2013-01-19, 10:56
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Asfalten såg för bra ut. Samt palmerna.
Ja samt ett fokus i mitten och lite "blurr" runt om
Citat:
Ursprungligen postat av superbajs
Ser ut som Call Of Juarez: The Cartel
Ja, jag tror att bilden är från samma plats som den andra fejk gtabilden, enda skillnaden är nog vinkeln.

OT, antar att de flesta här har GTA IV på PS3, ska vi inte dra ihop flashback gänget och lira lite freeroam tsm en gång tillsammans lite innan GTA V releasen?
Senast redigerad av MortalDisease 2013-01-19 kl. 11:04.
2013-01-19, 11:48
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ja samt ett fokus i mitten och lite "blurr" runt om

Ja, jag tror att bilden är från samma plats som den andra fejk gtabilden, enda skillnaden är nog vinkeln.

OT, antar att de flesta här har GTA IV på PS3, ska vi inte dra ihop flashback gänget och lira lite freeroam tsm en gång tillsammans lite innan GTA V releasen?
Självklart skulle vi kunna göra det. Alla är välkomnade att skicka pm ställer gärna upp på att spela lite. Sen när GTA V kommer ut kan väl vi samla ihop en hord flashbackare och gå bärsark på los santos. Vilka spelar på ps3? Har alltid velat se vad Kickex, Reggeamannen, Edberg, Mortaldisease osv. "in action" så att säga. skulle vara väldigt skoj. Kan du (mortaldisease) styra upp att du skickar lite pm till gänget så spelar vi lite tillsammans imorgon söndag typ klockan 21? Blev lite off topic, ber om ursäkt till modd. Men du kan ju också vara med och spela om du vill

On topic: Börjar bli allt mera taggad. Idag när jag stod och njöt av lite screenshots så märkte jag nånting. http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/221 Vad i helvette är det för vapen killen håller i? Ser ganska konstigt ut.
2013-01-19, 12:12
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Självklart skulle vi kunna göra det. Alla är välkomnade att skicka pm ställer gärna upp på att spela lite. Sen när GTA V kommer ut kan väl vi samla ihop en hord flashbackare och gå bärsark på los santos. Vilka spelar på ps3? Har alltid velat se vad Kickex, Reggeamannen, Edberg, Mortaldisease osv. "in action" så att säga. skulle vara väldigt skoj. Kan du (mortaldisease) styra upp att du skickar lite pm till gänget så spelar vi lite tillsammans imorgon söndag typ klockan 21? Blev lite off topic, ber om ursäkt till modd. Men du kan ju också vara med och spela om du vill

On topic: Börjar bli allt mera taggad. Idag när jag stod och njöt av lite screenshots så märkte jag nånting. http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/221 Vad i helvette är det för vapen killen håller i? Ser ganska konstigt ut.

OT
Ja absolut, om alla har tid redan då vill säga utan någon längre planering.. nog för att det var väldigt länge sen jag själv lirade IV men det skulle vara jävligt kul som sagt med lite uppvärmning så man kommer igång med kontrollerna med er innan Gta V kommer!

ONT
Är det inte UAR-21 Assault Rifle ? är ganska säker på det

Undra om det kanske blir att man får tanka bilen trots allt, eller om det bara är för att Trevor gillar att elda som man kanske kommer kunna bära runt på bensindunkar
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/251
Senast redigerad av MortalDisease 2013-01-19 kl. 12:18.
2013-01-19, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superbajs
Ser ut som Call Of Juarez: The Cartel

Redan bekräftat här i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
OT
Ja absolut, om alla har tid redan då vill säga utan någon längre planering.. nog för att det var väldigt länge sen jag själv lirade IV men det skulle vara jävligt kul som sagt med lite uppvärmning så man kommer igång med kontrollerna med er innan Gta V kommer!

ONT
Är det inte UAR-21 Assault Rifle ? är ganska säker på det

Undra om det kanske blir att man får tanka bilen trots allt, eller om det bara är för att Trevor gillar att elda som man kanske kommer kunna bära runt på bensindunkar
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/251

Verkar vara en moddad sådan
"A slightly different version of this weapon is featured in Max Payne 3 DLC as the UAR-21 Assault Rifle"
http://www.igta5.com/weapons
2013-01-19, 14:54
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Satt och kollade igenom lite screenshots, vissa ser ju riktigt kassa ut.
2013-01-19, 15:07
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Kan du precisera dig lite mer? Tycker de flesta är jävligt snygga. Men somsagt ditt inlägg säger inte mycket skriv ett längre inlägg och förklara dina åsikter.
2013-01-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Liten slumpgenerator som gör att poliserna följer efter fortsätter man efter att poliserna följt efter så stannar de en.

Det jag tycker minst om med GTA är att man kan dra i 200 genom staden förbi rödljus och krocka in i bilar mitt framför polisen utan att något händer. vill ha lite mer realistiska poliser.

Om polisen såg att man krockade, körde för fort, mot rött eller på fel sida så kunde de ju bara följa efter och om man gjorde något olagligt då så kunde de börja jaga.

Skulle också vara bättre och mer realistiskt om man måste betala för olika brott när man blivit fast,
då skulle man inte ha så mycket pengar hela tiden och man skulle behöva spara mer.

Undrar annars om man kommer att kunna gömma sig för poliserna, att om deras synfält inte når en så kan man springa in bakom något hörn och vänta tills de försvunnit.
2013-01-19, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_

Det är ju till gamla konsoler. Uråldriga.
2013-01-19, 18:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Det är ju till gamla konsoler. Uråldriga.

Du kan ju inte förvänta dig att det ska komma ett nytt Playstation och Xbox varje år, det är inte Call of Duty vi pratar om, konsolerna som finns håller fortfarande hög klass imo
2013-01-19, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du kan ju inte förvänta dig att det ska komma ett nytt Playstation och Xbox varje år, det är inte Call of Duty vi pratar om, konsolerna som finns håller fortfarande hög klass imo
nja... rdr laggar getpung på ps3.

ps4an förväntas kommas i jul 2013.
2013-01-19, 18:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
nja... rdr laggar getpung på ps3.

ps4an förväntas kommas i jul 2013.

Du är fortfarande den enda i den här tråden som jag har hört klaga på att alla dina spel laggar på ditt PS3...det är din konsol som inte funkar som den ska
2013-01-19, 19:25
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du är fortfarande den enda i den här tråden som jag har hört klaga på att alla dina spel laggar på ditt PS3...det är din konsol som inte funkar som den ska

Eller så är det du som aldrig har spelet med 120 fps konstant. De flesta spel laggar till PS3. Punkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in