2012-12-24, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Kan det möjligtvis vara ett stort passagerarplan , boeing 747 elr liknande som snubben kör på bild 4?

Ser ut som de!

Feting taggad nu asså, fick ett ps3 i julklapp så nu är de bara o vänta!
2012-12-24, 19:59
Bannlyst
Hoppas inte GTA V laggar på PS3:an.
2012-12-24, 20:54
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Kan det möjligtvis vara ett stort passagerarplan , boeing 747 elr liknande som snubben kör på bild 4?
Jag som slösat bort alltför många timmar på MSFS är ett stort passagerarplan ett måste. Det stora planet i GTA SA var ju jävligt skönt att cruisa runt i.
2012-12-24, 22:37
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Nice åka runt med Ubåt kolla på hajar, Leta efter sjunkande båtar kolla på fiskar bara åka runt o ge fan i allt annat där uppe "poliserna" och nice med hajar fanns det i "Scarface" om man simmade för långt ut kan bli nice och putta ner någon random i vattnet så kommer en haj och äter upp den o vattnet färgas rött, kommer säkert bli något roligt uppdrag som hajar är med i t,ex att mafian ska dumpa någon i vattnet eller att hajattacker har anfallt badande människor och sånt.

Och hunden verkar kunna följa med på mycket nice.

Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
nej det är en moppe

Närmare bestämt en sanchez
2012-12-24, 23:22
Medlem
sigurts avatar
Citat:

Kan vara synvilla, tyvärr....
2012-12-24, 23:37
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Jag tror att det är den gamla klassikern Blista Compact! Fan vad kul att den finns med nu också!

OnT: Har varit avstängd en månad nu, är det något viktigt som släppts sedan andra trailern förutom bilden som släpptes idag?
2012-12-24, 23:44
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Jag tror att det är den gamla klassikern Blista Compact! Fan vad kul att den finns med nu också!

OnT: Har varit avstängd en månad nu, är det något viktigt som släppts sedan andra trailern förutom bilden som släpptes idag?

Nja inget speciellt, fast vad menar du med bilden som släpptes idag? Det var fler än bara en bild :-) det har väl släppts en tråkig lego trailer samt något artwork pic, men inte mycket mer än så
2012-12-25, 00:05
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Nja inget speciellt, fast vad menar du med bilden som släpptes idag? Det var fler än bara en bild :-) det har väl släppts en tråkig lego trailer samt något artwork pic, men inte mycket mer än så
Ja det var klantigt skrivet, menar såklart bilderna!
Varken artwork eller lego intresserar mig särskilt så det känns skönt att man inte missat något!
2012-12-25, 17:43
Medlem
Reggaemans avatar
Härligt med lite nya bilder

Hajen ser ju väldigt fet ut bokstavligt talat men nice med lite havsdjur, hoppas bara att det inte blir för influerat av Far Cry 3 där man knappt kunde simma 5 meter utan att bli attackerad av diverse djur vilket blev ganska irriterande efter ett tag, schysst med en bild på dykarutrustningen också och ubåten ser ju verkligen intressant ut, tyder på att man kanske kommer att få utföra uppdrag på mycket stora djup?

Bilden på planen var ju rätt intressanta också, det stora närmast i bilden lär ju vara samma plan som Jeepen åkte ut ifrån, ett stort lastplan helt enkelt, kanske taget från samma uppdrag till och med, frågan är ju bara om man kommer att kunna använda sig av det när man vill när man har låst upp det (vilket jag tror att man måste) eller om det bara kommer att kunna användas under specifika uppdrag...det känns även som ännu en hint med Zeppelinaren så tydligt i bakgrunden, möjligtvis även det ett flygbart fordon?

Bilden på Franklin och hunden känns ju som ännu en hint, att kanske kunna smycka ut sin hund lit som man vill samt att Lowridern kanske hintar lite om att att man kommer att kunna fixa till sina bilar?
2012-12-25, 17:47
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Jag hoppas verkligen att Franklins hund går ut att gå med. Skulle vara magiskt att göra så att jycken kan anfalla folk och att gå ut och gå med den. Sen borde man kunna lära jycken trick typ skälla på beställning. Skulle vara magiskt att smyga bakom folk och sedan brölar hunden till så dom skiter på sig Jag som förövrigt hatar hundar IRL gillar de i spel av samma anledning att jag gillar motorcyklar i spel. Jäkligt roliga att leka med i spel, men livsfarliga IRL.

Någon med namnförslag till jycken tills vi vet det officiella namnet från Rockstar?

Ber om ursäkt om inlägget är rörigt skyller på alkoholkonsumtion.
Senast redigerad av Cosmo.Kramer 2012-12-25 kl. 17:57.
2012-12-25, 17:50
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag hoppas verkligen att Adrians hund går ut att gå med. Skulle vara magiskt att göra så att jycken kan anfalla folk och att gå ut och gå med den. Sen borde man kunna lära jycken trick typ skälla på beställning. Skulle vara magiskt att smyga bakom folk och sedan brölar hunden till så dom skiter på sig Jag som förövrigt hatar hundar IRL gillar de i spel av samma anledning att jag gillar motorcyklar i spel. Jäkligt roliga att leka med i spel, men livsfarliga IRL.

Någon med namnförslag till jycken tills vi vet det officiella namnet från Rockstar?

Ber om ursäkt om inlägget är rörigt skyller på alkoholkonsumtion.
Chop, Franklins hund heter Chop!
2012-12-25, 18:00
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Chop, Franklins hund heter Chop!
Skönt namn, men det som skulle vara det ultimata var om man kunde fara till en djuraffär och köpa en voove. Alla kanske inte trivs med en blodtörstig rotweiler. Sen skulle det vara kul om LA zoo fanns med. Att man kunde fara in där. Typ björnar zebror och lejon. Skulle vara kul om man kunde släpa ur burarna och djuren gick bärsark. Återigen bara mitt GTA-V filosifierande inget officiell skit som Röckstar har släppt.

Edit: Herrejävlar vad stor den här tråden är. Nog kommer vi upp till 1000 sidor före spelet släpps?
Senast redigerad av Cosmo.Kramer 2012-12-25 kl. 18:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in