2013-09-12, 16:31
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Kul att du sa det. På IV kommer jag ihåg att jag hade gjort många uppdrag som dessutom var långa och man trodde att man skulle vara lååångt in i storyn men när man kollade hade man lyckats knåpa ihop 4%. Läste något om att det skulle vara en 100h lång story, stämmer det så lär man ligga under 10% ganska länge.

Löjligt men nu har jag verkligen bestämt mig. Körde igenom GTA IV och TBoGT med fusk så jag hade alltid full stamina, health, vapen och allt annat. Borde ju vara oändligt mycket roligare att köra utan och verkligen kämpa för att lyckas döda den siste mannen. Att dessutom få ett vapen under storyns gång skulle ju få en otroligt glad. När jag klarat storyn dock och vill springa runt och spränga bilar i luften och leva rövare kan jag börja med fusken.

Så har jag spelat samtliga GTA sedan GTA 3. Spelar först igenom storyn, sen fuskas det främst med vapen.

Den här gången kommer jag nog att undvika fusk, det är första gången jag spelar online sen CS 1.6, med undantag ett 20 tal timmar BF3. Så som jag har förstått det blockerades vissa achievments i V när man fuskade, något jag inte vill när jag spelar V!

Tror ni att Jsticks11 kommer få någon skit för att han har gjort som han har? Eller bryr sig inte Rockstar?
2013-09-12, 16:33
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Så har jag spelat samtliga GTA sedan GTA 3. Spelar först igenom storyn, sen fuskas det främst med vapen.

Den här gången kommer jag nog att undvika fusk, det är första gången jag spelar online sen CS 1.6, med undantag ett 20 tal timmar BF3. Så som jag har förstått det blockerades vissa achievments i V när man fuskade, något jag inte vill när jag spelar V!

Tror ni att Jsticks11 kommer få någon skit för att han har gjort som han har? Eller bryr sig inte Rockstar?
Läste att han blev console-bannad.

Någon skrev på hans Instagram-video "Snälla, lägg ut spelet så vi kan ladda ner det. Du hade varit Gud för flera miljoner". Vad tror folk? Inte ens den mest inkompetenta skulle lägga ut GTA V som torrent nu.
2013-09-12, 16:40
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Nu har jag tittat på den läckta gameplayen och ångrar mig något fruktansvärt. Allt jag såg hade jag velat uppleva själv! Fan också.

Det finns fortfarande massor av saker som jag vill uppleva själv som jag inte har sett något om ännu;

Utöver allt detta finns det dessutom fortfarande saker vi ännu inte känner till.
2013-09-12, 16:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Läste att han blev console-bannad.

Någon skrev på hans Instagram-video "Snälla, lägg ut spelet så vi kan ladda ner det. Du hade varit Gud för flera miljoner". Vad tror folk? Inte ens den mest inkompetenta skulle lägga ut GTA V som torrent nu.
Man jobbar fortfarande på att få det att funka:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=81111029&postcount=1944
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=81113897&postcount=1981
2013-09-12, 16:45
Medlem
Nån som vet om man måste tanka fordon eller inte?
2013-09-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asskkim

Man måste inte tanka sina fordon!
2013-09-12, 16:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Sam Houser har vid en intervju förklarat att det skulle enbart förstöra spelupplevelsen eftersom spelaren tvingas bort från det h*n gör för tillfället för att tanka, så att man sedan kan fortsätta och ta upp det man tidigare höll på med.

Kort sagt; nej.

EDIT: Kan vi inte snälla undvika inlägg gällande förbokningar och köp? Det känns onödigt att tråden ska behöva vara låst när det bara är fem dagar kvar till spelsläpp.
2013-09-12, 16:50
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
OT. Någon som vet om det stämmer att man får GTAV för 399:- om man lämnar in två valfria spel under midnattsläppet? Annars beställer jag det fan ifrån spelbutiken, 699:- känns lite för mycket när det finns billigare alternativ.

-

Ge fan i att kolla på gameplay, ni förstör ju bara för er själva!
Okej hade det varit några månader kvar till release hade jag också kollat, men nu är det bara ynka fem dagar kvar!

Precis därför sket jag i att kolla på läckorna. På så sätt är det outforskad mark när jag börjar lira på tisdag.
2013-09-12, 16:50
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Man jobbar fortfarande på att få det att funka:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=81111029&postcount=1944
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=81113897&postcount=1981
Alltså, abandon internet gifen var ju awesome. Fyfan vad jag ska hoppa fallskärm. Låt dagarna gå snabbare, nu får gärna helgen vara lika snabb som vanligt.
Citat:
Det kommer man inte behöva. Hade varit en funktion som varit rolig en gång, men iofs hade det varit coolt om man kunde stänga av den. Brukar ibland låtsas att jag är helt normal och kör runt, stannar vid rödljus etc.
2013-09-12, 16:53
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Jag vet inte hur legit jämförelsen är men här har ni det.
Postad på reddit

Skyrim compared to Gta V

Jag har aldrig spelat Skyrim men ni som har gjort det. Hur stort var det?

Stort, men litet i jämförelse med Just Cause 2.
2013-09-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Clowny
Jag tror att detta spel kommer var som IV fast med bättre fysik. Det kommer nog likna RDR rent grafikmässigt!

Ska bli kul att stjäla första bästa bil och gasa tills hjulen trillar av i sann GTA-anda!

Vad får dig att tro att de kommer bli som GTA IV?? Fyran va inte ens bra så blir spelet likt det kommer de bli en total flopp
2013-09-12, 17:07
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hatar fan pirater som ska förstöra ett sånt bra spel, hoppas verkligen dem inte hackar spelet
De kommer ändå bli tvungna att köpa spelet om de vill ta del av Grand Theft Auto: Online, och vem vill väl inte det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in