2013-01-26, 22:52
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ja i och för sig så är det ju en enda ö, men den är gigantisk, tänk dig att i Gta san andreas så fanns det väl minst 2 flygplatser? och detta spel är betydligt större trots att det bara kommer vara en "ö" som vi vet just nu. Jag tror åtminstone att det kommer vara minst 2 flygplatser och fler landningsbanor så att säga.

I Gta San Andreas så fanns det fyra flygplatser om man räknar med landningsbanan i öknen, annars så fanns det en för varje stad, alla relativt stora i förhållanden till storleken på staden.

Helt sjukt vad städerna ser små ut om man kollar på en kartan

http://nl.wikigta.org/images/5/5a/Sanandreasradar.gif

Kartan i Gta V kan omöjligt endast bestå av land, jag tror iallafall att landskapen kommer att vara uppdelade till viss grad som öar och därmed tror jag också att det kommer att finnas fler flygplatser, stora som små.
2013-01-26, 22:54
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ja i och för sig så är det ju en enda ö, men den är gigantisk, tänk dig att i Gta san andreas så fanns det väl minst 2 flygplatser? och detta spel är betydligt större trots att det bara kommer vara en "ö" som vi vet just nu. Jag tror åtminstone att det kommer vara minst 2 flygplatser och fler landningsbanor så att säga.

Ja i SA fanns det en flygplats i varje stad, SF, LV och LS. Sen fanns det en landningsbana ute i öknen utanför LV.

Men som sagt, jag är skeptisk till om dom kommer lägga två flygplatser inne i Los Santos men det är ju bara vad jag tror baserat på hur dom designat tidigare GTA-spel (Jag har klarat ut alla btw)
2013-01-26, 22:54
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Nånting som jag tycker att dom ska införa till GTA V är att plan faktiskt lyfter och landar på flygplatserna. I GTA IV så landade de ju aldrig, de flög bara i cirklar. Samma sak på marken, de bara körde omkring och lyfte aldrig. Kommer inte ihåg hur de var i GTA SA och tidigare spel men jag tror nog att det var likadant som i GTA IV. Men jag kan absolut ha fel är väldigt osäker på hur det var före GTA IV.
2013-01-26, 22:57
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Nånting som jag tycker att dom ska införa till GTA V är att plan faktiskt lyfter och landar på flygplatserna. I GTA IV så landade de ju aldrig, de flög bara i cirklar. Samma sak på marken, de bara körde omkring och lyfte aldrig. Kommer inte ihåg hur de var i GTA SA och tidigare spel men jag tror nog att det var likadant som i GTA IV. Men jag kan absolut ha fel är väldigt osäker på hur det var före GTA IV.

? Är du säker på det? Jag är rätt säker på att jag kört omkring på flygplatsen i GTA IV medan flygplan lyft och landat. Dom brukar köra i en cirkel på landningsbanan sen sticker dom iväg igen. Jag har till och med för mig att det fanns plan som startade så tidigt som Vice City.
2013-01-26, 23:02
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
? Är du säker på det? Jag är rätt säker på att jag kört omkring på flygplatsen i GTA IV medan flygplan lyft och landat. Dom brukar köra i en cirkel på landningsbanan sen sticker dom iväg igen. Jag har till och med för mig att det fanns plan som startade så tidigt som Vice City.
De cirkulerar bara runt. Tro mig jag följde efter ett plan i veckan när jag hade tråkigt. De lyfter aldrig bara cirklar runt.

Kan ha hända att de lyfter i GTA VC har ingen aning om det. Nu är det här en hemsk video av urusel kvalité men den duger http://www.youtube.com/watch?v=FBVRgewiH5s flygplanet kör ut på landningsbanan för att sedan bara köra sakta över den. Flygplanen lyfter aldrig.
2013-01-26, 23:06
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Har de ens spelat GTA IV? Du har kanske inte åldern inne..

