Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Okej, kan inte uttala mig om Mafia 2 eftersom jag inte lirat det, men är alla bilar man kapar fulltankade eller kan man råka ut för att sno åt sig en bil som puttrar fram på ångorna?
Om det tar två timmar att köra slut på soppan är det ju knappt nån mening med att ha det med. Vem fan åker runt i samma kärra i två timmar i ett spel som GTA?
Finns i princip inga bilar i spelet som är fulltankade från början, jävligt irriterande men adrenalinkickande (haha) när man snor en bil som har väldigt lite bensin i sig
Nae, tror knappast att det tog två timmar att köra slut på bensinen när jag själv klarade det så det känns lite dumt att citera det nu i efterhand men det tar säkert 20 minuter plus minus några minuter vilket gör att det inte tar slut för fort och inte för långt tid
Jag vill gärna att man ska kunna tanka i Gta V, oavsett om det påverkar bilarna eller inte, bara att man ska kunna göra det om man känner för det
Om det sen visar sig att bilar kommer att kunna få soppatorsk så vill jag ju gärna att det ska ta längre tid från Full-tom tank än 10 minuter