2013-02-13, 16:06
Medlem
Korneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomten92
Tror ni detta funkar?
Den är en 136 mb fil......folk ha kommentera att det är ett "full game" såå.....
Jag tror det bara är trailern, eller?
http://www.youtube.com/watch?v=ADHsq_DViJw
seems legit

fan vilken irriterande marknadsföring rockstar har, realeasedatum och allting men allt vi fått se är två trailers och några screenshots. vart är skrytet som "det här och det här är nytt och kolla grafiken!"??

inför max payne 3 hade de ju massa trailers osv
2013-02-13, 16:24
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Tror ni detta funkar?
Den är en 136 mb fil......folk ha kommentera att det är ett "full game" såå.....
100% att det är virus eller keylogger. Ladda inte ner det, dom som skrivit "great" "it works" är säkert samma användare som skrivit 100 gånger för o folk ska tro på det.
2013-02-13, 16:49
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelius
seems legit

fan vilken irriterande marknadsföring rockstar har, realeasedatum och allting men allt vi fått se är två trailers och några screenshots. vart är skrytet som "det här och det här är nytt och kolla grafiken!"??

Grafiken är ju mer eller mindre samma som IV, fast mer "upphottad". Samma motor och allt. Spelet kommer när det kommer, lugna ner er istället. Hitta ett jobb så har ni något att göra på dagarna...
2013-02-13, 17:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Tror ni detta funkar?

Nej det funkar inte. Man kan köpa kommentarer och likes på nätet nuförtiden så nej, det är falskt.
2013-02-14, 14:53
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelius
seems legit

Dom hade ju inte massa trailers för max payne 3, dom hade 2st högst 3, samma stil som dom kör med i GTA serien, samma som för GTA IV.

Sen är det dumt att i förhand ge sina konkurenter sina ideer långt innan spelet är släppt, rockstar gör helt rätt när dom väntar med det mesta till sista stund.

Förövrigt för att lägga till en sak jag hoppas på i GTA V är att man kan knarka, R* vågar nog ej ta det steget helt ut men dom har tendenserna som i The Warriors fick man galet hårda sparkar/slag och farliga fight combos geom boffa butangas och Max Payne 3 starka piller = hälsa osv. Det skulle vara roligt t ex att snorta cola innan ett bankrån för att öka andrenalinet lite.
Senast redigerad av Diamond_Dog 2013-02-14 kl. 14:58.
2013-02-14, 20:05
Medlem
Korneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond_Dog
Dom hade ju inte massa trailers för max payne 3, dom hade 2st högst 3, samma stil som dom kör med i GTA serien, samma som för GTA IV.

Sen är det dumt att i förhand ge sina konkurenter sina ideer långt innan spelet är släppt, rockstar gör helt rätt när dom väntar med det mesta till sista stund.
...
De släppte ju några "Design and Technology" videos, multiplayervideos samt några där de showade med olika vapnen som du kan se i deras Max Payne 3 playlist på Rockstars youtube. Utöver officiella trailers då, det var bara 2 plus releasetrailer så blir det ett tiotal videos totalt.

De kanske släpper mer info nu sista halvåret, så vi får nått att prata om i tråden, hehe.
2013-02-14, 21:55
Medlem
Reggaemans avatar
Satt och spelade lite Gta IV för första gången på över ett år och det slog mig att kameran när man kör bil är väldigt irriterande placerad.

Att kameran är rörlig och kan röra sig fritt, det älskar jag men jag stör mig på att man är placerad lite till höger hela tiden, det är nästan så att man blir snurrig i huvudet bara för att bilen inte är placerad i mitten, hoppas att detta är något de har ändra till i Gta V
2013-02-14, 22:01
Medlem
DoctorEggmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Satt och spelade lite Gta IV för första gången på över ett år och det slog mig att kameran när man kör bil är väldigt irriterande placerad.

Att kameran är rörlig och kan röra sig fritt, det älskar jag men jag stör mig på att man är placerad lite till höger hela tiden, det är nästan så att man blir snurrig i huvudet bara för att bilen inte är placerad i mitten, hoppas att detta är något de har ändra till i Gta V

Det va ett tag sedan jag spelade nu men kommer ihåg att jag satt och vinklade upp kameran lite hela tiden när jag körde bil för att se mer åvanifrån. Det är en sak jag hoppas att dom fixar till feman, att inte kameravinkeln ändrar tillbaka så fort man släpper spaken.
2013-02-14, 22:08
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorEggman
Det va ett tag sedan jag spelade nu men kommer ihåg att jag satt och vinklade upp kameran lite hela tiden när jag körde bil för att se mer åvanifrån. Det är en sak jag hoppas att dom fixar till feman, att inte kameravinkeln ändrar tillbaka så fort man släpper spaken.

Håller med. Sen bara klicka på spaken för att centrera kameran igen.
2013-02-14, 22:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorEggman

Det var faktiskt också en sak jag tänkte på när jag spelade nyss, har aldrig riktigt reagerat på det förut men nu var det ju grymt irriterande att kameran även låg så lågt hela tiden så att man som du sa var tvungen att vinkla upp kameran hela tiden så fort man körde nedför en backe eller liknande

Hoppas att de fixar så att man ställa in delar av kameran till sina egna behov, lite mycket begärt kanske men endå
2013-02-14, 22:47
Medlem
Citat:
Tror ni detta funkar?

Jag vet inte, vad skulle DU gjort!?

Idiot!
2013-02-15, 07:42
Medlem
creteks avatar
ogillar hur muskelbilar låter i IV, jag hoppas verkligen rockstar ändrar detta till ett mer kraftigare och verkligare ljud, samma gäller med många vapen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in