Hade du spelat spelet hade du vetat att flygplanen aldrig lyfter eller landar, går inte att missa.

Sluta spamma tråden med skit och sånt du inte vet någonting om, håll bara käften.
2013-01-26, 23:12
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
De cirkulerar bara runt. Tro mig jag följde efter ett plan i veckan när jag hade tråkigt. De lyfter aldrig bara cirklar runt.

Kan ha hända att de lyfter i GTA VC har ingen aning om det. Nu är det här en hemsk video av urusel kvalité men den duger http://www.youtube.com/watch?v=FBVRgewiH5s flygplanet kör ut på landningsbanan för att sedan bara köra sakta över den. Flygplanen lyfter aldrig.

Hmm...Hade verkligen för mig att dom lyfter...Isf är det frpn Vice City, Vice City Stories och San Andreas jag har dom minnesbilderna. Ska fan kolla sätta i IV efter NHL-hockeyn och kolla. Har du koll på hur det är i Episodes from Liberty City då? Kan vara dom jag tänker på.
2013-01-26, 23:13
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Har de ens spelat GTA IV? Du har kanske inte åldern inne..

Hade du spelat spelet hade du vetat att flygplanen aldrig lyfter eller landar, går inte att missa.

Sluta spamma tråden med skit och sånt du inte vet någonting om, håll bara käften.

Det är inte direkt så att jag har spenderat mina 100-tals speltimmar i GTA IV på att sitta på flygplatsen och glo

Fel snubbe att ge sig på angående att ha spelat GTA...Jag skulle gissa att jag är en av få här i tråden som klarat ut vartenda GTA som släppts.
Senast redigerad av AutumnInNewYork 2013-01-26 kl. 23:17.
2013-01-26, 23:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Det kan jag hålla med om, lite konstigt faktiskt att det inte har funnit med.

Kan de fixa så att ett flygplan cirkulerar i luften och ett flygplan som bara taxar runt på flygplatsen så borde det ju inte vara så svårt att kombinera detta + start/landning

Citat:
Hmm...Hade verkligen för mig att dom lyfter...Isf är det frpn Vice City, Vice City Stories och San Andreas jag har dom minnesbilderna. Ska fan kolla sätta i IV efter NHL-hockeyn och kolla. Har du koll på hur det är i Episodes from Liberty City då? Kan vara dom jag tänker på.

Nope, det är ingen skillnad på den punkten i Episodes From Liberty City
Dock hittade jag att i Gta Chinatown Wars så lyfter och landar flygplan

Citat:
Det är inte direkt så att jag har spenderat mina 100-tals speltimmar i GTA IV på att sitta på flygplatsen och glo

Men dubbelposta kan du
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-26 kl. 23:17.
2013-01-26, 23:19
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nope, det är ingen skillnad på den punkten i Episodes From Liberty City
Dock hittade jag att i Gta Chinatown Wars så lyfter och landar flygplan

Jag måste som sagt kolla upp det själv. Men jag är 100% säker på att det isf är nåt av Ps2 spelen som flygplanen lyfter. Jag har nån slags bild på hornhinnan av Vice City men det kan också vara VCS. Och om det fanns med i VC så bör det ha funnits med i SA.
2013-01-26, 23:23
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Jag måste som sagt kolla upp det själv. Men jag är 100% säker på att det isf är nåt av Ps2 spelen som flygplanen lyfter. Jag har nån slags bild på hornhinnan av Vice City men det kan också vara VCS. Och om det fanns med i VC så bör det ha funnits med i SA.

Om det inte är i 4:an så är det i GTA 3.
2013-01-26, 23:29
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Om det inte är i 4:an så är det i GTA 3.

http://www.youtube.com/watch?v=7G_Gw8rbihY

Jag kommer inte ihåg att det ens flög runt flygplan i luften i GTA 3. Den flygplatsen var som jag minns rätt död.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in