Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Fanns många roliga saker som jag hoppas att kommer med i GTA V. Djur i naturen, så jäkla kul att jaga! Men det kanske inte kommer med kanske inte passar en bliknyckande ghettoneger att fara ut och jaga björn precis..
Alltså när folk nämner att det ska bli kul att "jaga" så antar jag att jag får fel definition av det.
Jag kan tänka mig att man kan gå ut i skogen och skjuta djur, Ofcourse. Men inte (JAGA) man kan visseligen använda sin fantasi för det men tror knappast att det kommer att finnas en funktion just för det. Så man lär döda djur som man dödar civilmänniskor.
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag hoppas också att man kan hitta konstiga saker i skogarna/havet. Tänk om man typ skulle hitta en Sovjetisk ubåt eller nåt på botten när man är ute med ubåten. Att den skulle ligga mitt ute i havet, skulle vara ganska kul tycker jag. Annars skulle man typ kunna hitta inte vet jag kanske en grupp konspirationsteoretiker som gömmer sig i skogen och gör underligga saker.
Men mystiska saker i vildmarken vill jag ha. Nu när jag läser mina två idéer igen låter de ganska efterblivna...

Men ni förstår vad det är för saker jag vill hitta i skogen/på havets botten på ett ungefär iallafall.
Alltså på havets botten vore en grej men i skogarna anser jag är en helt annan. Områdena på land bör redan vara upptäcka samt dess fynd så att man skulle hitta ett gammalt svärd i skogen från något krig när man är ute och går 2013 skulle jag inte köpa på långa vägar.
Eftersom det är inte som FC3 då det är en okänd ö som är ockuperad av pirater så det är klart att det då kan finnas oupptäckta platser. Men nu snackar vi om några kilometer utanför en storstad. Vilka "fynd" du tänker på vet jag inte.
Easter eggs är dock helt OK att förvara i skogen.
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Edit: Och att man måste ta över sina rivalers kvarter för att ha sina snubbar i corners. FAN vad ballt det hade varit.
Funkade när det kom till gangsters som i SA. Men inte nu. Nej, tack.