2012-11-20, 10:10
Medlem
Rabbadabs avatar
Tycker det är kul att det kommer finnas med vissa karaktärer från IV i spelet, lite nostalgisk känsla sådär. Hoppas även på vissa referenser till de gamla karaktärerna från GTA III-eran, i form av easter eggs och liknande.
Vilka från fyran tror och hoppas ni kommer tillbaks? Jag tänkte direkt på Packie.
Bögen Tony och Yusuf Amir känns också som två potentiella kandidater.
2012-11-20, 11:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Tycker det är kul att det kommer finnas med vissa karaktärer från IV i spelet, lite nostalgisk känsla sådär. Hoppas även på vissa referenser till de gamla karaktärerna från GTA III-eran, i form av easter eggs och liknande.
Vilka från fyran tror och hoppas ni kommer tillbaks? Jag tänkte direkt på Packie.
Packie är redan bekräftat att han inte kommer att medverka i GTA V, vilket är synd då han var en av mina favoriter från GTA IV.

http://ie.ign.com/articles/2012/11/17/gta-v-burning-questions-answered
2012-11-20, 11:39
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Angående att man kan råna värdetransporter som kör runt.
Hade varit coolt om man drog på sig en maskering om man får för sig att göra detta, en rånarluva exempelvis. Precis som man gjorde i home invasions i San andreas.
2012-11-20, 11:47
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hade varit coolt om man drog på sig en maskering om man får för sig att göra detta, en rånarluva exempelvis. Precis som man gjorde i home invasions i San andreas.

Håller med. Skulle bli irriterad om man inte hade det, jag menar, vem fan rånar något utan att dölja sitt ansikte?
2012-11-20, 12:03
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Håller med. Skulle bli irriterad om man inte hade det, jag menar, vem fan rånar något utan att dölja sitt ansikte?

Precis, hade varit underbart om det kom igång någon fet musik liknande den i Red Dead när man ska ge sig in i ett stronghold också
2012-11-20, 12:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Precis som i Red Dead Redemption.

Eftersom Rockstar redan har använt sig av den funktionen i ett av sina spel och sett att den fungerat väldigt bra skulle det inte förvåna mig om de väljer att föra över den funktionen till GTA V.
2012-11-20, 12:56
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Precis som i Red Dead Redemption.

Eftersom Rockstar redan har använt sig av den funktionen i ett av sina spel och sett att den fungerat väldigt bra skulle det inte förvåna mig om de väljer att föra över den funktionen till GTA V.

Man får hoppas, det borde ju inte vara så jätteavancerat.
En liten bandana går ju bra i värsta fall men helst en rånarluva.
2012-11-20, 13:06
Medlem
Det roligaste uppdraget i gta iv var ju när man rånade en bank, om inte det ända roliga. Hoppas dem lägger mycket krut på uppdragen.
2012-11-20, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab

Bögen Tony skulle jag med kunna tänka mig.

Men den där yusuf hoppas jag inte på, oseriösaste karaktären i GTAs historia,
Riktigt besviken på att man kunde ringa honom som backup och han anlände med en helikopter och skrek 'you dont ever touch my friend Luis'

Dock har jag för mig att det stod någonstans att det endast är dom äkta karaktärerna från gta iv som kommer medverka. Alltså ingen från ballad of gay Tony eller Johnny-snubben .
2012-11-20, 13:12
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-C
Det roligaste uppdraget i gta iv var ju när man rånade en bank, om inte det ända roliga. Hoppas dem lägger mycket krut på uppdragen.

Det är sagt att spelet kommer handla om rån så du kommer säkert bli nöjd.
Kommer vara flera rån.
2012-11-20, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Är du go eller? Skulle grafiken blivit sämre nu helt plötsligt?

Okej trailer nummer 2 var inte den bästa.

Den var bra!

Tråkigt nog kändes det som en film.

Hoppas verkligen inte att dom gör Trevor som Luis i ballad of gay Tony, snarare mer som Marlo i the wire

Tyckte det kändes som Michael var en inspiration utav Tony soprano !

Trailer 1 var klart bäst.

Det bästa med denna trailern är att den visade att gta V inte är spelet där allt kommer finnas med, utan mer att man får vänta och se. Gta-abstinenset har iaf minskat för min del
2012-11-20, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Okej trailer nummer 2 var inte den bästa.

Den var bra!

Tråkigt nog kändes det som en film.

Hoppas verkligen inte att dom gör Trevor som Luis i ballad of gay Tony, snarare mer som Marlo i the wire

Tyckte det kändes som Michael var en inspiration utav Tony soprano !

Trailer 1 var klart bäst.

Det bästa med denna trailern är att den visade att gta V inte är spelet där allt kommer finnas med, utan mer att man får vänta och se. Gta-abstinenset har iaf minskat för min del
Menar du Franklin? Trevor är hillbilly-snusket. Tror knappast att han kommer vara som Marlo, han verkar vara alldeles för mycket "hood" och impulsiv.

Tror Michael kommer vara en blandning mellan Tony Soprano och Walter White (BB). När han ligger vid polen med en cigarr och whiskey, det är Tony Soprano-stil, i resten av trailern kändes han mer som Walter White, han och sonen var som White och Pinkman,"Lets Bounce!",...Bounce?!,...........Were Bouncing now? .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in