Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Tror inte att vi kommer få spela med två karaktärer. Tror inte att man får samma "känsla" då. Vet fan inte hur jag ska förklara

och så har det aldrig funnits två spelbara karaktärer i GTA tidigare.
Hoppas verkligen inte att man kommer få spela som en gammal gubbe... 30-32 år max tycker jag är bra. Inte nån på 40 bast fan

Precis, känns jävligt konstigt om man skulle behöva spela som två personer, kalla mig konservativ, gammal och tråkig men jag vill absolut bara spela som en person
Gubben i trailern ser i mina ögon inte ut att vara mer än 40 år men så länge man inte framstår som gammal och skröplig så tycker jag inte att det gör så mycket att han är äldre, om man nu kommer att spela som gubben så vill man ju kunna träna och ha en fit gubbe haha
Citat:
Ursprungligen postat av tobbebjorn
Tycker du ja. Men att börja från botten och jobba sig uppåt är ett vinnande koncept så varför ändra på det. Rockstar har en förkärlek av att låta en börja längst ner i karriärstegen också, vilket är lite av ett signaturum för GTAserien.
Dessutom är negrerna i LA dem klart hårdaste och skönaste G'sen också.
Jag skulle hellre vilja spela som gubben eftersom jag gärna skulle vilja spela som en fullblodad vit amerikan igen, är lite trött på att spela utlänningar och mörkhyade, det blir svårt att få en annan stil på ens karaktär då.
Och som många har spekulerat om så kanske man får börja från toppen, twist så att man förlorar allt och sedan så måste man jobba sig uppåt igen och då får du ju ditt vinnande koncept ändå