2013-05-09, 13:46
Medlem
Qaas avatar
Cruisa i Los Santos i en sportbil med Ghetto Symphony i högtalarna.
2013-05-09, 14:04
Medlem
Reggaemans avatar
Kanske har missat att det har sagts tidigare men jag blev lite överraskad när jag nyss läste att Jonah hill gör rösten till Michaels son

Är det sagt vem som gör rösten till Trevor btw?

Nu på senaste tiden så har jag tyckt mig känna igen hans röst väldigt mycket men kan inte sätta fingret på vem det är
2013-05-09, 14:25
Medlem
Hundvalps avatar
3 nya bilder!

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=555544&st=0
2013-05-09, 14:31
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
3 nya bilder!

Sheriffens bil ser så jävla härlig ut

--------------------------------------------

Bara en tanke på Franklins köregenskaper, han ska ju vara den bästa av de tre karaktärerna när det kommer till att köra fordon men har det förklarats exakt vad som kommer skilja honom från de andra?

Jag menar, kommer hans styrning i bilar vara mycket stelare/snävare och kommer de andras då att vara lite lösare Gta IV style?

Har lite svårt att se hur de har gjort så att just hans köregenskaper står ut från de andra karaktärernas
Senast redigerad av Reggaeman 2013-05-09 kl. 14:36.
2013-05-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Bara en tanke på Franklins köregenskaper, han ska ju vara den bästa av de tre karaktärerna när det kommer till att köra fordon men har det förklarats exakt vad som kommer skilja honom från de andra?

Jag menar, kommer hans styrning i bilar vara mycket stelare/snävare och kommer de andras då att vara lite lösare Gta IV style?

Har lite svårt att se hur de har gjort så att just hans köregenskaper står ut från de andra karaktärernas

Och hur extra härligt ser det inte ut när snutarna hänger sig fast på utsidan av bilarna?

Jag misstänker att kontrollerna blir mer/mindre responsiva beroende på hur skicklig man är, men jag hoppas verkligen inte att skillnaden är för stor. Man kommer ju behöva klara av biljakter med samtliga karaktärer.
2013-05-09, 14:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Kanske har missat att det har sagts tidigare men jag blev lite överraskad när jag nyss läste att Jonah hill gör rösten till Michaels son
Där ser man.
Fast nu när jag tänker tillbaks till när han säger “Why do I have to hold your hand through this midlife crisis bullshit?" så borde jag nog ha kommit på det tidigare för där hörde man det helt klart
2013-05-09, 15:12
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
3 nya bilder!

Borde gå o zooma bilderna, kan inte läsa artikeln
2013-05-09, 15:25
Medlem
Citat:

Haha lysande! Genidrag från Rockstar, han passar verkligen i rollen som Michaels son
2013-05-09, 15:29
Medlem
Citat:
Nu har jag iof inte spelat Gta IV på över ett år men dog inte personer om man sköt dom i tex bröstkorgen dvs de dör om man skjuter dem på de "dödliga" ställena?

På den här bilden

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/321

Så ser det iallafall ut som att det kommer att skapas kulhål likt dom i Max Payne 3

Önskar det hade varit snäppet högre vapenskada i IV, människorna tålde typ 8 glock skott i magen haha, det var väl okej om man körde med lite tyngre vapen, men jag hoppas att Rockstar ökar skadan lite.

Är det någon som har koll på om det skiljde mycket mellan vice city/san andreas/IV just angående detta?
2013-05-09, 15:35
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:

Tror det var att man kunde sakta ner tiden till slow motion när man körde bil med Franklin.

------------

Btw, Det är fan för mycket berg, nästan varenda bild inehåller ett stort berg och det lär ju bli mycket mindre ställen att köra fordon på. Inte konstigt att värden blir så stor med dessa höjdskillnader...
Senast redigerad av Swe1227 2013-05-09 kl. 15:39.
2013-05-09, 15:38
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:

Något jag är orolig för är att Franklins körning blir "arkadig". Men om så är fallet har Rockstar med säkerhet löst även det på ett bra sätt. Förhoppningsvis.
2013-05-09, 16:00
Medlem
WalterSullivans avatar
Det står att det är lite ambient musik när man gör uppdrag lr hoppar fallskärm, undra om det kommer vara lite stämningsfull bakgrundsmusik när man inte har radio på? Var ju det i RDR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in