2012-07-15, 19:14
Medlem
Ishaaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Tror det där spelet heter 8 days.
Hatar verkligen folk som trollar sådär, fattar inte vad dom får ut av det.

Menar du mig ?
Aja Såg den på en social media så kolla med folket här om ni visste om det var "riktigt" det eller inte.
Senast redigerad av Ishaak 2012-07-15 kl. 19:16.
2012-07-15, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Skönt att man får se och höra något om spelet. Ser fint ut. Det negativa är väl att spelet troligtvis inte kommer i år. Men man får väl hoppas att det kommer till julhandeln. Hoppet är det sista som överger människan.

På vilka sett har man fått se och höra något om spelet? Två bilder, en trailer och en intervju? Eller har jag missat något nytt?
2012-07-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishaak
Menar du mig ?
Aja Såg den på en social media så kolla med folket här om ni visste om det var "riktigt" det eller inte.

Nä jag menar dom som lägger upp fejk klipp på spel.
2012-07-15, 19:35
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishaak
Kanske gta v Gameplay?
Äkta eller inte?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ERZzWD_yZw

och här sitter jag och nästan börjar rycka i skinnstumpen för att det ska bli Gameplay. En smula överdrivet...Men ja. Du förstår
2012-07-15, 19:36
Medlem
Attjagorkars avatar
Två screenshots ifrån Rockstars officiella sida om det har missats!

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/newswire_1342100433.jpg
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/newswire_1342100464.jpg

Angående om klippet är äkta eller inte så svarar rockstar själva på detta:

Now that we’ve announced GTAV, all the way up until game launch (and probably beyond) there is going to be no shortage of non-stop hoaxes, faked footage and screens, rampant rumors and speculation. As a rule, we are not going to get into the game of confirming or denying each of these as they happen as there is simply too much of it. Half of them we don’t even understand – for example, we have no idea what ‘the build model’ is, so have no idea if it is complete or not! Instead, we’ll leave it to fans like yourselves to decide what’s legit and what’s phony. Please assume if you don’t hear it here, it is probably mostly fakes and almost definitely not the complete truth.
One thing we’ll say definitively though is – there is absolutely no ‘beta’ test for the game. If you see ads or solicitations to join a beta program, beware as this could be a dodgy online phishing scam. Your best bet is to only trust information as official if you’re seeing it announced here at the Rockstar Newswire.
Senast redigerad av Attjagorkar 2012-07-15 kl. 19:40.
2012-07-15, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Jag tänkte lämna det hektiska livet som landkrabba, och styra skutan ut mot hav, och förhoppningsvis snipra någon storbröstad blondin som ligger o steker på nån lyxyatch

Och förhoppningsvis fiska, även om jag vet många inte är med mig på den biten

Hade varit jävligt fett om det fanns riktiga jävla lyxbåtar och förövrigt en jävla massa olika båtar. Typ en hel hamn där man kan sno lyxiga segelbåtar och bara dra iväg på havet med dessa... Hur var det i SA? Hur är det i riktiga Los Angeles? Finns det mycket hamnar med lyxbåtar i Los Angeles som kanske speglar av sig på spelet? Vad tror ni?
Senast redigerad av Qnekten 2012-07-15 kl. 19:46.
2012-07-15, 21:02
Medlem
LannibalHecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Haha va? April 2013? Då har man för fan hunnit tröttna på att vänta.

Men hur länge har dom grejat med spelet då? Jag syftar alltså på hur länge dom har byggt det?

Jag är sur, jag vill ha det nu. Det är som det är.

Var det aldrig nån som sa "väntar man på något gott väntar man aldrig för länge" till dig som barn?
2012-07-16, 01:57
Medlem
Dimaks avatar
De två nya bilderna är riktigt snyggt verkligen den som vissar vattnet en breivek kommer springa där iaf
2012-07-16, 08:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
De två nya bilderna är riktigt snyggt verkligen den som vissar vattnet en breivek kommer springa där iaf

Wait what?

Svenska tack
2012-07-16, 08:40
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Wait what?

Svenska tack

Så kan du ju inte skriva :O Du är väl inte en sån där hemsk... rasist?

Jag fattade inte heller vad i helvete han skrev. Ska vi sikta på Mars 2013? Kanske ännu senare? Oktober -13?
2012-07-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak

Kommer du leka ABB i vattnet?
2012-07-16, 08:41
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungskobran
Kommer du leka ABB i vattnet?

Finns nog både en och två möjligheter att jag gör det iaf... Tänk om R* hade fixat så att kroppsdelar flög bort med nya RAGE motorn. A M A Z I N G !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in