2013-01-04, 23:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Helt klart ett relasedatum!

Man kan ju alltid hoppas på en tredje trailer innan spelet släpps...

Det är möjligt!

Releasedatumet för Gta IV Släpptes 24:e Januari 2008 och spelet släpptes 29:e April 2008 så om det följer samma mönster och om vi har tur så får vi se ett releasedatum rätt snart
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-04 kl. 23:42.
2013-01-04, 23:56
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nu är det ju bara några månader kvar och jag undrar om vi kommer att få se några stora "överraskningar" inom info-släpp innan releasen.

1. Den första stora grejen var ju självklart Trailer #1, hela spelvärlden jublade av att få reda på att nästa Gta var på väg.

2. Den andra stora grejen var ju Game Informers stora artikel, 22 sidor (digital version) full med detaljer och insikt i spelets stil.

3. Vet inte om man kan kalla Trailer #2 för en stor grej då det inte riktigt kändes som att folks folks entusiasm var på topp samt att reaktionerna var rätt dämpade men vi räknar den ändå

Bilder är ju kul men det är ju ingen direkt stor grej då det släpps ett par bilder lite då och då.

Frågan är ju vad nästa "stora" grej blir då i infoväg, vad tror ni?

Och snälla säg inte "en bild på kartan" för att det har aldrig släppts en hel kartbild av ett Gta-spel innan spelet har släppts och det lär knappast hända nu heller.

Sant, fast bilder är alltid roligt, skulle dock vilja ha mer bilder från luften - flygplansbilder, där man kanske även kan skymta en del av landsbygden
2013-01-05, 00:04
Medlem
MortalDiseases avatar
The big question is, vad fan ska Trevor upp på vinewood skylten för? När han har los Santos polisstyrka efter sig? Någon screen på ett specifikt uppdrag? Eller bara en random screen från en annan vinkel då han klättrar upp på en annan bokstav?
2013-01-05, 00:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Sant, fast bilder är alltid roligt, skulle dock vilja ha mer bilder från luften - flygplansbilder, där man kanske även kan skymta en del av landsbygden

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
The big question is, vad fan ska Trevor upp på vinewood skylten för? När han har los Santos polisstyrka efter sig? Någon screen på ett specifikt uppdrag? Eller bara en random screen från en annan vinkel då han klättrar upp på en annan bokstav?

1. Jo, det hade jag också velat se men jag kan tänka mig att Rockstar låter bli att posta alltför mycket såna bilder då det skulle lämna väldigt lite åt fantasin om hur kartan ser ut, dom vill väl inte avslöja för mycket förrän spelet är släppt

2. Det är antagligen bilder från ett uppdrag ja, skulle vara konstigt om inte ett enda uppdrag utspelade sig vid den kända Vinewood (hollywood)-skylten
Eller så kanske det är en avspärrad plats där man får polisen efter sig om man tar sig in på området?
Det är ju avspärrat och förbjudet område för obehöriga på riktigt iallafall

Jag har en känsla av att jag kommer att spendera mycket tid med att sitta uppe på Hollywoodbokstäverna och snipra på folk haha

3. Varför dubbelpostar du hela tiden?
Det finns en knapp i vänstra hörnet på dina inlägg vid namn "ändra" där du kan skriva till saker i ditt första inlägg istället för att skriva ett nytt och behöva dubbelposta
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-05 kl. 01:15.
2013-01-05, 00:44
Medlem
Kickexs avatar
Fruktansvärt kantiga bilder samt tattiga träd.
Citat:
Ursprungligen postat av Dappericious
Nyfiken.
Vad kommer man kunna göra i multiplayer?
Roama fritt, åka i samma bil etc? någon som vet?
Så länge inte tar bort någon av de online funktioner som fanns i IV så är jag nöjd. Tillägger de något så ser jag det som en bonus.
2013-01-05, 03:08
Medlem
PixelPiratens avatar
Fan asså.. varit relativt inaktiv i 1.5 månader nu och tappat hypen helt. Var så taggad så jag trodde att jag skulle sprängas då men nu känner jag knappt någonting. Visst bilderna ser bra ut samt att vi får veta mer info osv. men jag har tappat suget. Aja hoppas det känns bättre till release!
2013-01-05, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Fan asså.. varit relativt inaktiv i 1.5 månader nu och tappat hypen helt. Var så taggad så jag trodde att jag skulle sprängas då men nu känner jag knappt någonting. Visst bilderna ser bra ut samt att vi får veta mer info osv. men jag har tappat suget. Aja hoppas det känns bättre till release!

Samma här. Men lovar att man kommer bli sjukt taggad när det bara är en månad kvar till releasen
2013-01-05, 03:15
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Samma här. Men lovar att man kommer bli sjukt taggad när det bara är en månad kvar till releasen
Jag tror på det också! Var samma sak med skyrim och natten från tionde till elfte sovde jag inte en sekund! Rockstar kommer säkert hypa oss igen!
2013-01-05, 03:50
Medlem
Reggaemans avatar
Vad tror ni om skottskador och sånt i Gta V, kommer det att synas bättre och påverka en mer än i föregående spel osv?

Kollar man noga på den här bilden

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/321

så ser det ut att vara ett skotthål väldigt likt de som används i Max Payne 3 dvs ett ingångs och utgångshål
2013-01-05, 04:13
Medlem
PurplePenguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vad tror ni om skottskador och sånt i Gta V, kommer det att synas bättre och påverka en mer än i föregående spel osv?

Kollar man noga på den här bilden

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/321

så ser det ut att vara ett skotthål väldigt likt de som används i Max Payne 3 dvs ett ingångs och utgångshål
Känner på mig att skador kommer synas mer än i tidgare spel. Känns ändå som en hyffsat lätt grej för rockstar att lägga in i spelet utan att det påverkar konsolprestandan alltför mycket(fast vad vet jag om det å andra sidan?)

Förresten, läser man artikeln står det något i stil med "everything you see in the game you'll be able to explore". Å med tanke på bilden du länkade lär det alltså finnas mer berg än bara Mt. Chiliad å utforska! Det ser jag verkligen fram emot
2013-01-05, 05:08
Medlem
Dimaks avatar
bild http://www.facebook.com/photo.php?fbid=456890737705770&set=a.2320155501932 91.57967.123656157695898&type=1&theater
2013-01-05, 06:40
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
bild http://www.facebook.com/photo.php?fbid=456890737705770&set=a.2320155501932 91.57967.123656157695898&type=1&theater

duktigt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in