Citat:
Ursprungligen postat av Jimjam
My bad then, men liksäckarna är for real.
Men som sagt, vi får hoppas på en massa smågrejer som finns här och där i spelet.
Stora fartyg att utforska med utbåten och vem vet vad som kan finnas.

Först tänkte jag dra ett kondomskämt i samband med liksäckarna och CJ's hudfärg, men eftersom mod har ett förbannat meddelande ovanför textrutan så vågar jag inte.
Istället skriver jag såhär: Jag skulle vilja se att de skiter i expansions. BoGT och LaD i all ära, men jag blev besviken på GTA IV för att det fanns inga sidogrejer. De småsakerna de har i expansionens är faktiskt ganska roliga, som drug wars i BoGT. Något sånt, fast lite mer finslipat än att bara kunna dra till 3 ställen och råna samma jävla snubbar hade varit tvärfett. Och kanske börja kränga själv. Typ köpa underhuggare som jobbar i corners. Och ibland kanske det piper rött för någon rånar din snubbe, eller kanske att du får betala hans borg om han torskar.
Lite som konceptet med pengarna framför ens hus i SA, fast med langare. Det hade varit riiiktigt rolig undergrej!
Edit: Och att man måste ta över sina rivalers kvarter för att ha sina snubbar i corners. FAN vad ballt det hade varit.