2013-01-17, 23:40
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Har det kommit något nytt sedan hajarna?

Nej inget nytt screenshotväg tror jag, kanske någon bild på Trevor dock inte 100.. Orkar inte googla från luren och en maxat gb användning
2013-01-18, 00:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
http://www.youtube.com/watch?v=w8F9MN2H7_0
Bilden på den här videon, är det något vi har sett tidigare? Ser fränt ut med ett av los angeles slumkvarter så nära, men ändå så långt ifrån alla skyskrapor och glamour i stadens hjärta.

Den har inte släpps i något av Rockstars officiella bildsläpp så förmodligen är det inte en bild från Gta V

Annars kan man ju undra vart han har fått den bilden ifrån...ska skicka ett meddelande till snubben som gjort videon och fråga vart bilden kommer ifrån
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-18 kl. 00:08.
2013-01-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
http://www.youtube.com/watch?v=w8F9MN2H7_0
Bilden på den här videon, är det något vi har sett tidigare? Ser fränt ut med ett av los angeles slumkvarter så nära, men ändå så långt ifrån alla skyskrapor och glamour i stadens hjärta.

Jag har banne mig inte tidigare sett den bilden!
2013-01-18, 00:40
Medlem
Kickexs avatar
Tror ni dom har uteslutet sex förutom med horor pgd av att man inte har flickvänner? Både Michaels och Franklins tjejer verkade ganska gap skrikiga jobbiga kvinnor som inte verka vilja få på det, så att säga...
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Man måste ju bara älska himlen i detta spel..
http://www.gtaengine.com/wp-content/uploads/2012/09/gta-5-780.png
Det är dock trailern. Försök bara vara en halv procent mer skeptisk.
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Har just dött i GTA IV. Men jag kom på en sak som jag skulle vilja höra era åsikter om. När man dör så blir allt svartvitt och allt går i slowmotion. Vill ni ha kvar det? Jag tycker att det är ganska snyggt men jag föredrar nästan helldre att man bara skulle hamna vid sjukhuset direkt.
Alltså det bror helt på dödsorsaken. Om man liksom blir skjuten i uppdrag så vill man ju inte se karaktären lägga sig i fosterställning i slowmo när man egentligen bara vill början om så fort som möjligt.
Men om man har vett för humor och kanske blir överkörd av en galen taxichaufför som blivit rädd av skottlossning så kan det vara lite roligt att se sakta i efterhand, lite som att det retar en men att man inte själv kan hålla sig för skratt.
2013-01-18, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Den har inte släpps i något av Rockstars officiella bildsläpp så förmodligen är det inte en bild från Gta V

Annars kan man ju undra vart han har fått den bilden ifrån...ska skicka ett meddelande till snubben som gjort videon och fråga vart bilden kommer ifrån

A & H Liquor Market ligger i Kansas !

2013-01-18, 00:47
Bannlyst
Sådär ja - hittade bildens ursprung

http://www.igta5.com/fanart-and-fakes

Det är Call of Juarez - The Cartel

FAKE!
Senast redigerad av MuppPuffen 2013-01-18 kl. 00:50.
2013-01-18, 00:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Sådär ja - hittade bildens ursprung

http://www.igta5.com/fanart-and-fakes

Det är Call of Juarez - The Cartel

FAKE!

Hehe jepp, fick precis samma svar från killen som la upp klippet
2013-01-18, 12:07
Medlem
MortalDiseases avatar
En dag närmare release är som vanligt den enda tanken i mitt huvud när jag vaknar.. drömde om Gta V i natt igen, men denna gång handlade drömmen och Franklin och hans hund, dom skulle... bla bla okej så illa är det inte

Jag undrar om det kommer finnas Monstertrucks i detta spel som det gjorde i SA
2013-01-18, 12:20
Medlem
Schnauzers avatar
Måste bli massa fler öar nu i och med att det ska vara större fokus på undervattenmiljöerna än tidigare. I Liberty City fanns det ju typ bara 2-3 stycken, som dessutom var ganska ointressanta.
2013-01-18, 12:28
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Måste bli massa fler öar nu i och med att det ska vara större fokus på undervattenmiljöerna än tidigare. I Liberty City fanns det ju typ bara 2-3 stycken, som dessutom var ganska ointressanta.

Tror inte att det kommer bli fler öar än max 2-3, det finns bara 9 stycken öar utanför Los Angeles och Kalifornien var av två är värda att besöka.

Liberty City eller NYC består ju av ögrupper, Jersey och shit. Los Angeles ligger ju på fastlandet.
2013-01-18, 13:12
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Tror inte att det kommer bli fler öar än max 2-3, det finns bara 9 stycken öar utanför Los Angeles och Kalifornien var av två är värda att besöka.

Liberty City eller NYC består ju av ögrupper, Jersey och shit. Los Angeles ligger ju på fastlandet.

Måste erkänna att det var jävligt korkat formulerat av mig. Men utöver huvudöarna var det vad jag vet tre stycken, och av dem var Liberty Island den enda som man bara inte kunde köra till med bil. Och när jag hoppas på fler öar menar jag inte nödvändigtvis stora bebodda och bebyggda öar utan kanske lite mindre grejer. Men whatever.
2013-01-18, 13:37
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Måste erkänna att det var jävligt korkat formulerat av mig. Men utöver huvudöarna var det vad jag vet tre stycken, och av dem var Liberty Island den enda som man bara inte kunde köra till med bil. Och när jag hoppas på fler öar menar jag inte nödvändigtvis stora bebodda och bebyggda öar utan kanske lite mindre grejer. Men whatever.

Jag förstår vad du menar ;p

Jag hade också gärna sett lite fler öar att besöka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in