Citat:
1. GTA SA helt oslagbart helt enkelt. Har fått så mycket kul av det här spelet. Har spenderat tusentals timmar på mitt ps2 med polarna över bärs och GTA SA. Ojoj vilka minnen.
Ursprungligen postat av Kessler
LA Noire har jag klarat, det sög getpung och R* är bara utgivare av det spelet. RDR är ett av de bästa spel jag spelat. Ser nästan mer fram emot ett RDR2 än GTA V (fast bara nästan)
Hur rankar ni R* spel?
Tror jag skulle göra såhär (då räknar jag med hur bra de var för sin tid men andra faktorer spelar också in):
1. Vice City. Mest pga. nostalgi med musiken och allt det men det håller hög klass än idag.
2. San Andreas
3. Red Dead Redemption
5. GTA III sjukt bra för sin tid men håller inte så bra idag pga. tråkig stad och musik
6. GTA
7. GTA 2
8. Balladen om Bög-Tony
9. Lost and the damNed
10. GTA IV. Bara för att det är sist på den här listan betyder det inte att det är ett dåligt spel, snarare tvärtom. Men gillade inte Niko och staden är tråkig.
Hur rankar ni R* spel?
Tror jag skulle göra såhär (då räknar jag med hur bra de var för sin tid men andra faktorer spelar också in):
1. Vice City. Mest pga. nostalgi med musiken och allt det men det håller hög klass än idag.
2. San Andreas
3. Red Dead Redemption
5. GTA III sjukt bra för sin tid men håller inte så bra idag pga. tråkig stad och musik
6. GTA
7. GTA 2
8. Balladen om Bög-Tony
9. Lost and the damNed
10. GTA IV. Bara för att det är sist på den här listan betyder det inte att det är ett dåligt spel, snarare tvärtom. Men gillade inte Niko och staden är tråkig.
2.GTA VC somsagt det är en så härlig känsla i VC som är svår att sätta fingret på men den är fantastisk.
3. LA noire så jävla kul. Världen är också jävligt ball och vacker. Sköna bilar också.
4. GTA III Spelat ganska mycket, men det var det första "riktiga" GTA med en stor värld. Kom ihåg att jag blev jävligt iponerad när man kunde cruisa runt i en megastad
5. RdR så magiskt när man far med hästen i solnedgången... Så vackert. Sen gillar jag att jaga (bara i spel såklart). Sen kan mitt ex förövrigt typ hitta överallt i RdR när hon typ har ridit runt bara medan hon lyssnar på musik
Så hon kan världen typ 10 gånger bättre än mig
6. GTA IV Ganska bra men inte i samma klass som de andra.