2012-11-26, 13:11
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Den här tråden lär ju bli dubbelt så stor när spelet har släppts

OT: Någon som vet vilken tråd på Flashback som har flest sidor?
Jag har då aldrig sett en sån här stor tråd förut
De trådar som behandlar den frågan kommer inte fram till något vettigt svar

Ja, den exploderade ju efter GI's artikel. Dagarna innan, under, och strax efter släpp kommer det vara ett jävla liv.

OT: https://www.flashback.org/t656641 är den största tråden jag sett iaf
2012-11-26, 13:21
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Ja, den exploderade ju efter GI's artikel. Dagarna innan, under, och strax efter släpp kommer det vara ett jävla liv.

OT: https://www.flashback.org/t656641 är den största tråden jag sett iaf

OT: Jag hittade denna

https://www.flashback.org/t564272p8593

8593 sidor

OnT: Ja, det verkar ju som att det krävs stora saker för att den här tråden ska bli aktiv
Veckan då de första officiella bilderna släpptes: Kaos
IGN:s Artikel: Kaos

Dock blev jag väldigt förvånad över att det var så få människor som skrev i tråden efter andra trailern, i jämförelse med händelserna ovan så var ju den här tråden var relativt död efter en dag bara :S

Vi har nu fått massor av nya bilder
Vi har fått två trailers
Vi har fått ett par bilder med artwork
IGN, släppte en stor artikel med mycket detaljer

De var väl i princip de stora händelserna jag kan komma på så nu är ju frågan, vad kan vi förvänta oss härnäst de kommande ~6 månaderna?

Kommer Rockstar att ta det lugnt nu ett par månader och vara helt tysta eller kommer det att släppas lite information då och då, är en till trailer att hoppas på?

Hur såg det ut med informationen om Gta IV innan det släpptes?
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-26 kl. 13:26.
2012-11-26, 13:35
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:

8593 sidor

OnT: Ja, det verkar ju som att det krävs stora saker för att den här tråden ska bli aktiv

Dock blev jag väldigt förvånad över att det var så få människor som skrev i tråden efter andra trailern, i jämförelse med händelserna ovan så var ju den här tråden var relativt död efter en dag bara :S

Vi har fått två trailers

De var väl i princip de stora händelserna jag kan komma på så nu är ju frågan, vad kan vi förvänta oss härnäst de kommande ~6 månaderna?

Kommer Rockstar att ta det lugnt nu ett par månader och vara helt tysta eller kommer det att släppas lite information då och då, är en till trailer att hoppas på?

Jag hoppas absolut på en trailer. Gillar egentligen inte bilder. En trailer innehåller så mycket mer och ger en bra känsla hur spelet är. Det enda som är bra med bilder är att man kan ha det som bakrundsbild Är nästan lite mättad på bilder blir liksom lite mycket efter ett tag. De där som släptes de där första som vi väntat på typ ett är var helt magiska. Jag gick helt bananas när jag såg dom första gången. Men nu när jag ser nya bilder blir jag såklart lite hård i brallan men inga lika mycket som förr. Om jag inte minns fel så har de släppt 74(!) st bilder. Man blir såklart lite mättad. En trailer kan man dock glo på minst 20 gånger och altid hitta nåt nytt. Sen när man kollar på en analys av en spelnörd på tuben har han hittat typ 100 saker man inte hittat. Helt jävla offatbart. En trailer innehåller så sjukt mycket information.

Ber om ursäkt om inlägget blev lite rörigt skyller på alkohol i kroppen.
2012-11-26, 14:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Fan art från Patrick Brown:
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/331/6/0/grand_theft_auto_v_by_patrickbrown-d5mbmov.png
Senast redigerad av PUSClFER 2012-11-26 kl. 14:21.
2012-11-26, 15:18
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:

8593 sidor

Vi har fått två trailers

Kändes som att GI's artikel var den som folk suktade mest efter, eftersom det var intervju med Houser, nya bilder och uttalad information direkt från en R* anställd om vad man kan och inte kan göra. Efter artikeln var jag åtminstone en av de som tappade intresset lite för trailer #2, har sett den två gånger tror jag.

Vi kommer säkerligen få en trailer till, nya bilder lite då och då, samt nån artikel här och där.
2012-11-26, 16:19
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
You don't say?
Äh, vad ska man annars göra, spelet har ju inte släppts än
Sänka förväntningarna kanske..? :7
Jag har skit låga förväntningar inför detta spel så man får "gamegasm" när man väl spelar det

Och om man vill fördröja tiden så skulle man väl kunna spela fyran online? Jag hade gjort det om jag bara hade kvar mitt...
Senast redigerad av Kickex 2012-11-26 kl. 17:18.
2012-11-26, 18:05
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Dom släppte massa korta trailers med olika karaktärer som den här: http://www.rockstargames.com/IV/#?page=packieMcreary&content=video0 ...kanske var efter att hemsidan hade lanserats iofs?

Ni som undrar vad ni ska lira fram till spelet släpps. Ladda ner, köp låna, ballad of gay tony och the lost and damned. Verkar bara vara en bråkdel av alla som lirat gta iv som spelat igenom dom?
2012-11-26, 18:34
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fan art från Patrick Brown:
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/331/6/0/grand_theft_auto_v_by_patrickbrown-d5mbmov.png

Patrick Browns spelrelaterade konst är verkligen något utöver det vanliga. Riktigt snygga, fartfyllda och detaljerade bilder. Gillas skarpt!
2012-11-26, 20:01
Medlem
Kikus avatar
Läste detta på Rockstars hemsida:
Citat:
Pre-orders start everywhere November 5 and select retailers will be offering a double sided poster while supplies last.

Då blir min fråga vilken spelbutik är störst i Sverige?
Har tittat på spelbutiken cdon webhallen och game men kan inte hitta något där.
2012-11-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Gäller bara när man köper spelet från en fysisk spelbutik, typ Game, mailade Discshop och frågade tidigare.
2012-11-26, 20:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Om jag inte missförstått det gäller erbjudandet endast i USA.
2012-11-26, 21:11
Medlem
RAGEDs avatar
Vet inte vart men någon i tråden hade fått posters efter att ha beställt (Franklin med hunden och tjejen som blir arresterad om jag inte har fel) men tror att det är limiterad utgåva kanske? Det är iallafall bara ett fåtal butiker som har detta på nätet eller bara i butik? Jag tänker boka på nätet brukar vara något lägre pris och så får man spelet i brevlådan

Kan ju alltid skriva ut dina egna posters om det är så viktigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in