2012-12-31, 18:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ja men visst är det så. Fast lite variation och detaljberikelse kring små saker är alltid extra roligt enligt min mening.

Och därav har vi anledningen till att jag skrev "dock skulle jag vilja se lite mer motstånd från förarna."
Det behövs inte så stora förändringar då det redan funkar bra, i mina ögon då.

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Hjälmen skyddade väl trots allt huvudet till en liten grad ifall jag kommer ihåg rätt?

Det vet jag inget om men det är väl inte helt omöjligt, jag är iallafall den som alltid väntade med att köra iväg tills hjälmen var på
2012-12-31, 18:21
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
O
Det vet jag inget om men det är väl inte helt omöjligt, jag är iallafall den som alltid väntade med att köra iväg tills hjälmen var på

Så länge jag inte hade någon polis skjutandes på mig gjorde jag samma sak!
2012-12-31, 18:25
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:

Citat:
Så länge jag inte hade någon polis skjutandes på mig gjorde jag samma sak!

Sen får ni ju inte glömma att kolla två gånger åt båda hållen innan ni ska gå över gatan
2012-12-31, 18:31
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ja i alla fall i san andreas, GTA IV hade väl åtminstone hjälm med radio? ;-)
Nja, det gick att lyssna på radio när man inte hade hjälm också. Men de kunde göra så man bara kunde lyssna på radio när hjälmen var på, för lite mer verklighet
2012-12-31, 18:39
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Hjälmen sket man ju i, fullgas direkt var det ju som gällde när man hoppade på hojen
Är du galen?? Man måste ju ha hjälm är ju så mycket snyggare. Känns bara konstigt att köra en mc i 200 knyck utan hjälm.

Gott nytt år
2012-12-31, 19:10
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Är du galen?? Man måste ju ha hjälm är ju så mycket snyggare. Känns bara konstigt att köra en mc i 200 knyck utan hjälm.

Gott nytt år
Man orkar inte vänta på att han ska ta på hjälmen...

ot, vad fan, de här hade jag inte sett förr, lol

Gott nytt år
2012-12-31, 21:21
Medlem
MortalDiseases avatar
Nya printscreens och en mega bild på kartan så man kan granska varje gata vore en fin nyårspresent

Gottnyttår!
2012-12-31, 21:22
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Låter ju mer som något man ska göra i ett uppdrag, biljakt på motorvägen och sno en lastbil med värdefull last---stil.
Ja, jag fick intrycket att något liknande kommer att hända baserat på scenerna i trailerna.
Citat:
Näe, tycker det räcker bra med det vanliga, öppna dörren och slänga ut föraren, dock skulle jag vilja se lite mer motstånd från förarna.
Din åsikt kanske ändras när du har 40 snutar i röven
Citat:
Hjälmen sket man ju i, fullgas direkt var det ju som gällde när man hoppade på hojen
Ja, dessvärre så var det väl så men jag tyckte den utstyrseln strålade mer 'Real Biker' när man gled runt med sin MC och svarta hjälm.
Citat:
Hjälmen skyddade väl trots allt huvudet till en liten grad ifall jag kommer ihåg rätt?
Mmh det gjorde den.
Citat:
Sen får ni ju inte glömma att kolla två gånger åt båda hållen innan ni ska gå över gatan
Så töntig är jag inte.
Jag riskerar hans liv genom att lita på trafikljusen istället.
2012-12-31, 21:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Din åsikt kanske ändras när du har 40 snutar i röven

Fast då är det ju bara att köra på det vanliga snabbare sättet, skjuta föraren i huvudet och slänga ut denne
2012-12-31, 23:28
Medlem
Citat:
Nya printscreens och en mega bild på kartan så man kan granska varje gata vore en fin nyårspresent

Gottnyttår!

Håller med dig! Gatorna vill man studera noggrannare så man kan längta lite mer tills man får köra på dom.. Lite som förspel :d
2012-12-31, 23:31
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthIsInHere
Håller med dig! Gatorna vill man studera noggrannare så man kan längta lite mer tills man får köra på dom.. Lite som förspel :d

Någon karta lär vi nog inte få se innan spelet släppts då (iallafall jag upplever det så) man nästan aldrig får se hela kartor på spel innan de släpps, aldrig hänt inom Gta-serien vad jag vet

Tror ni att vi kommer att få se någon nyårspresent överhuvudtaget?
2012-12-31, 23:43
Medlem
Citat:
Någon karta lär vi nog inte få se innan spelet släppts då (iallafall jag upplever det så) man nästan aldrig får se hela kartor på spel innan de släpps, aldrig hänt inom Gta-serien vad jag vet

Tror ni att vi kommer att få se någon nyårspresent överhuvudtaget?

Kanske inte i den bemärkelsen att de släpps på tolvslaget (tidszon?) i avseende som nyårspresent men jag tror definitivt det kommer fler överraskningar innan spelet släpps

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in