innebär att en del annat som man hellre velat ha med får stryka på foten. Det har varit min poäng hela tiden.
För övrigt tycker jag och många andra att GTA IV e det bästa spelet i serien. Tror att framförallt äldre personer uppskattar det, medan barn och tonåringar var ledsna och besvikna för att man inte kunde åka sparkcykel eller slåss med hammare. Själv var jag 20 + när gta IV släpptes och gick i gymnasiet när san andreas kom. Tror att många som skriver i den här tråden e så pass unga att gta san andreas var det första spelet i serien dom lirade.
Det fanns ett antal funktioner i San Andreas som jag gärna hade haft med i GTA IV. Men IV hade ändå mer content än 90 % av alla andra tv-spel som släpps på marknaden och en spelkänsla, atmosfär och grafik som inget annat GTA varit i närheten av så här långt.