2013-01-22, 22:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimjam
Förstår dig exakt, precis som det var i SA, seriemördaren, ryktena om big foot (trots det var mood) and so on. Ja jag hoppas verkligen på ett releasedatum i och med infon som ska komma nu i januari!

Är jag helt fel ute när jag har för mig att alla dessa myter som fanns i Gta San Andreas var myter som var påhittade av spelarna själva och inte av Rockstar?

Myterna så som Bigfoot, Loch ness, Jack the ripper/Leatherface var väl iallafall påhittade av spelare?

Spökbilarna, den förarlösa svävaren etc var ju bara buggar
2013-01-22, 22:53
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Ge fan i OT din posthora.

Till topic: Angående djurlivet och naturen i spelet, tror ni de kommer slänga in fler farliga djur än hajar? Hade varit fett om man drar ut helt random i skogen och stöter på en björn efter att ha flytt från polisen.

Sen var det nån som nämnde att de borde ta tillbaka alla "arkiv-x" och myskosaker från SA, hade gärna sett diverse "trivia-saker" i spelet samt olika cameos av karakterer från övriga R* spel. Piggsy i en stuga t.ex. mitt ute i ingenstans.
Är hajar bekräftade? :O Hoppas de inte är allt för vanliga, man vill ju inte bli ihjälbiten så fort man råkar hamna i vattnet!
2013-01-22, 22:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Är hajar bekräftade? :O Hoppas de inte är allt för vanliga, man vill ju inte bli ihjälbiten så fort man råkar hamna i vattnet!

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/691
2013-01-22, 23:00
Medlem
Jimjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Är jag helt fel ute när jag har för mig att alla dessa myter som fanns i Gta San Andreas var myter som var påhittade av spelarna själva och inte av Rockstar?

Myterna så som Bigfoot, Loch ness, Jack the ripper/Leatherface var väl iallafall påhittade av spelare?

Spökbilarna, den förarlösa svävaren etc var ju bara buggar
En hel del av dessa var ju bara hype samt moddar tyvärr, dock var det en del grejer som R* la in självmant, liksäckarna i öknen är ett exempel.

Mycket sånt där smått som piffar upp spelet, sånt som fanns i RDR!
Hade gärna sett nåt kannibal hang out mitt ute i vildmarken, side missions som involverar att söka efter försvunna människor för att sedan dra igång nån häftig ministory osv.
2013-01-22, 23:02
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Förstår dig exakt, precis som det var i SA, seriemördaren, ryktena om big foot (trots det var mood) and so on. Ja jag hoppas verkligen på ett releasedatum i och med infon som ska komma nu i januari!

Förlåt men vilken seriemördare i SA? Menar du inte seriemördaren i GTA IV? Du vet de där blåa dudesen som titt som tätt poppade upp på kartan.
2013-01-22, 23:06
Medlem
Jimjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Förlåt men vilken seriemördare i SA? Menar du inte seriemördaren i GTA IV? Du vet de där blåa dudesen som titt som tätt poppade upp på kartan.
http://www.youtube.com/watch?v=Az35ktvum48

Jag kan tyvärr ha fel, han kan vara moddad av spelare, minns ej Men en riktig cool myt med tanke på liksäckarna som man kunde hitta ute i öknen.
2013-01-22, 23:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc

Fast han var ju ingen "myt", han heter Eddie Low och var ju ett sidouppdrag.

Citat:

Jag kan tyvärr ha fel, han kan vara moddad av spelare, minns ej Men en riktig cool myt med tanke på liksäckarna som man kunde hitta ute i öknen.

Den där gubben var ju bara en vanlig fotgängare som sa random saker, han är en typisk myt som spelarena själva har spridit, det är även han som folk kallar leatherface om jag inte har fel
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-22 kl. 23:16.
2013-01-22, 23:13
Medlem
Brmcs avatar
Citat:

Nej fan vad läckert! Jävlar vad sugen jag blev på SA nu
2013-01-22, 23:16
Medlem
Jimjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast han var ju ingen "myt", han heter Eddie Low och var ju ett sidouppdrag.

Den där gubben var ju bara en vanlig fotgängare, han är en typisk myt som spelarena själva har spridit, det är även han som folk kallar leatherface om jag inte har fel
My bad then, men liksäckarna är for real.
Men som sagt, vi får hoppas på en massa smågrejer som finns här och där i spelet.
Stora fartyg att utforska med utbåten och vem vet vad som kan finnas.
2013-01-23, 00:00
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
My bad then, men liksäckarna är for real.
Men som sagt, vi får hoppas på en massa smågrejer som finns här och där i spelet.
Stora fartyg att utforska med utbåten och vem vet vad som kan finnas.

Först tänkte jag dra ett kondomskämt i samband med liksäckarna och CJ's hudfärg, men eftersom mod har ett förbannat meddelande ovanför textrutan så vågar jag inte.

Istället skriver jag såhär: Jag skulle vilja se att de skiter i expansions. BoGT och LaD i all ära, men jag blev besviken på GTA IV för att det fanns inga sidogrejer. De småsakerna de har i expansionens är faktiskt ganska roliga, som drug wars i BoGT. Något sånt, fast lite mer finslipat än att bara kunna dra till 3 ställen och råna samma jävla snubbar hade varit tvärfett. Och kanske börja kränga själv. Typ köpa underhuggare som jobbar i corners. Och ibland kanske det piper rött för någon rånar din snubbe, eller kanske att du får betala hans borg om han torskar.

Lite som konceptet med pengarna framför ens hus i SA, fast med langare. Det hade varit riiiktigt rolig undergrej!

Edit: Och att man måste ta över sina rivalers kvarter för att ha sina snubbar i corners. FAN vad ballt det hade varit.
2013-01-23, 01:06
Medlem
GolfWangs avatar
asså så jävla många djur finns det väl inte i LA? typ racoons, spindlar ormar osv?
2013-01-23, 01:14
Medlem
yedis avatar
Ingen som funderat på om hajarna inte kommer finnas i havet, utan att screenshoten är en förvirrande bild bara. Det kanske är så att det finns något sorts "WaterWorld" där man kan dyka med hajar i spelet. Eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in