2013-01-23, 22:44
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoiMullen
Fortfarande inte någon info angående bil styling/trimmning i spelet än eller?

Nej.
2013-01-23, 23:21
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoiMullen
Fortfarande inte någon info angående bil styling/trimmning i spelet än eller?

Vi får nöja oss med att vi får information inom de 8 närmsta dagarna (eventuellt nu på fredag)
Men info gällande det du efterfrågade nu tror jag nog inte kommer komma på tal (just då)
2013-01-24, 02:14
Medlem
MortalDiseases avatar
Kommer vi få se poliser med argsinta polishundar? Det vore ju inte mer än väntat när det ska finnas med i spelet
2013-01-24, 02:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Kommer vi få se poliser med argsinta polishundar? Det vore ju inte mer än väntat när det ska finnas med i spelet

Hoppas verkligen det, skulle bli 10 gånger mer stressad om jag blev jagad av en hund än av poliser, skitkul
2013-01-24, 05:07
Medlem
Läste nånstans att detta gta inte ska vara lika öppet som tidigare spel. Att "staden" liksom ska vara uppdelat i delar och att man gör uppdrag på varje del. När man kommer vidare i storyn så kommer man vidare från del till del. Och alla delar man redan varit på förblir öppna så man kan gå tillbaka. Så att i slutet så är hela kartan öppen. Online skulle dock hela kartan vara öppen och fritt att röra sig på.
Någon som vet om detta stämmer? Kommer inte ihåg var jag läste det men han som sagt så hade tydligen jobbat med spelet men inte längre.
2013-01-24, 06:06
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanyewest00
Läste nånstans att detta gta inte ska vara lika öppet som tidigare spel. Att "staden" liksom ska vara uppdelat i delar och att man gör uppdrag på varje del. När man kommer vidare i storyn så kommer man vidare från del till del. Och alla delar man redan varit på förblir öppna så man kan gå tillbaka. Så att i slutet så är hela kartan öppen. Online skulle dock hela kartan vara öppen och fritt att röra sig på.
Någon som vet om detta stämmer? Kommer inte ihåg var jag läste det men han som sagt så hade tydligen jobbat med spelet men inte längre.
Tvärtom. R* har sagt att hela kartan ska vara öppen från början.

OT: Varför tror folk förresten att hajar biter ihjäl folk till höger och vänster? Stämmer inte öht.
2013-01-24, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Tvärtom. R* har sagt att hela kartan ska vara öppen från början.

Detta.
2013-01-24, 10:35
Medlem
Oki, hoppas ni har rätt. Blir mycket roligare då
2013-01-24, 11:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanyewest00
Oki, hoppas ni har rätt. Blir mycket roligare då

Du behöver inte hoppas, det kommer att bli så.

Det är bekräftat av Rockstar och de har även gett en förklaring till varför det kommer att bli så.
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-24 kl. 11:30.
2013-01-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
OT: Varför tror folk förresten att hajar biter ihjäl folk till höger och vänster? Stämmer inte öht.

I Lego: Pirates of the Carribean så gör dom det..

Dock tror jag inte att R* gör hajarna lika aggresiva, då kan man ju knappt vara i vattnet.. I Lego-spelen fyller det ju en funktion..
2013-01-24, 13:19
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hoppas verkligen det, skulle bli 10 gånger mer stressad om jag blev jagad av en hund än av poliser, skitkul

haha ja åtminstone till en början, blir det allt för svårt att komma undan hund attackerna så kanske det blir jobbigt men efter ett x-antal stjärnor får dom gärna hugga en i benen och slita ner en i marken

Citat:
Ursprungligen postat av mark2
I Lego: Pirates of the Carribean så gör dom det..

Dock tror jag inte att R* gör hajarna lika aggresiva, då kan man ju knappt vara i vattnet.. I Lego-spelen fyller det ju en funktion..

Jag hoppas att aggressiviteten kan bli högre om man till exempel blir beskjuten av en polishelikopter eller dylikt, eftersom hajar är kända för att leta sig till blodiga efterrätter som simmar i havet.
2013-01-24, 17:13
Medlem
sigurts avatar
Gick in på gamestop för att fråga vad spelet skulle kosta vid släpp....

699kr fick jag till svar, är inte det lite saftigt?

Känns ju som gamla Nintendo 64 tiden....

Nja jag ska nog ta en chansning och åka till Elgiganten eller Media markt när spelet släpps

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in