2013-02-23, 15:16
Medlem
Korneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
...
3. Bättre prestanda bättre gameplay men ja samma spel hursomhelst
...
Ja, bättre prestanda men tror inte något annat än grafiken kommer skilja om det kommer till båda, så det blir ju samma gameplay. Om du inte räknar den nya share-knappen som en gameplayfunktion.

Skillnaden skulle väl bli jämförbart med att spela på en dator på medium vs en dator som klarar att maxa grafikinställningar.
2013-02-23, 16:58
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelius
Ja, bättre prestanda men tror inte något annat än grafiken kommer skilja om det kommer till båda, så det blir ju samma gameplay. Om du inte räknar den nya share-knappen som en gameplayfunktion.

Skillnaden skulle väl bli jämförbart med att spela på en dator på medium vs en dator som klarar att maxa grafikinställningar.
Ja exakt. Fler bilar på vägarna fler personer osv.
Man kanske kan använda share-knappen ingame med en exklusiv ps4 hitman databas, där du sharear bilder på personer du vill ha eliminerade.
2013-02-24, 11:48
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Ja exakt. Fler bilar på vägarna fler personer osv.
Man kanske kan använda share-knappen ingame med en exklusiv ps4 hitman databas, där du sharear bilder på personer du vill ha eliminerade.

För det blir ju aslätt med tanke på att man ibland ser 4-5 EXAKT likadana gubbar som haltar omkring på trottoarkanten.
2013-02-24, 15:06
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
För det blir ju aslätt med tanke på att man ibland ser 4-5 EXAKT likadana gubbar som haltar omkring på trottoarkanten.
Där har du fördelen med en P4 du kan ha fler olika modeller samtidigt. Det är ju en av de värsta sakerna med de äldre spelen, att det finns ungefär 5 olika bilmodeller som visas samtidigt. Man ser 3 exakt likadana bilar efter varandra, hur ofta händer det i rl?
2013-02-24, 17:14
Medlem
Jag är inte insatt alls, men folk här snackar om att det kommer släppas till nästa generations spelkonsoller(och vissa säger emot) men när det handlar om 720:n, när sägs det att den ska släppas? Om gta släpps i september och ps4 i jul så kommer jag att vänta till jul med gta, dags att byta till PS nu är sjukt trött på Microsoft.
2013-02-24, 17:23
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2337
Jag är inte insatt alls, men folk här snackar om att det kommer släppas till nästa generations spelkonsoller(och vissa säger emot) men när det handlar om 720:n, när sägs det att den ska släppas? Om gta släpps i september och ps4 i jul så kommer jag att vänta till jul med gta, dags att byta till PS nu är sjukt trött på Microsoft.
720 kommer nog i vinter nära ps4 men vi får nog vänta tills E3 i juli? innan microsoft bekräftar något.
Det finns ingen som bekräftat att gta kommer till ps4 men det är troligt, finns inte mycket argument emot.

Jag kommer också vänta tills det kommer till 4an finns ingen anledning för mig att köpa det till p3an och tvingas ha det installerat parallellt med ett p4a.
2013-02-24, 17:52
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2337
Släppas i vanlig butik tror jag absolut inte. Men om man kan streama PS3-spel på PS4 så kommer du ju med största sannolikhet kunna spela GTA V på PS4. Men att det skulle släppas i en "ny" version till 720 och PS4 med upphottad grafik? Inte en chans.
2013-02-24, 21:55
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle

Kill em all?
2013-02-25, 21:59
Medlem
Jamaicamans avatar
First GTA V clone demo download on PC arrives
http://n4g.com/news/1179929/first-gta-v-clone-demo-download-on-pc-arrives?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
2013-02-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
http://n4g.com/news/1179929/first-gta-v-clone-demo-download-on-pc-arrives?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Haha. superman64....
2013-02-25, 23:13
Medlem
Jamaicamans avatar
Sorry länkade fel. Här är hela artikeln i sin helhet.

http://societyandreligion.com/2013/02/gta-clone-demo-download-pc-arrives/

Och här är trailen:
http://www.youtube.com/watch?v=Rzm6dyzsdCQ&feature=player_embedded

Blir alldeles våt i brallan, fy satan vad awesome det ser ut!
Senast redigerad av Jamaicaman 2013-02-25 kl. 23:18.
2013-02-25, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej. Kommer inte hända.

1. Sony skickade ut utvecklingskit för mindre än ett år sedan (Juni-Juli)
2. Rockstar har arbetat på GTA V i mer än ett år.
3. Hur tusan ska dom förbättre gameplayen???? Det skulle ju vara samma spel?
4. Nej. Jag äter upp min hatt om GTA V släpps på både PS3 och PS4.
Hur efterbliven är du på en skala?
Grabben, GTA V kommer att kunna spelas precis på samma sätt som San Andreas kan spelas på en slim PS3. Digitalt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in