2012-11-28, 21:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Såg du inte diskussionen Live med IGN efter andra trailern? Dom kom fram till det från en intervju dom hade med skaparen i April/Maj.
3. http://i.imgur.com/RPkQFh.jpg

I stand corrected =D men jag tror fortfarande inte att det blir som GE. Det är mer vad man kan vänta sig på ett ungefär skulle jag tro.

Näe, den såg jag inte
Ere den här eller?
http://www.ign.com/videos/2012/11/12/game-scoop-everything-we-know-about-gta-5

Ja, man vet ju aldrig vad man ska tro innan man har fått se konkreta bevis
2012-11-28, 22:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Näe, den såg jag inte
Ere den här eller?
http://www.ign.com/videos/2012/11/12/game-scoop-everything-we-know-about-gta-5

Ja, man vet ju aldrig vad man ska tro innan man har fått se konkreta bevis
Det var tyvärr inte ens samma intervju. Jag hittar inte den heller just nu men den intervjun var i alla fall minst 45 minuter
2012-11-28, 22:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det var tyvärr inte ens samma intervju. Jag hittar inte den heller just nu men den intervjun var i alla fall minst 45 minuter

Aight, skicka i PM om du hittar den

I den där klippet så får man iallafall höra att Franklin går ut från en marijuanabutik, betyder detta kanske att ryktet om att man kommer att kunna röka en joint stämmer?
Vem vet!
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-28 kl. 22:09.
2012-11-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Man får väl flera hem som i GTA IV tror jag nog. Allt annat skulle jag tycka att vara väldigt ologiskt. Men vad vet jag.

Eftersom man får chansen att spela tre karaktärer, borde det finnas tre safehouses till en början. Senare i längre fram så kanske varsin karaktär skaffar ett till hus. Då har man helt plötsligt 6 hus utspritt över stan. Förhoppningsvis kan man köpa till ytterligare hus. Skulle stämma in bättre på han rika snubben om man kunde köpa till fler. Men samtidigt har han familj så varför skulle han köpa nya hus? Karaktären är rätt fast i familjen och lär väl vara det, för storyns skull.
2012-11-28, 22:23
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Eftersom man får chansen att spela tre karaktärer, borde det finnas tre safehouses till en början. Senare i längre fram så kanske varsin karaktär skaffar ett till hus. Då har man helt plötsligt 6 hus utspritt över stan. Förhoppningsvis kan man köpa till ytterligare hus. Skulle stämma in bättre på han rika snubben om man kunde köpa till fler. Men samtidigt har han familj så varför skulle han köpa nya hus? Karaktären är rätt fast i familjen och lär väl vara det, för storyns skull.

Åtminstone Michael och Trevor har ju var sitt hus som man har fått reda på, Michael sin villa med familj och Trevor bor i sin husvagn.

Dock så tror jag inte att man kommer att kunna spara i alla hus med alla tre karaktärer, alla kommer nog att ha egna unika hus.

köpa hus är redan sagt att man inte kommer att kunna.
2012-11-28, 22:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Åtminstone Michael och Trevor har ju var sitt hus som man har fått reda på, Michael sin villa med familj och Trevor bor i sin husvagn.

Dock så tror jag inte att man kommer att kunna spara i alla hus med alla tre karaktärer, alla kommer nog att ha egna unika hus.

köpa hus är redan sagt att man inte kommer att kunna.
Det skulle kunna vara intressant om Trevor kunde åka iväg med sin husbil och parkera den varsomhelst. Ett sorts mobilt safe house.
2012-11-28, 23:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det skulle kunna vara intressant om Trevor kunde åka iväg med sin husbil och parkera den varsomhelst. Ett sorts mobilt safe house.

Mja, tror knappast att man kommer att kunna flytta på den när man vill men det du säger kan mycket väl vara ett alternativ till ett miniuppdrag så att säga, man kanske blir dödshotad av någon under storyns gång och blir tvungen att flytta sitt hem till en säkrare plats eller något i den stilen
2012-11-28, 23:57
Medlem
Swe1227s avatar
När man tjänat ihop (för) mycket pengar kanske man blir rånad eller att man måste betala ngn som kidnappat michaels barn och då står man på ruta ett igen och måste tjäna nya pengar
2012-11-29, 00:49
Medlem
Reggaemans avatar
Någon som har reflekterat över den här bilen?

Kommer det att finnas äldre skrotbilar tror ni?
Personligen gillade jag de rostiga bilarna i Gta IV så jag hoppas att den sortens bilar finns med även i Gta V

http://i.imgur.com/NLC3U.jpg
2012-11-29, 01:55
Medlem
Citat:
Mja, tror knappast att man kommer att kunna flytta på den när man vill men det du säger kan mycket väl vara ett alternativ till ett miniuppdrag så att säga, man kanske blir dödshotad av någon under storyns gång och blir tvungen att flytta sitt hem till en säkrare plats eller något i den stilen

Tror inte Trevor kommer vara den som flyr konflikter eller dödshot, snarare den som utdelar dem
2012-11-29, 02:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbebjorn
Tror inte Trevor kommer vara den som flyr konflikter eller dödshot, snarare den som utdelar dem

Haha ja, jag tänkte på det också efter att jag hade skrivit det jag skrev
Men det var bara min första tanke inom ämnet "flytta på husvagnen"
2012-11-29, 05:45
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Någon som har reflekterat över den här bilen?

Kommer det att finnas äldre skrotbilar tror ni?
Personligen gillade jag de rostiga bilarna i Gta IV så jag hoppas att den sortens bilar finns med även i Gta V

http://i.imgur.com/NLC3U.jpg
Brukar ju alltid finns med en eller två skrotbilar i spelen så det tror jag absolut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in