2013-01-31, 23:03
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Fan vad oklart , nej jag tror inte gta funkar utan det fria med att slåss m.m , då försvinner gta ju

Tror ej dom gör det iaf.

Mjo, jävla jenkare.. Då får dom åka till Irland och lansera där istället haha

Rätt skönt ändå att man tappat själva hypen inför spelet, det hade inte varit särskilt roligt att längta något så extremt till spelets försäljning, visst man längtar efter att få spela men jag längtar knappast till september, det finns så mycket mer där emellan som är så jävla nice, tänk er bara att vi har en skön vår och het sommar framför oss med grillkvällar etc (om jag får bestämma) sen när sommaren är över och skiten är på gång igen så har man äntligen något ljust att se fram emot ännu en gång fast med ett fast datum på sig...
2013-01-31, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Luktar butthurt i den här tråden. Nu får ni fan ge er, klart det kan bli förseningar på en sån stor release. Sluta gnäll för fan och var tacksamma för att dom faktiskt är nogranna. Ingen tvingar er att köpa spelet i september heller för den delen, så sluta grina era jävla snorungar.

Det känns lite som dom gör med gta iv , release i oktober , trailer och sånt under tiden och sedan fördröjer till våren , sedan släpper flera flashing trailers .

Tror dom släpper de om 1 år, när fansen är galna och det är en goare tid

Men vem vet , förhoppningsvis till hösten
2013-01-31, 23:05
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Läste lite på Rockstars hemsida, i kommentarsfältet skrev en snubbe

Michaelgtav1 minute ago
ROCKSTAR THIS IS VERY SERIOUS! I REALLY REALLY HOPE YOU ANSWER PLEASE!
So, since this violent game law is coming/in affect or whatever.
Is the stock going down because you're going to have to censor your game (GTA V) removing the blood, and acts of violence and all the Classic Rockstar things we love? Is that your sole reason for delay?

PLEASE GIVE US FANS THE EXPLANATION ON WHAT'S GOING TO HAPPEN WITH THAT? Are you guys effect by this foolish law? WILL GRAND THEFT AUTO V be limited in anyway?

Please respond!

............................

Låter som om det kommit en ny lag? Verkar dock inte så troligt att det skulle påverka spelet
Jag skulle vilja se källan med lagen. Rent hypotetiskt skulle det ju kunna vara ett skäl till att skjuta upp spelet då man måste göra om storyn och ta bort blod.

Men jag tror på mjölka de gamla spelen eller att GTA V kommer bli flaggskeppet till Orbit
2013-01-31, 23:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Läste lite på Rockstars hemsida, i kommentarsfältet skrev en snubbe

Michaelgtav1 minute ago
ROCKSTAR THIS IS VERY SERIOUS! I REALLY REALLY HOPE YOU ANSWER PLEASE!
So, since this violent game law is coming/in affect or whatever.
Is the stock going down because you're going to have to censor your game (GTA V) removing the blood, and acts of violence and all the Classic Rockstar things we love? Is that your sole reason for delay?

PLEASE GIVE US FANS THE EXPLANATION ON WHAT'S GOING TO HAPPEN WITH THAT? Are you guys effect by this foolish law? WILL GRAND THEFT AUTO V be limited in anyway?

Please respond!

............................

Låter som om det kommit en ny lag? Verkar dock inte så troligt att det skulle påverka spelet

Finns inte en chans att de skulle fortsätta skapa Gta V om den här lagen var riktig, ett Gta utan våld och blod är som...jag vet inte, ett jävla skitspel som inte är värt att ens släppa imo
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-31 kl. 23:12.
2013-01-31, 23:16
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Finns inte en chans att de skulle fortsätta skapa Gta V om den här lagen var riktig, ett Gta utan våld och blod är som...jag vet inte, ett jävla skitspel som inte är värt att ens släppa imo
..som L.A. Noire fast utan mordfallen?
2013-01-31, 23:24
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
..som L.A. Noire fast utan mordfallen?

Ja, värdelöst...det blir ju typ The Sims
2013-01-31, 23:35
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Haha ja precis som the Sims..

Niko Bellic was right: "Life is complicated"
2013-01-31, 23:40
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Tacksam för vad? Klart som fan det ska svida för dom när de inte är mer service minded! Om alla bara ställer sig i ett led och tackar och tar emot gör dom ju som dom vill. Vi ska inte vara tacksamma dom skall vara ledsna och kompensera oss på något sätt.

Jag tror det är något annat motiv bakom detta annars hade det inte dementerat det:

Passar det inte behöver du ju varken skriva i tråden eller spela spelet. Du kanske skulle spela något som är tillverkat av någon helt annan studio? Bara en tanke.
2013-01-31, 23:51
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Passar det inte behöver du ju varken skriva i tråden eller spela spelet. Du kanske skulle spela något som är tillverkat av någon helt annan studio? Bara en tanke.

Jag förstår verkligen inte hur du tänker. Jag skulle ju inte varit irriterad om jag inte ville spela spelet.

Vilken tråd handlar om missnöje för GTA V? Jag antog att "Den stora tråden om GTA V" handlade om allt med GTA V.

Ett tips till dig är att vänta på spel från Team Bondi
2013-01-31, 23:55
Medlem
MortalDiseases avatar
Man får ju hoppas att det inte bara är buggar och sånt som måste fixas, dom kanske har sett folks idéer också som dom kanske vill ha i spelet, iaf ett par st! Vem vet det kanske även hinner komma en och annan ny bil eller något nytt flygplan nu när dom har mer tid på sig eller varför inte vargar i skogen som är en på spåret mörka nätter

228 dagar kvar då!
Senast redigerad av MortalDisease 2013-02-01 kl. 00:07.
2013-01-31, 23:56
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Jag förstår verkligen inte hur du tänker. Jag skulle ju inte varit irriterad om jag inte ville spela spelet.

Vilken tråd handlar om missnöje för GTA V? Jag antog att "Den stora tråden om GTA V" handlade om allt med GTA V.

Ett tips till dig är att vänta på spel från Team Bondi

Men jag bara undrar, är du likadan ifall det handlar om en försenad julklapp/födelsedagspresent? "VAFAN SKA JAG VA TACKSAM FÖR? JAG FICK JU PRESENTEN FLERA DAGAR SENT... WÖÖÖH"

Vissa idioter verkar ju tro att Rockstar gör vissa grejer medvetet för att "jävlas". Ja, jisses. Och vissa verkar ta det hela på allt för stort allvar "VARFÖR SLÄPPER DE EN TRAILER Å SEN I TYSTA I ETT ÅR???". Finns inga regler.
2013-01-31, 23:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Man får ju hoppas att det inte bara är buggar och sånt som måste fixas
Hoppas dom fixar kanterna samt träden från screen bilderna. Det var första tanken som slog mig när jag fick veta att som skjutit upp på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in