Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Sant, fast bilder är alltid roligt, skulle dock vilja ha mer bilder från luften - flygplansbilder, där man kanske även kan skymta en del av landsbygden
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
The big question is, vad fan ska Trevor upp på vinewood skylten för? När han har los Santos polisstyrka efter sig? Någon screen på ett specifikt uppdrag? Eller bara en random screen från en annan vinkel då han klättrar upp på en annan bokstav?
1. Jo, det hade jag också velat se men jag kan tänka mig att Rockstar låter bli att posta alltför mycket såna bilder då det skulle lämna väldigt lite åt fantasin om hur kartan ser ut, dom vill väl inte avslöja för mycket förrän spelet är släppt
2. Det är antagligen bilder från ett uppdrag ja, skulle vara konstigt om inte ett enda uppdrag utspelade sig vid den kända Vinewood (hollywood)-skylten
Eller så kanske det är en avspärrad plats där man får polisen efter sig om man tar sig in på området?
Det är ju avspärrat och förbjudet område för obehöriga på riktigt iallafall
Jag har en känsla av att jag kommer att spendera mycket tid med att sitta uppe på Hollywoodbokstäverna och snipra på folk haha
3. Varför dubbelpostar du hela tiden?
Det finns en knapp i vänstra hörnet på dina inlägg vid namn "ändra" där du kan skriva till saker i ditt första inlägg istället för att skriva ett nytt och behöva dubbelposta